2012-09-10, 20:48
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Har på sistone svängt relativt enkelt,haft mycket tjafs med bruden om egentligen bara små skit,ser små problem som något 10 gr större och reagerar därefter..

vanligt förekommande på testo E?
Måste ju vara det som påverkar mig,annars har ja helt enkelt gått och blivit en bitter jävel

(legat på sedan nyår,500 testo med orala blaster (1x diana,1x winnar) även deca någon gång i början av kuren (16v)
På testo blir man ju så snäll vad gör du för fel?
Citera
2012-09-10, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
På testo blir man ju så snäll vad gör du för fel?
haha,ja det stämmer.. var ju så inledningsvis också,även första gången ja kurade.. alltid fått positiv respons av testo..

kanske relevant info? ja prövar..
Var nyligen utomlands,blev ett par dagars förseningar med sticket där
Hade nyligen känningar,kontrade dessa med högdos letro ett par dagar uppföljt med armidex

Möjligen så att ovanstående skapat en så pass stor obalanas så de skulle påverka mitt agerade negativt?
Verkligen kunnat vara ett svin stundtals,måste komma till botten med problemet,annars finns det inget annat val än att kliva av,tjejen är viktigare än så
Citera
2012-09-11, 00:38
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Har på sistone svängt relativt enkelt,haft mycket tjafs med bruden om egentligen bara små skit,ser små problem som något 10 gr större och reagerar därefter..

vanligt förekommande på testo E?
Måste ju vara det som påverkar mig,annars har ja helt enkelt gått och blivit en bitter jävel

(legat på sedan nyår,500 testo med orala blaster (1x diana,1x winnar) även deca någon gång i början av kuren (16v)

Känner igen det där helst om man har en "krävande" flickvän som gärna blir sur för mkt. Men då jag verkligen märkte av det var när jag låg på tren. Deca mår jag inte heller så speciellt bra av men inte att jag blir så aggro på det mer att man blir lite låg och känslig.

Medans testo känns bara positivt.

Men nog säkert har det med att göra att du har prepp i kroppen.
Citera
2012-09-11, 11:16
Medlem
Förbereder inför kur nr 3 om 5 veckor.

Kur 1- Test e 1 år med blast perioder.
Kur 2(nu) tren A,dbol,test p

Förslag till kur 3 ingen pct mellan 2 och 3, börjar direkt:

1g Test p 1-15.
Adex 1mg 1-15.
Test E 15- till april 250mg med små blast perioder.

April- Kur 4. Men de säger vi inte nu

Någon som kört 1g test p only? Tryck? Gains? M.m
Citera
2012-09-11, 12:26
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
haha,ja det stämmer.. var ju så inledningsvis också,även första gången ja kurade.. alltid fått positiv respons av testo..

kanske relevant info? ja prövar..
Var nyligen utomlands,blev ett par dagars förseningar med sticket där
Hade nyligen känningar,kontrade dessa med högdos letro ett par dagar uppföljt med armidex

Möjligen så att ovanstående skapat en så pass stor obalanas så de skulle påverka mitt agerade negativt?
Verkligen kunnat vara ett svin stundtals,måste komma till botten med problemet,annars finns det inget annat val än att kliva av,tjejen är viktigare än så
Hur länge har du slarvat med sticken? Det är otroligt viktigt att inte göra detta.
Citera
2012-09-11, 16:51
Medlem
Vad tycker ni om t-cruise á 400 mg diamond pharma testo-e e4d? ....Förövrigt jävligt mycket bättre drag än mms tm pharma testo-e! En till fråga: Vet inte hur stor roll det spelar? Men den lite kraftfullare doften av DP-testo-e oljan påminner om den teston jag alltid tyckt rivit på bra i kroppen med välmående, tryck och styrka.

Tacksam för konstruktiva svar
Citera
2012-09-11, 17:43
Medlem
Funderar på en första kur. Hade tänkt köra testo e 250mg e5d i 20 veckor sedan köra pct på typ nolva, borde jag slänga in någon hcg eller är det nödvändigt?
Citera
2012-09-11, 17:59
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Drainman
Funderar på en första kur. Hade tänkt köra testo e 250mg e5d i 20 veckor sedan köra pct på typ nolva, borde jag slänga in någon hcg eller är det nödvändigt?
hcg kan va bra läs lite om det så förstår du varför.
mvh
Citera
2012-09-11, 18:30
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
Vad tycker ni om t-cruise á 400 mg diamond pharma testo-e e4d? ....Förövrigt jävligt mycket bättre drag än mms tm pharma testo-e! En till fråga: Vet inte hur stor roll det spelar? Men den lite kraftfullare doften av DP-testo-e oljan påminner om den teston jag alltid tyckt rivit på bra i kroppen med välmående, tryck och styrka.

Tacksam för konstruktiva svar

ska du cruisa på 700ew?!? lägg dej på 250-350 ew
Citera
2012-09-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ska du cruisa på 700ew?!? lägg dej på 250-350 ew

okok 1 ml a 250 e4d är ok?

Nu förstår jag varför jag är som en raket
Citera
2012-09-11, 18:55
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
okok 1 ml a 250 e4d är ok?
Det är okay
Citera
2012-09-11, 20:43
Medlem
Polloss avatar
Hej,

Jag har tidigare kört en längre kur på Galenika Testo 500mg e5d. Detta gav mig helt ok resultat även om jag själv kände att det var lite underpresterande än vad man hade hört (tror jag allmänt inte reagerar så bra på testo).

Nu till saken.. Under min kur på testo fick jag en del håravfall och massor med finnar på ryggen som nu i princip är borta, men jag har en del ärr tyvärr. Blev även en del hårigare på axelpartit och ryggen. Finns det något ute på marknaden som kanske inte är lika potent men med mindre förmanligande biverkningar?

Har läst lite om OT och det verkar vara det närmaste. Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in