Snälla man behöver inte ny uppsug varje gång,man behöver inte ens nån alls går bra att använda samma som man sticker med.. och nej den blir inte så slö att den inte går att sticka med!
Nej, det går helt klart att sticka, om du har en hammare och en frivillig hamrare med dig, är som att sticka in en tandsticka efter att det legat att skrapat i glaset. Och ja, jag har provat.
Ligger på 400mg deca, 400mg testo ew och tänkte höja det lite med dbol! Jag har 100st 10mg att tillgå så vad vore smartast av dessa alternativ: 20/50, 30/33 eller 40/25?
Mvh
Ligger på 400mg deca, 400mg testo ew och tänkte höja det lite med dbol! Jag har 100st 10mg att tillgå så vad vore smartast av dessa alternativ: 20/50, 30/33 eller 40/25?
Mvh
Mvh
20mg tex anahexia kommer du verkligen svara bara på.
Får jag bara fråga vad du tänkte på om du inte tycker det handlar om att vara snål när man återanvänder en nål?
Finns ingen som helst annan anledning än att man vill spara pengar på att slippa köpa in fler nålar.
Det är går att göra så, men givetvis är det bättre att ha ett nytt set varje gång.
Köper jag 100 injekt ser jag även till att köpa 100 gröna för uppsug.
Det är går att göra så, men givetvis är det bättre att ha ett nytt set varje gång.
Köper jag 100 injekt ser jag även till att köpa 100 gröna för uppsug.
Mvh
Klart det går, men jag frågade snubben vad anledningen var, om det inte var för ekonomin