2012-10-30, 17:16
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Jag tror inte upptaget blir sämre, det jag undrar är om inte dina muskler mår sämre av det. Onödigt att påfresta på ett sätt som inte är "nödvändigt", känns för min del som att två stick i samma muskel lättare kan leda till irritation i muskeln och därmed även alla andra tillhörande problem.

Men jag kan givetvis ha fel

okej kanon, tack för snabbt svar, tänkte pma dig annars

men aa jo ngt stick har blivit ett i lår och ett i skinkan. men muskeln känns bra ändå, har inte ont varken samma kväll eller dagen efter. inte stel elelr haltar osv. första sticken typ de första 2 var värst nu är det dans på rosor, men som du säger påfresta genom att penetrera låret 2 gånger. större risk för infektion osv med 2 stick. så klart ett stick är bättre. men då jag bara har 3ml pumpar och minst 50st kvar.. men ska beställa nya nålar och pumpar kommande dagar...bara inte det påverkar receptorer och upptaget negativt så tycker jag detta funkar bra.

men tror inte du har fel här, sunt förnuft och logiskt tänkande brukar räcka långt om man kan tänka och det du säger låter rimligt..helt klart..så fel behöver du inte ha.

Mvh
Citera
2012-10-30, 17:28
Medlem
forren1s avatar
tja, jag har gymmat nu ett år och vill bli ännu större... tänkte kanske köra med anabola 1 år. Om jag kör med det ett år och sedan lägger ner helt med doping och bara gymma igen, kommer jag då förlora muskler eller kommer allt jag fått stanna kvar?
Citera
2012-10-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forren1
tja, jag har gymmat nu ett år och vill bli ännu större... tänkte kanske köra med anabola 1 år. Om jag kör med det ett år och sedan lägger ner helt med doping och bara gymma igen, kommer jag då förlora muskler eller kommer allt jag fått stanna kvar?

Kura inte, bästa tipset. Du ser helt o hållet oerfaren ut.

//Jeff
Citera
2012-10-30, 18:08
Medlem
forren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Kura inte, bästa tipset. Du ser helt o hållet oerfaren ut.

//Jeff

Jag är helt oerfaren om doping men det är ju alla i början...
Citera
2012-10-30, 18:09
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Jag är helt oerfaren om doping men det är ju alla i början...
Jo alla är ju oerfarna innan de börjat cykla också. Problemet är ju att du vill åka motorcykel innan du börjat cykla med stödhjul.
Citera
2012-10-30, 19:49
Medlem
forren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Jo alla är ju oerfarna innan de börjat cykla också. Problemet är ju att du vill åka motorcykel innan du börjat cykla med stödhjul.

jahapp, vad ska man börja med da?
Citera
2012-10-30, 19:53
Medlem
Citat:

Vad tycker du själv hade varit en god början?
Citera
2012-10-30, 20:42
Medlem
IceDogs avatar
Citat:

du borde lösa alla trådar som finns i länksamlingen, om vad som kan hända, och läsa om preppen osv så du vet vad du ger dig in på.

undertiden du läser som fan, så tränar du hårt och äter bra...då menar jag träna seriöst och hårt och verkligen äter bra...samtidigt som du funderar på vad du vill göra med ditt liv, hur ditt liv ser ut om ett par år, vilka mål och drömmar du har och varför du just vill bli större gå på anabåååla i ett år osv.

om ngt år kommer du antingen skratta åt dig själv att du ville preppa och bli större för att du fått ett annat intresse, eller så skrattar du åt dig själv för att du var så naiv och omdömes lös och inte la ned mera energi på att tänka och ta reda på vad du ger dig in på.

om du bara vill prepap ett år för att bli lite större...träna hårt äta bra och sköt det rent så är du minst lika stor om 2 år som du skulle bli med ett år av aas.

så ja, vad tycker du själv är en bra början eller bra grejer att börja med ?

Mvh
Citera
2012-10-30, 20:49
Medlem
satt precis ett stick , 75mg propp , 75 mg tren a , 75 mg mast p. Gick fint allting sen när jag var klar så fick jag ett litet host anfall på ca 4-5 hostar sen var det bra igen. Är detta den typiska "tren" hostan som det snackas om ? lite nyfiken och om det är något som man ska tänka på till nästa gång, då det inte har hänt innan första gången på ca 6 veckor.

Mvh
Citera
2012-10-30, 20:50
Medlem
whatnots avatar
Citat:

experimentera med olika träningsupplägg och övningar. Prova olika kostupplägg och se hur kroppen reagerar på alla förändringar. Prova under längre perioder såklart, kanske 2-3 månader innan du byter igen.
Skaffa dig kunskap inom bl.a. anatomi och biologi. Hur fungerar muskler och leder och hur fungerar kroppen i stort?
När du pysslat med detta ett par år kommer du att ha fått riktigt bra resultat och rikligt med erfarenhet och självkännedom. DÅ kan man börja fundera över AAS!

Om du tycker att detta låter som mkt jobb så kan jag meddela att det är det minsann också. Men om man inte tycker att det är värt att lägga ned den tiden så kan det ju knappast vara värt att offra hälsan eller hur?

Kunskap är gratis, AAS kostar både tid och hälsa. Båda väger kräver mkt av din tid och ditt engagemang.
Citera
2012-10-30, 20:53
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canodermz
satt precis ett stick , 75mg propp , 75 mg tren a , 75 mg mast p. Gick fint allting sen när jag var klar så fick jag ett litet host anfall på ca 4-5 hostar sen var det bra igen. Är detta den typiska "tren" hostan som det snackas om ? lite nyfiken och om det är något som man ska tänka på till nästa gång, då det inte har hänt innan första gången på ca 6 veckor.

Mvh
Nej det är det inte. Du fick nog bara någon extremt liten bit olja in i blodet.

Jag har fått så grov hosta (utan tren, med bara testo) att jag på riktigt trodde jag skulle dö. Det svartnade för ögonen och jag kunde knappt andas samt att det pep rejält i öronen under tiden. Blev helt kallsvett så att lakanet blev helt blött och var extremt utmattad efter den cirka 3 minuter långa hostattacken.

Hade ont i lungorna och äcklig testosmak på tungan i ett par timmar efteråt. Smaken kanske gick bort tidigare men obehagligt som fan var det i vilket fall som helst.

Det blir i regel mkt värre på tren om samma dos olja når blodet.
Citera
2012-10-30, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej det är det inte. Du fick nog bara någon extremt liten bit olja in i blodet.

Jag har fått så grov hosta (utan tren, med bara testo) att jag på riktigt trodde jag skulle dö. Det svartnade för ögonen och jag kunde knappt andas samt att det pep rejält i öronen under tiden. Blev helt kallsvett så att lakanet blev helt blött och var extremt utmattad efter den cirka 3 minuter långa hostattacken.

Hade ont i lungorna och äcklig testosmak på tungan i ett par timmar efteråt. Smaken kanske gick bort tidigare men obehagligt som fan var det i vilket fall som helst.

Det blir i regel mkt värre på tren om samma dos olja når blodet.

usch då det var nog ingen trevlig upplevelse. Ja den äckliga smaken är inte att leka med.
Okej!. Tackar så mycket för svaret och att du dela med dig av din "händelse" då vet jag vad som väntar i worst case scenario.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in