2008-04-22, 21:30
  #8065
Bannlyst
Har inget klipp, men vet något låten i nya MER-reklamen? Den på stranden.
Citera
2008-04-22, 21:36
  #8066
Bannlyst
En tjej som sitter o spelar på ett piano och sjunger om kärlek, i videon så åker hon runt i storstäder (fast hon sitter kvar vid pianot)
Har grubblat över denna videon ett tag nu... så kan någon hjälpa mig?
Citera
2008-04-22, 21:45
  #8067
Medlem
Wantdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
En tjej som sitter o spelar på ett piano och sjunger om kärlek, i videon så åker hon runt i storstäder (fast hon sitter kvar vid pianot)
Har grubblat över denna videon ett tag nu... så kan någon hjälpa mig?

Vanessa Carlton - A Thousand Miles

Bonus
Citera
2008-04-22, 21:56
  #8068
Medlem
Jerka^s avatar
Jag letar efter en låt med - är jag ganska säker på - Led Zeppelin.

Problemet är att jag inte kan texten. Det är ett rätt skönt "flow" i låten och han sjunger liksom "Aaaahaaaaa-aa" flera gånger i början. Jag tror den är ganska känd. Någon som vet vilken jag menar?
Citera
2008-04-22, 22:11
  #8069
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guggo
Har inget klipp, men vet något låten i nya MER-reklamen? Den på stranden.


Denna har varit efterfrågad flera gånger i tråden. Backa bakåt, så skall du finna
Citera
2008-04-22, 22:11
  #8070
Medlem
totens avatar
Nu har jag verkligen letat hela dag efter denna låt, nu undrar jag om någon här inne har den på datorn? Lägg i så fall upp den vart du vill!

beväpnad tjockis-vi dricker te

TACK!
Citera
2008-04-22, 22:14
  #8071
Medlem
Zkullocks avatar
Söker låten som var med i Filip och Fredrik avsnittet igår när dom trffar den galne röd randige personen. Det är en ganska lugn låt efter att han har sjungit och spelat klart med gitarren.
Hoppas någon vet!
Edit:
Hittade, Duncan Sheik - someone.
__________________
Senast redigerad av Zkullock 2008-04-22 kl. 22:36.
Citera
2008-04-22, 22:21
  #8072
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerka^
Jag letar efter en låt med - är jag ganska säker på - Led Zeppelin.

Problemet är att jag inte kan texten. Det är ett rätt skönt "flow" i låten och han sjunger liksom "Aaaahaaaaa-aa" flera gånger i början. Jag tror den är ganska känd. Någon som vet vilken jag menar?

Immigrant song?
Citera
2008-04-22, 22:24
  #8073
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Söker låten som var med i Filip och Fredrik avsnittet igår när dom trffar den galne röd randige personen. Det är en ganska lugn låt efter att han har sjungit och spelat klart med gitarren.
Hoppas någon vet!
Låten "Handbags and Gladrags" vet jag spelades under gårdagens avsnitt i alla fall, men jag vet inte riktigt vilken version det var.
Citera
2008-04-22, 22:54
  #8074
Medlem
Jim Divines avatar
Hej! Superbra om nån kunde hjälpa mig med denna.

Söker en låt som spelades iaf på MTV under 2007.
Det är hårdrock som gäller och i videons inledning är det en ung man i klassrumsmiljö som ställer sig upp och sjunger de inledande verserna.

Ska försöka mig på att återge vad jag ungefär kan komma ihåg av texten:

"... always searching, if there are children there are wars... "

ungefär något sådant...

Killarna /gruppen verkade ganska unga. Verkar inte vara Tokio Hotel vilket jag trodde i början... nån som har en aning?
Citera
2008-04-22, 23:36
  #8075
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerka^
Jag letar efter en låt med - är jag ganska säker på - Led Zeppelin.

Problemet är att jag inte kan texten. Det är ett rätt skönt "flow" i låten och han sjunger liksom "Aaaahaaaaa-aa" flera gånger i början. Jag tror den är ganska känd. Någon som vet vilken jag menar?

D'yer Mak'er?
http://www.youtube.com/watch?v=Y4vxAOUO4S4
Citera
2008-04-23, 01:39
  #8076
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim Divine
Hej! Superbra om nån kunde hjälpa mig med denna.

Söker en låt som spelades iaf på MTV under 2007.
Det är hårdrock som gäller och i videons inledning är det en ung man i klassrumsmiljö som ställer sig upp och sjunger de inledande verserna.

Ska försöka mig på att återge vad jag ungefär kan komma ihåg av texten:

"... always searching, if there are children there are wars... "

ungefär något sådant...

Killarna /gruppen verkade ganska unga. Verkar inte vara Tokio Hotel vilket jag trodde i början... nån som har en aning?
Sturm Und Drang - Rising Son

http://www.youtube.com/watch?v=ZT61fY_d_8M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in