2017-01-18, 19:56
Medlem
Har mestadels av mitt fett på rumpan och nedre mage, har tagit 2 sprutor nu och märker hur jävla lätt den glider in i rumpan. Först lite kämpigt att gå igenom skinnet sen glider den lätt in. Antar att jag har kört detta in i fettet?

Kollat lite snabbt efter svar men borde jag byta område? Har träningsvärk i ena skinkan från gårdagens stick.. Kan ja ja det även om den bara satte i fettet eller innebär det att muskeln har träffats? Är de farligt och "slänger" jag i väg mitt enanthate om de bara satt sig i fettet?
Citera
2017-01-18, 20:58
Avslutad
Idioti.. köpe 25mm blåa istället för 30mm, satte andra gången med de nu och första satt garanterat subq den här gjorde nog också det..

Funderar på att sätta i lår istället för glute, enda valet jag har eller? Finns inga tricks för att komma lättare djupt i glute? Sätter överst, ca 5cm under midjan
Citera
2017-01-18, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot
Har mestadels av mitt fett på rumpan och nedre mage, har tagit 2 sprutor nu och märker hur jävla lätt den glider in i rumpan. Först lite kämpigt att gå igenom skinnet sen glider den lätt in. Antar att jag har kört detta in i fettet?

Kollat lite snabbt efter svar men borde jag byta område? Har träningsvärk i ena skinkan från gårdagens stick.. Kan ja ja det även om den bara satte i fettet eller innebär det att muskeln har träffats? Är de farligt och "slänger" jag i väg mitt enanthate om de bara satt sig i fettet?

Hamnar det i fettet tar det bara lite längre tid, du får in allt i blodet så småningom. Du ska självklart sätta det i muskelvävnaden, det är hela poängen, men är du inte jävligt fet och sätter en nål på 30mm hela vägen in så sitter det i muskeln.

Första sticken gör som regel rätt ont oavsett om det är i fett eller muskel så omöjligt att säga.

Att den glider lätt in har nog att göra med att du inte har fullt av ärrvävnad i arslet.
Min hackar sig in som fan trots att jag är på närmare 15%
Citera
2017-01-18, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Går nu in på min 2.a vecka av Nolvadex (kurrapport finns att tillgå i "Kurrapporter") och funderar över följande:

Hur vet jag/känner jag att min PCT är över?

Tanken är att köra 3-4 veckor med Nolva men det är ju onödigt om jag inte behöver det.

I nuläget känner jag mig toppen. Inga problem med libidon, eller något annat.

Mvh Exo

PCT är ingen exakt vetenskap utan alla mest höftar. Nolva har också bieffekter så ja kan du hoppa av den är det väl en god tanke.
Såg din kurrapport också, har du bara kört 12v och dessutom har hcg är det overkill med nolva i min bok.
Särskilt när du nu redan kört 2v. släpp det
Citera
2017-01-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
100 tals och ändå har dessa frågor.

Här har du en länk som borde ge dig nog på fötterna.
http://www.spotinjections.com/index3.htm
Är lite nyfiken så du får gärna förklara för mig hur du inte kommer åt att sätta i axeln?

ja du, så långt jag når så vinklar jag hela pump med kanyl när jag spikar och det känns ju inte ultimat, du kanske kan tänka på att jag väger 96 kg och är jävligt kort, lägg till jävligt kass rörlighet på det så borde du kunna räkna ut resten själv
Citera
2017-01-18, 21:57
Medlem
OffTheChartss avatar
Hej. Jag funderar på att köra en så mild kur som möjligt, då jag redan väger 95kg och inte är fet. Vill gärna gå ner till 90kg å ner dit lyckats lägga på mig mer muskler. Det ska vara så milt mot kroppen som möjligt och så lite acne som möjligt, tips på vad jag ska köra?

Kört en 5 veckors kur en gång i mitt liv för 5 år sedan å då körde jag 300mg testo-p e3d pluss 500mg deca/vecka. La på mig ca 5kg muskler fast jag knappt tränade, vart efteråt djupt deprimerad ettpar veckor och helt nollade egenproduktion och fick problem med finnar i 2 år efteråt.
Citera
2017-01-19, 00:03
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ja du, så långt jag når så vinklar jag hela pump med kanyl när jag spikar och det känns ju inte ultimat, du kanske kan tänka på att jag väger 96 kg och är jävligt kort, lägg till jävligt kass rörlighet på det så borde du kunna räkna ut resten själv

Nej jag kan inte de, väger själv 134 kg och har mer än 25 år på gymmet bakom mig med total avsaknad av ordentlig stretching och har exakt noll problem med att sätta i axeln.
Men vi är alla olika!
Citera
2017-01-19, 00:04
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffTheCharts
Hej. Jag funderar på att köra en så mild kur som möjligt, då jag redan väger 95kg och inte är fet. Vill gärna gå ner till 90kg å ner dit lyckats lägga på mig mer muskler. Det ska vara så milt mot kroppen som möjligt och så lite acne som möjligt, tips på vad jag ska köra?

Kört en 5 veckors kur en gång i mitt liv för 5 år sedan å då körde jag 300mg testo-p e3d pluss 500mg deca/vecka. La på mig ca 5kg muskler fast jag knappt tränade, vart efteråt djupt deprimerad ettpar veckor och helt nollade egenproduktion och fick problem med finnar i 2 år efteråt.

EQ och testo
Citera
2017-01-19, 07:36
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
30 dagar sedan sista stick.

Mvh E

Eftersom det är ungefär nu du borde vara nollad hade jag kört en vecka till eller två och sedan släppt det.
Citera
2017-01-19, 07:38
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Nej jag kan inte de, väger själv 134 kg och har mer än 25 år på gymmet bakom mig med total avsaknad av ordentlig stretching och har exakt noll problem med att sätta i axeln.
Men vi är alla olika!

Jag har också svårt (men det går) när man kör tunn nål så att man måste pressa lite med kraft. Det beror absolut inte på att jag är grov, utan på rörligheten.
Citera
2017-01-19, 12:43
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Eftersom det är ungefär nu du borde vara nollad hade jag kört en vecka till eller två och sedan släppt det.

Kör en vecka till så får vi se sen.

Mvh Exo
Citera
2017-01-19, 17:47
Medlem
OffTheChartss avatar
Citat:
EQ och testo

Är det milt? Vill inte bli nollade igen. Hur låg dos kan man köra innan det blir meningslöst? Är inte ute efter någon "wow" effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in