2015-03-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Hej!

Erfarenheter på att köra tren ace EoD jämfört med ED. Märker du någon skillnad förutsatt att vecko dosen är den samma?

mvh

Märker ingen större skillnad. Sätter 300 mg eod.
Citera
2015-03-05, 01:11
Medlem
Ligger för tillfället på Testo e 375 e4d och skall lägga till Masterone inom kort, hade tänkt vara på mastet i combo med testot hela sommaren. Jag är dock osäker om ja ska sänka testot en aning eftersom jag sätter tätare och ändå vill bli lite hårdare. Vad hade ni gjort?

Förslag 1: Testo E 375mg e3d + Masterone e 250mg e3d.

Förslag 2: Testo 250mg e3d + Masterone e 250mg e3d.

eller ni kanske har något annat förslag? Öppen för allting nästan utom tren.

180cm
90kg
13%bf
Citera
2015-03-05, 07:42
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Ligger för tillfället på Testo e 375 e4d och skall lägga till Masterone inom kort, hade tänkt vara på mastet i combo med testot hela sommaren. Jag är dock osäker om ja ska sänka testot en aning eftersom jag sätter tätare och ändå vill bli lite hårdare. Vad hade ni gjort?

Förslag 1: Testo E 375mg e3d + Masterone e 250mg e3d.

Förslag 2: Testo 250mg e3d + Masterone e 250mg e3d.

eller ni kanske har något annat förslag? Öppen för allting nästan utom tren.

180cm
90kg
13%bf

Vad yrar du om? Sänka testot från 375 e4d till 375 e3d? Det är en höjning min vän?
Skapligt krallig dos att ligga på minst 6mån med tanke på att det inte direkt låter som att du vet vad du gör..
Jag hade nog kört e4d på test e/mast e iaf. Dosen får du avgöra själv.

/aKAY
Citera
2015-03-05, 08:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Fick kissa i mugg hos farbror blå förra året och fick nyss mitt svar. Bland annat så hade jag EQ i mitt piss, något som jag inte använt. Halten var ~300 och jag tror enheter de använde hette "ng". Fick inte med mig några papper men fick titta. ng/ml eller ng/l kan det ha varit också. Hur får man om denna enheten till mmol/l?

Jag är väldigt fundersam på vart spåret av EQ kommer ifrån.

EDIT: ng står för nanogram tydligen. Hur får man tag på molekylvikten av EQ? För gissar att det är den som saknas för att räkna ut mmol/l?
Citera
2015-03-05, 08:33
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fick kissa i mugg hos farbror blå förra året och fick nyss mitt svar. Bland annat så hade jag EQ i mitt piss, något som jag inte använt. Halten var ~300 och jag tror enheter de använde hette "ng". Fick inte med mig några papper men fick titta. ng/ml eller ng/l kan det ha varit också. Hur får man om denna enheten till mmol/l?

EDIT: ng står för nanogram tydligen. Hur får man tag på molekylvikten av EQ? För gissar att det är den som saknas för att räkna ut mmol/l?

Sorgligt att höra hur smutsigt det är med UG-oljor.

/ Leif
Citera
2015-03-05, 09:01
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

/ Leif

Tyvärr kan vi inte bara knalla in på närmsta apotek och köpa på oss prepp så vi får väl stå ut med smutsiga prepp eller acceptera naturen att inte lägga på oss muskler i en rasande takt.

Tycker eg inte det är så farligt att ett prepp innehåller lite av något annat prepp värre är om de är kontaminerade med tungmetaller och all annan värdens skit.
Citera
2015-03-05, 09:07
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

/ Leif

Jepp, och då har jag ändå använt mig av två labb som var mer kända.

Jag försöker googla men får fram lite olika molekylvikter på EQ, allt mellan 200-450 g/mol. Någon som har ett hum om 300 ng/ml är mycket eller lite, eller hur mycket det motsvarar i veckodos om man antar man nått steady-state?

Förstår inte riktigt varför EQ skulle blandas ner i detta. Jag har aldrig kört EQ själv men har förstått att det är ett dyrt prepp om man räknar "effekt per krona", speciellt jämfört med de andra preparaten jag körde.
Citera
2015-03-05, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Vad yrar du om? Sänka testot från 375 e4d till 375 e3d? Det är en höjning min vän?
Skapligt krallig dos att ligga på minst 6mån med tanke på att det inte direkt låter som att du vet vad du gör..
Jag hade nog kört e4d på test e/mast e iaf. Dosen får du avgöra själv.

/aKAY

Syftade på förslag numer två.
Jag sätter för tilllfället 1,5ml 250mg testo e var fjärde dag & masteronet ska ju helst sättas var tredje så vitt jag förstått. Tanken är då att skippa 0,5ml testot och sätta täta 1ml testo 1ml mast var tredje.

Detta blir ju en sänkning utav testot en aning.
Citera
2015-03-05, 11:24
Medlem
Citat:
Jepp, och då har jag ändå använt mig av två labb som var mer kända.

Jag försöker googla men får fram lite olika molekylvikter på EQ, allt mellan 200-450 g/mol. Någon som har ett hum om 300 ng/ml är mycket eller lite, eller hur mycket det motsvarar i veckodos om man antar man nått steady-state?

Förstår inte riktigt varför EQ skulle blandas ner i detta. Jag har aldrig kört EQ själv men har förstått att det är ett dyrt prepp om man räknar "effekt per krona", speciellt jämfört med de andra preparaten jag körde.

man brukar ju räkna i ng/l har jag för mig. (citera mig inte på detta dock)

Men vad är det för prepp du kört? Och vilka märken? Skulle vara intressant att veta!

Mvh
Citera
2015-03-05, 11:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Tyvärr kan vi inte bara knalla in på närmsta apotek och köpa på oss prepp så vi får väl stå ut med smutsiga prepp eller acceptera naturen att inte lägga på oss muskler i en rasande takt.

Tycker eg inte det är så farligt att ett prepp innehåller lite av något annat prepp värre är om de är kontaminerade med tungmetaller och all annan värdens skit.

Att du inte tycker det är så farligt får stå för dig, men det kan ha förödande konsekvenser för någon annan.

/ Leffe
Citera
2015-03-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Syftade på förslag numer två.
Jag sätter för tilllfället 1,5ml 250mg testo e var fjärde dag & masteronet ska ju helst sättas var tredje så vitt jag förstått. Tanken är då att skippa 0,5ml testot och sätta täta 1ml testo 1ml mast var tredje.

Detta blir ju en sänkning utav testot en aning.

Mast E går att sätta e4d utan problem! Jag hade fortsatt med e4d o kört vidare med 375mg test och 250mg mast.

Mvh
Citera
2015-03-05, 11:53
Medlem
Citat:

Fan va konstigt?! Hade ju haft mer förståelse för om du hade trott att du hade kört EQ och dom hade haft i något annat.. Om jag var du skulle jag verkligen dra ett mail till shopparna och be om en förklaring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in