Shazam ger inget utslag för mig, har provat att googla texten utan resultat... Är det nån låt som är specialgjord för tv3? Den var med i ett avsnitt av norska Paradise hotel också.
Har hört en låt flera gånger på radion, men inte vad artisten/låten heter, idag däremot så spelades den igen och dom sa i slutet vad den hette, men jag uppfattade inte riktigt, men jag tyckte mig uppfatta att "king" var med, antigen artist eller titel. Det är en tjej som sjunger, med lite skrovlig röst, ( tänk Wanda Jackson) och jag tycker hon sjunger "stay hungry" i refrängen. Men det går ju inte att söka på om man inte är ute efter Twisted Sisters.
Jag söker en låt som spelas då och då på Mix megapol, har sökt igenom deras spellista och spotify topplistor utan framgång.
Låten sjungs av en tjej, lite rock/rockabilly över det hela ungefär som Lily Allen.
Har för mig att refrängen går ungefär: "Accidents ohohoh around me, like the ohohoh that bounds me".
Efter det blir de lite skrik av orden och låten byter till sitt lugnare tempo.
Förlåt för dålig beskrivning, hoppas någon känner igen låten jag pratar om.
Hej! En stor tårta till den som hittar denna låten jag letar efter. Brukar själv vara duktig på att hitta låtar till slut men här har det tagit stopp! En kompis till mig frågade om mig och här är ledtrådarna jag har fått:
*Icke engelsk, dansk, norsk eller Svensk. Antagligen något öst-europeisk men utesluter inte övriga språk heller.
*Tror att gruppen börjar på "K" sen följt av någon siffra?
*Från sen 90-tal till tidig 00-tal.
*Innehåller visslande, ska finnas en engelsk verison men bara visslingen som är likt i så fall.
* Musikvideon ska innehålla en kille med blekt hår och en tjej med flätor och något blått hår eller blått i håret.
*Musikgenren är antagligen pop, europop, eurodance?
*Gissningar som har uteslutits är K2 - Der berg ruft, Ozone - Dragosta din tei...
Mycket av tipsen är "jag tror det" så ta allt det med en nypa salt. BOMBA på med gissningar, för detta gör mig helt jävla galen! Tack på förhand!
letar efter en låt jag lyssnade en del på i höstas, vet inte om den var ny då eller om jag hittat en gammal guldklimp, tror att artisten gick under namnet ninjas in pyjamas på spotify, och i låten är det enda dom säger typ " ha gaay" som i detta klipp från community: https://www.youtube.com/watch?v=NAj26rVWK14
genren är typ house, (dålig på olika undergenres)
HJÄÄLP!!
letar efter en låt jag lyssnade en del på i höstas, vet inte om den var ny då eller om jag hittat en gammal guldklimp, tror att artisten gick under namnet ninjas in pyjamas på spotify, och i låten är det enda dom säger typ " ha gaay" som i detta klipp från community: https://www.youtube.com/watch?v=NAj26rVWK14
genren är typ house, (dålig på olika undergenres)
HJÄÄLP!!
Hej! En stor tårta till den som hittar denna låten jag letar efter. Brukar själv vara duktig på att hitta låtar till slut men här har det tagit stopp! En kompis till mig frågade om mig och här är ledtrådarna jag har fått:
*Icke engelsk, dansk, norsk eller Svensk. Antagligen något öst-europeisk men utesluter inte övriga språk heller.
*Innehåller visslande, ska finnas en engelsk verison men bara visslingen som är likt i så fall.
* Musikvideon ska innehålla en kille med blekt hår och en tjej med flätor och något blått hår eller blått i håret.
*Gissningar som har uteslutits är K2 - Der berg ruft, Ozone - Dragosta din tei...
Mycket av tipsen är "jag tror det" så ta allt det med en nypa salt. BOMBA på med gissningar, för detta gör mig helt jävla galen! Tack på förhand!
Lyssnade på en låt för några veckor sedan som jag nu glömt bort namnet på. Det är iallafall DnB och det låter väldigt somrigt. Som något Sigala gjort kanske. Medans trummorna smattrar på så är det en kille som sjunger och några ackord läggs. I musikvideon har jag ett svagt minne av en bil som några brudar åker i. Inte säker dock.