2013-05-23, 16:59
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
tror du verklige dom är så okunniga?

jag vet det. ringt dopingjouren, får ge dom numret dit tom.. dom tror ju fan proteinpulver är doping för fan.
Citera
2013-05-23, 18:19
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjfitnessjj
ska starta med en lion lab OT kur 40/50 och tänkte bara fråga några som kanske kört detta eller har bra upplägg på hur man ska ta tabletterna på morgon när man vaknar dela upp det under dagen eller vad tror ni blir bäst?

Det spelar ingen större roll, skillnaden är marginell. Ta det som passar bäst. En del kan få lite magproblem när dom intas på tom mage.
Citera
2013-05-23, 19:02
Medlem
thai 10/60 hoppa av?

Jag har aldrig varit insatt i doping för jag har alltid tränat rent. Men jag rådfråga en nära vän som kör nån form av doping nästintill jämt vad han hade att rekomendera som förstakur. kör thai 10/60 du behöver inget annat sa han. Jag frågade också om efterkur men han hade aldrig använt det. Och nu har jag läst en hel del och inser att nolvadex skulle inte vara så pjåkigt att ha i hyllan, men det är ju totalt omöjligt att få tag på. Så min fråga är: ska jag hoppa av? det har endast gått 3 dagar.
Citera
2013-05-23, 19:22
Medlem
UmadYeaUmads avatar
Om du inte har tänkt att köra en pct så bör du nog hoppa innan din hormonbalans är allt för fuckad
Citera
2013-05-23, 19:25
Medlem
Realityjunkies avatar
10/60 kur är fullständigt onödigt att köra, läs stora nybörjartråden.. Antingen mer prepp eller sluta av.. Onödigt att stänga ner din egenpdouktion med en 10/60 kur som med stor sannolikhet inte gör någon märkbar ändring..
Citera
2013-05-23, 19:25
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UmadYeaUmad
Om du inte har tänkt att köra en pct så bör du nog hoppa innan din hormonbalans är allt för fuckad

neger snälla. en pct på 10/60 d-boll är inget jag rekar. rekar ingen 10/60heller dock. ts: det är bara köra på o tänk inte på pct.
Citera
2013-05-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
neger snälla. en pct på 10/60 d-boll är inget jag rekar. rekar ingen 10/60heller dock. ts: det är bara köra på o tänk inte på pct.

Bara att köra på? ingen efterkur?
Citera
2013-05-23, 19:42
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejpah
Bara att köra på? ingen efterkur?
exakt
Citera
2013-05-23, 19:45
Medlem
UmadYeaUmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
hum, gyno av sådan dos av dianabol kanske är ovanligt. Men tro fan på att det kan hända.

Gör vad du vill, men förutsatt att gyno stör dig så kommer du inte vara så jävla katig när du får känningar i brösten och inte har någon nolva hemma.
Citera
2013-05-23, 19:58
Medlem
Citat:
hum, gyno av sådan dos av dianabol kanske är ovanligt. Men tro fan på att det kan hända.

Gör vad du vill, men förutsatt att gyno stör dig så kommer du inte vara så jävla katig när du får känningar i brösten och inte har någon nolva hemma.

Men min egenproduktion lär inte förstöras på denhär kuren även om jag skiter i nolva? jag hade självklart kört med nolva men det finns ju ingenstans att få tag på det. fattar inte att alla pratar om det men ingen säljer
Citera
2013-05-23, 20:13
Medlem
Citat:
Jasså? Konstigt det gick bra för alla förr i tiden då! Känner folk som legat på granmet i månader och efter gått av coldturkey, inget jag skulle reka men det mesta handlar om inställning och att du äter bra samt tränar hårt efterkur.
Citera
2013-05-23, 20:44
Medlem
Min första kur körde jag 25/60 dbol. Fick SUJKA ökningar i massa och styrka, skötte kosten och träningen sen hårt den tiden. Pct sket jag i, gick ner ca 1-2kg efter kuren. Och skillnaden var dag och natt!

Kör på din kur bara, inga prob på 10mg det är bebis, börjar du gå upp mot 30-50mg då skulle jag rekommendera pct, men rekommenderar heller inte oralt. Bättre att ta inject! Men det ska du vänta med tills du är över 20år och erfaren när det gäller träning samt då du har styrka. Annars anser jag det är meningslöst!

First time is the best! No prob
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in