En tjej som sitter o spelar på ett piano och sjunger om kärlek, i videon så åker hon runt i storstäder (fast hon sitter kvar vid pianot)
Har grubblat över denna videon ett tag nu... så kan någon hjälpa mig?
En tjej som sitter o spelar på ett piano och sjunger om kärlek, i videon så åker hon runt i storstäder (fast hon sitter kvar vid pianot)
Har grubblat över denna videon ett tag nu... så kan någon hjälpa mig?
Jag letar efter en låt med - är jag ganska säker på - Led Zeppelin.
Problemet är att jag inte kan texten. Det är ett rätt skönt "flow" i låten och han sjunger liksom "Aaaahaaaaa-aa" flera gånger i början. Jag tror den är ganska känd. Någon som vet vilken jag menar?
Söker låten som var med i Filip och Fredrik avsnittet igår när dom trffar den galne röd randige personen. Det är en ganska lugn låt efter att han har sjungit och spelat klart med gitarren.
Hoppas någon vet!
Edit:
Hittade, Duncan Sheik - someone.
Senast redigerad av Zkullock 2008-04-22 kl. 22:36.
Problemet är att jag inte kan texten. Det är ett rätt skönt "flow" i låten och han sjunger liksom "Aaaahaaaaa-aa" flera gånger i början. Jag tror den är ganska känd. Någon som vet vilken jag menar?
Söker låten som var med i Filip och Fredrik avsnittet igår när dom trffar den galne röd randige personen. Det är en ganska lugn låt efter att han har sjungit och spelat klart med gitarren.
Hoppas någon vet!
Låten "Handbags and Gladrags" vet jag spelades under gårdagens avsnitt i alla fall, men jag vet inte riktigt vilken version det var.
Söker en låt som spelades iaf på MTV under 2007.
Det är hårdrock som gäller och i videons inledning är det en ung man i klassrumsmiljö som ställer sig upp och sjunger de inledande verserna.
Ska försöka mig på att återge vad jag ungefär kan komma ihåg av texten:
"... always searching, if there are children there are wars... "
ungefär något sådant...
Killarna /gruppen verkade ganska unga. Verkar inte vara Tokio Hotel vilket jag trodde i början... nån som har en aning?
Söker en låt som spelades iaf på MTV under 2007.
Det är hårdrock som gäller och i videons inledning är det en ung man i klassrumsmiljö som ställer sig upp och sjunger de inledande verserna.
Ska försöka mig på att återge vad jag ungefär kan komma ihåg av texten:
"... always searching, if there are children there are wars... "
ungefär något sådant...
Killarna /gruppen verkade ganska unga. Verkar inte vara Tokio Hotel vilket jag trodde i början... nån som har en aning?