2008-02-26, 16:27
  #6853
Medlem
bobovikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Enligt IMDB är det Evanescence.
http://www.imdb.com/title/tt0758790/soundtrack
Nope, den låten var det inte.

Någon annan som vet?
Citera
2008-02-26, 16:56
  #6854
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboviking
Nope, den låten var det inte.

Någon annan som vet?

Queen - One Vision
Citera
2008-02-26, 17:08
  #6855
Medlem
bobovikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Queen - One Vision
Yepp! Den var det. Tack så mycket!
Citera
2008-02-26, 18:41
  #6856
Medlem
Cisco9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Söker någon techno/trance-låt där det är en tjej som sjunger passing me by i refrängen typ..

Tror den har gått på MTV någon gång, kan ha varit i Estland dock.


Jag kan svära på att det är samma "beat" som i http://www.youtube.com/watch?v=bjWkieC2De0
Citera
2008-02-26, 21:49
  #6857
Medlem
Någon som vet vilken låt Filip och Fredrik spelar i "Ursäkta röran, vi bygger om"?

Den som spelas i denna - http://www.youtube.com/watch?v=7tMlSwfVGp4
Citera
2008-02-26, 22:18
  #6858
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeiboy
Någon som vet vilken låt Filip och Fredrik spelar i "Ursäkta röran, vi bygger om"?

Den som spelas i denna - http://www.youtube.com/watch?v=7tMlSwfVGp4

"Good Evening and Welcome" från skivan "TV Dinners". En skiva som TV-bolag använder när man behöver bakgrundsmusik o dyl. Tror inte den går att få tag på i butik men jag kan ha fel...
Citera
2008-02-26, 23:38
  #6859
Medlem
Lokalizers avatar
Söker den klämmiga låten som spelas i reklamen till en energidryck, som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter
Den har en flamma som logo, svart burk... Hoppas att nån vet på denna fattiga beskrivningen

mvh
Citera
2008-02-27, 00:05
  #6860
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalizer
Söker den klämmiga låten som spelas i reklamen till en energidryck, som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter
Den har en flamma som logo, svart burk... Hoppas att nån vet på denna fattiga beskrivningen

mvh

http://www.videoklipp.se/videos/Noje/Burn_Energy_Drink_Commercial
Citera
2008-02-27, 00:30
  #6861
Medlem
Crackiesmallss avatar
jag gör ett nytt försök
en låt med bounty killa elr möjligen master killah, bakgrunden är en jullåt någon som vet?=)
Citera
2008-02-27, 07:05
  #6862
Medlem
Davv.s avatar
Vad heter låten som är just nu i en bil reklam på tv?
Wolksvagen tror jag.

"Living a wild life" säger dom iaf.
Citera
2008-02-27, 07:30
  #6863
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davv.
Vad heter låten som är just nu i en bil reklam på tv?
Wolksvagen tror jag.

"Living a wild life" säger dom iaf.

Seal - The Right Life
Citera
2008-02-27, 13:49
  #6864
Medlem
kristoes avatar
Nån som vet vad låten som spelas med cityakutenreklamen på trean heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in