Samma energidryck, men inte samma reklam
Det är en reklam som går rätt ofta här i Sverige... Hittar inte på Youtube, inte heller på vadheterlaten.se...
Behöver lite hjälp, jag vet vilken låten är och vad den heter men behöver få tag på den:
Jag söker The Pogues inspelning av Danny Boy. Låten finns med på soundtracket till filmen Straight to Hell från 1987 och albumet med soundtracket finns att köpa på diverse ställen på nätet. Jag har dock inte lyckats hitta enbart låten någonstans och jag skiter rätt rejält i resten av låtarna på soundtracket... Någon som kan hjälpa mig??
Gaah, nu gick den på tv. Blir galen, måste ha låten
Man får typ följa en person ifrån den personens syn, vad den ser dvs. De går typ på en klubb, med en massa olika rum. Det är alltså Burn energy drink som det är reklam för.
Jag har i jag vet inte hur många år letat efter en låt som är med i Byhåla 3 alltså ronny och ragge. Låten spelas av en zigenerska (katinka) som bor i husvagn och hon försöker spela ihjäl ragge. iaf så msåte jag ha den låten ni som har sett ronny och ragge vet vilken jag menar. Om nån kan hitta den är jag evigt tacksam.