2007-04-23, 01:01
  #865
Medlem
Kobra_Kajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Club Foot - Kasabian

Tackar tackar
Citera
2007-04-23, 01:02
  #866
Medlem
God Afton
För nån månad sedan hörde jag på trasitorradion en låt som jag inte kan få ut ur skallen. Den började som nån krass och medioker disco låt, sen gick den över och blev magisk. Det enda jag kommer ihåg är några textrader som löd ungerfär såhär.
"let me take a picture, boy, you wont age a day in my picture frame"
"in front of the camera, boy, i wont hurt you, unless you want me to."
Den handlade då om en man som vill ta nakenbilder av en annan man, jag tror ungdomarna kallar detta homosexulaitet. Sången var långsam och dov, nån som har nån aning?
Citera
2007-04-23, 02:54
  #867
Medlem
Vilken eller vilka låtar är Völund smed - Kämpa uppbyggd av? Introt är så uppenbart kopierat. Resten av låten tycker jag mig också känna igen. Någon som vet?
Citera
2007-04-23, 09:03
  #868
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Letar efter en house låt som dom sjunger ungefär "You makin me whole, im feelin so beatiful" Den är med i Alex Moreno - House of Moreno 2006.
Slingan börjar på 14.40 in i låten och slutar 16.40.
Mixen kan ni tanka på http://www.djalex.se
MVH
Finns det inga house-fantaster på FB?
Citera
2007-04-23, 10:07
  #869
Medlem
peerkas avatar
Jag hörde en jävligt het låt i helgen men kan inte hitta den igen det är reggea och den går något i stil med : bushweed ganja.... svårt och förklara ingen som kan ha någon ide om vilken det är ?
Citera
2007-04-23, 13:46
  #870
Medlem
Bacc2Schools avatar
hjläp mig mina vänner. hörde en låt / video på mtv flasher härom kvällen som ja bara måste veta vad den heter.

det var en "rip off" på benny benassis "satisfaction" fast med "stora" tjejer.

tacksam för hjälp
Citera
2007-04-23, 16:29
  #871
Medlem
sittstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Finns det inga house-fantaster på FB?
benjamin bates - whole, tror jag.
Citera
2007-04-23, 16:49
  #872
Medlem
Jag vill ha hjälp att hitta en låt som låter som en klassisk gammal 80-90-tals techno låt och dom sjunger något i stil med "colours of the night" hela tiden så jag trodde den hette så men får inte fram något bra så hjälp mig gärna den som vet?
Citera
2007-04-23, 17:05
  #873
Medlem
Logistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
det står ju i MP3-tag:en till låten?

Dom säger med Grand Prix

http://www.myspace.com/gggrandprix

Tackar
Citera
2007-04-23, 18:51
  #874
Bannlyst
Jag behöver ha tag på en låt som går "I sing your heart and hope to die" hörde ryktesvägen att den är med i en film som heter tro hopp och kärlek. musiken är backbeat.
Citera
2007-04-23, 18:56
  #875
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Jag vill ha hjälp att hitta en låt som låter som en klassisk gammal 80-90-tals techno låt och dom sjunger något i stil med "colours of the night" hela tiden så jag trodde den hette så men får inte fram något bra så hjälp mig gärna den som vet?
Kom direkt att tänka på Corona - Rhythm Of The Night. Nästan samma fras, upprepas i hela låten och är från rätt tidsperiod/genre. Ren gissning.
Citera
2007-04-23, 19:01
  #876
Medlem
Dr.Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan
Jag behöver ha tag på en låt som går "I sing your heart and hope to die" hörde ryktesvägen att den är med i en film som heter tro hopp och kärlek. musiken är backbeat.

Efter googlande så ser jag att nån har frågat samma svar här, och troligtvis fått svar också.
http://www.hamsterpaj.net/forum_new/index.php?action=view_thread&thread_id=31090&offse t=0
Så har du 1 timme eller 5 över så kan du ju leta igenom

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in