2012-11-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ja precis så är det...

Helvette, får börja slänga in 1g då....

Tackarr Zeus

//Jeff
Citera
2012-11-01, 21:33
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Haha, de bara en tidsfråga innan man börjar med längre estrar som bas och nybörjarfrågor

Ja jo, Jag var i dedär stället som ja sa i pm. De gick inte så bra så här är jag igen

Samt att min dealer är i knipa så de blir att köpa från nätet lite. Trist, but what can i do..

//jeff

Edit: Inga höga doser nu

låter bra.. haha aa okej. dr ett nytt pm om du vill!

slänga in 1g, det tar fortfarande lika lånt tid för höjningen att kicka, även om den slår hårdare.

ää finns bra pålitliga aktörer på internet med. bara man är försiktig med säkerheten och att dom är det, för bådas skull så om båda parter gör sitt bästa blir båda parter nöjda. alla blir nöjda glada och trevliga

haha 1g testo inte högt som du svarade zeus, äh höga dose är inte allr, du har flera år på dig respekten för preppen försvinne mer och mer med tiden nu för tiden, för varje år som går. heh

Mvh
Citera
2012-11-02, 23:16
Medlem
Bigzys avatar
Peptider -> acneärr ?
Effekt erfarenheter?

Har bunkrat på mig en årsförbrukning ghrp2 å ghrh nu så
Citera
2012-11-03, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Peptider -> acneärr ?
Effekt erfarenheter?

Har bunkrat på mig en årsförbrukning ghrp2 å ghrh nu så

Hjälper föga (läs: inte alls). Laser och kemisk peeling is the way to go.
Citera
2012-11-03, 22:54
Medlem
atilios avatar
Fråga kring Dianabol kur

Hej!

Jag kör en dianabol kur på 20/50 och är nu inne på min 36 dag.

Resultaten har varit riktigt grymma, men för några dagar sen så märkte jag att under erektion så krymper ena testikeln ganska kraftigt.
När jag inte har erektion så är båda testiklarna samma storlek.

Undrar om detta betyder att jag bör börja ta Nolvadex. Har inte märkt att det är så här tidigare och känns hyfsat obehagligt.

Mvh
Citera
2012-11-03, 23:06
Medlem
Schtinads avatar
Ska du verkligen ta nolva om du inte har gynokänningar?
Citera
2012-11-03, 23:09
Medlem
IceDogs avatar
det är som sagt inte hallonbåtar du äter.

låter inte bra, har det bara med erektion att göra eller med utlösning?

men varför skulle nolva hjälpa dig med detta hur menar du ? bättre om du ställer din fråga i nybörjartråden så rund eller bigorexia slipper flytta den här.

men vadå när du får stånd så krymper ena pungkulan samtidigt? märkligt..

Mvh
Citera
2012-11-04, 00:04
Medlem
atilios avatar
Det är bara strax innan utlösning och sedan runt 10 sekunder efter så är allt som vanligt igen.

Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
det är som sagt inte hallonbåtar du äter.

låter inte bra, har det bara med erektion att göra eller med utlösning?

men varför skulle nolva hjälpa dig med detta hur menar du ? bättre om du ställer din fråga i nybörjartråden så rund eller bigorexia slipper flytta den här.

men vadå när du får stånd så krymper ena pungkulan samtidigt? märkligt..

Mvh
Citera
2012-11-04, 00:36
Medlem
Du håller alltså i din pung när du sprutar?
Citera
2012-11-04, 00:43
Medlem
atilios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Du håller alltså i din pung när du sprutar?

Vet inte hur det kan vara de viktiga men eftersom att jag tidigare kände av detta så har jag prövat att känna efter på pungen under erektionen.
Citera
2012-11-04, 00:52
Medlem
Laaazes avatar
Allas kulor kan försvinna upp i ljumsken oavsett ON eller Off aas men såklart lättare att de försvinner under kur då de krymper mer och lättare. Har själv fått ena kulan upp i ljumsken men den trilla ner igen. Fast till skillnad från dig kände jag inget obehag av det.

Nolva tror jag inte hjälper mot det. Hcg kanske?
Citera
2012-11-04, 00:57
Medlem
atilios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Allas kulor kan försvinna upp i ljumsken oavsett ON eller Off aas men såklart lättare att de försvinner under kur då de krymper mer och lättare. Har själv fått ena kulan upp i ljumsken men den trilla ner igen. Fast till skillnad från dig kände jag inget obehag av det.

Nolva tror jag inte hjälper mot det. Hcg kanske?

Jo det är sant, tyckte bara att det var konstigt att de speciellt var ena testikeln som krymte. Men jag känner ingen kroppslig obehaglig känsla utan det är mer att jag tycker att det är en obehaglig grej eftersom att jag inte varit med om att det varit så kraftigt tidigare.

Men varför jag funderade på nolva var för att jag ändå tidigare funderade på att hoppa av på grund av diverse olika själ och detta ledde också en del till att jag blev nojjig. Är Sån som person och jag vet att testiklarna krymper etc men men...

Men tänkte bara tt om jag hoppade av och började ta nolva så att min egen produktion blir som vanlig så snabbt som möjligt för att se om saker och ting blir som vanligt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in