2012-09-09, 21:45
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Hur mkt ska du egentligen tuta upp doserna om du trycker 2ml idag men snart behöver 2 pumpar?

tänkte köra 3ampar galenika och 1.2ml decca. skrev en formel i rapporten..och då blir det 2ampar galenika i ena sprutan och sedan 1,2ml decca och 1amp testo i andra. för att göra det lättare att aspirera osv..samt ja varför inte.. blir en vecko dos på 1312mg testo och 525decca ca.

tänkte gå lite offseason våga släppa upp vikten..skia i form/spegel bild öka kroppsvikt,mått osv sedan cruisa å testo only och gå ned på balans och sedan eventuellt underskott i vår sen..beroende på hur formen ser ut i början av 2013..blir nog inga andra prepp som tren eller mast eller liknande är ju inga som helst planer på att formtoppa eller bli tävlings hård direkt..räknar inte md att formtoppa på ett par år, bara skala av lite fett/vätska och gå ned lite bf och få lite bättre symmetri och form och prova på hur mitt tränings upplägg och kropp fngerar på lite olika doser och kost upplägg.

mvh
Citera
2012-09-09, 22:10
Medlem
Hej !

Jag undrar om det är någon fördel med att ha mer ren muskelmassa innan man börjar trycka än om man haft mindre? Asså får man mer ressultat av steroiderna om man har större o starkare muskelfibrer än om man haft små svaga?
Två personer har tränat ett par år, den ena är lite större o starkare än den andra för att han har tränat något längre. Kommer han då få bättre ressultat eller kommer det vara samma för båda ?
Hoppas ni fattar
Citera
2012-09-10, 00:00
Medlem
Barc0s avatar
Hur vet man om man återhämta sig bra efter att kört på en kur och nolvan?
Citera
2012-09-10, 01:53
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0

Välmåendet, sexlusten och tröttheten.

Om du känner dig någorlunda normal som vanligt helt enkelt.
Citera
2012-09-10, 01:57
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyss
Hej !

Jag undrar om det är någon fördel med att ha mer ren muskelmassa innan man börjar trycka än om man haft mindre? Asså får man mer ressultat av steroiderna om man har större o starkare muskelfibrer än om man haft små svaga?
Två personer har tränat ett par år, den ena är lite större o starkare än den andra för att han har tränat något längre. Kommer han då få bättre ressultat eller kommer det vara samma för båda ?
Hoppas ni fattar

Både jag och nej. Om en kille känner sin kropp är "duktigare" på träna samt starkare och kan reppa på högre vikter kan han öka mer. Sen som du skriver med starkare fibrer o sånt så skadas man inte alls lika lätt om ens kropp är van vid högbelastning en person som aldrig tränat och ökar jätte fort med roids och är styrkekåt skadas lätt.

Men en person som inte ökat lika mkt som förhoppningsvis är längre ifrån sitt genetiska max ökar snabbare och lägger på sig lättare muskler än någon som redan har mkt muskler.

svårt o säga med andra ord. Men i regel lägger man lättare på sig massa om man inte har mkt muskler.
Senast redigerad av Svamppp 2012-09-10 kl. 02:01.
Citera
2012-09-10, 10:53
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamppp
Både jag och nej. Om en kille känner sin kropp är "duktigare" på träna samt starkare och kan reppa på högre vikter kan han öka mer. Sen som du skriver med starkare fibrer o sånt så skadas man inte alls lika lätt om ens kropp är van vid högbelastning en person som aldrig tränat och ökar jätte fort med roids och är styrkekåt skadas lätt.

Men en person som inte ökat lika mkt som förhoppningsvis är längre ifrån sitt genetiska max ökar snabbare och lägger på sig lättare muskler än någon som redan har mkt muskler.

svårt o säga med andra ord. Men i regel lägger man lättare på sig massa om man inte har mkt muskler.

Och förmodligen tappa mer när man går av kuren, förmodar jag. Så det är ju win/win. Antingen få "sjukt bra" resultat för att tappa det när man gått av kuren eller träna upp sig och få ett hum om träning, men även få bra resultat ren för att sedan ta sin träning till högre höjder efter ett tag. Sista alternativet anser jag vara bäst =)
Citera
2012-09-10, 11:31
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0

Det enda sättet att veta 100% är att gå och ta ett blodprov.
Citera
2012-09-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Heeeej ska injekta snart :P väntar på sakkerna iofs XD men, e de ngn snäll här? :P undrar i fall någon här kan säga om man inte ska gå hela vägen in med nålet? :P e typ ganska smal :P inte så mycket fett osåvidare^^ vill inte råcka pricka benet under hahaha

Nej men seriöst, nu när ni fick min uppmärksamhet. Man skall väl lämna cirkus 1cm kvar? Men det beror väl på hur tjockt lager muskler man har?

MVH

Kan du inte sätta med blåa i axeln så måste du vara bra liten. Typ 50 kg. men lämna 1/6 kvar. (0,5cm).
Citera
2012-09-10, 19:27
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamppp
Välmåendet, sexlusten och tröttheten.

Om du känner dig någorlunda normal som vanligt helt enkelt.
Välmåendet är bra och det var det under hela kuren förutom dag 1-2. Sexlusten finns inte men var inte så stort heller innan kur. Tröttheten, sover normalt och är inte trött på dagarna.
Citat:
Ursprungligen postat av spacemarine99
Det enda sättet att veta 100% är att gå och ta ett blodprov.
Jag tar ett blodprov och dom frågar varför vill du göra det, vad säger jag då?
Citera
2012-09-10, 19:32
Bannlyst
Har på sistone svängt relativt enkelt,haft mycket tjafs med bruden om egentligen bara små skit,ser små problem som något 10 gr större och reagerar därefter..

vanligt förekommande på testo E?
Måste ju vara det som påverkar mig,annars har ja helt enkelt gått och blivit en bitter jävel

(legat på sedan nyår,500 testo med orala blaster (1x diana,1x winnar) även deca någon gång i början av kuren (16v)
Citera
2012-09-10, 19:39
Medlem
kotteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Har på sistone svängt relativt enkelt,haft mycket tjafs med bruden om egentligen bara små skit,ser små problem som något 10 gr större och reagerar därefter..

vanligt förekommande på testo E?
Måste ju vara det som påverkar mig,annars har ja helt enkelt gått och blivit en bitter jävel

(legat på sedan nyår,500 testo med orala blaster (1x diana,1x winnar) även deca någon gång i början av kuren (16v)

Ingen av oss kan nog säga varken bu eller bä om det. Jag är lugn som en filbunke alltid. Det kanske inte du blir på aas. Who knows
Citera
2012-09-10, 20:47
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa OT och proviron på samma ställe just nu? eller när sm öppnar eller när, mm, eller pp får i lager?:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in