2016-11-14, 18:57
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feliciaam
Någon som vet vad låten heter som börjar typ 15 sekunder in i klippet? Så himla fin! Om det är någon som vet låten heter som spelas precis i början av inspelningen får ni gärna skriva det också!

http://vocaroo.com/i/s0zCVnKKYGOl
Den andra låten är väl Comptine d'un autre été: L'après midi från Amelie från Montmartre?
Citera
2016-11-15, 01:20
Medlem
Hej! Jag har fått den här låten på hjärnan men kan inte hitta vad artisten eller låten heter. Hela låten spelas på detta klipp: https://youtu.be/pc9AICPKBPY
Tack på förhand!
Citera
2016-11-15, 08:45
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guerillagill
Tack som fan!

Inga problem. Kände igen rösten direkt så jag visste vem det var. Fick bara leta upp vilken låt det var då jag inte kände igen just den.
Citera
2016-11-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AHK
Hej! Jag har fått den här låten på hjärnan men kan inte hitta vad artisten eller låten heter. Hela låten spelas på detta klipp: https://youtu.be/pc9AICPKBPY
Tack på förhand!

Det står i kommentarerna till klippet att artisten är Patrick Hosey, men kan inte hitta låten...verkar vara killen som snickrar också.
Citera
2016-11-15, 13:50
Medlem
Tjeena, jag söker om en låt som handlar om astrid lindgrens karaktärer, pippi långstrump, barnen i bullerbyn etc.
Handlar typ om en "kriminell" version av dom eller vad man nu ska säga. Bara hört låten ett fåtal gånger när jag varit full så kommer inte ihåg texten o kan inte leta på så sätt. Någon vet garanterat vilken låt de är så hojta till!
Citera
2016-11-15, 14:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oKarlzone
Tjeena, jag söker om en låt som handlar om astrid lindgrens karaktärer, pippi långstrump, barnen i bullerbyn etc.
Handlar typ om en "kriminell" version av dom eller vad man nu ska säga. Bara hört låten ett fåtal gånger när jag varit full så kommer inte ihåg texten o kan inte leta på så sätt. Någon vet garanterat vilken låt de är så hojta till!

Black Ingvars?

https://www.youtube.com/watch?v=9pH4W9b8upk
Citera
2016-11-15, 15:00
Medlem
BlueGreenShadows avatar
Söker titeln på en låt. Detta krävs att den som har en minut över kan gå in på Dplay och titta på reality serien Big Brother. På avsnitt 73, cirka 3:20 in i videon så har de ett träningspass. Skulle hemst gärna vilja veta vad låten heten. Den har liksom fastnat i hjärnan och vore otroligt tacksam ifall någon gav sig sin tid!

Tack på förhand!
Citera
2016-11-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oKarlzone

Lars Winnerbäck - Balladen om koncekvenser
Citera
2016-11-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engelsett
Det står i kommentarerna till klippet att artisten är Patrick Hosey, men kan inte hitta låten...verkar vara killen som snickrar också.

Jo ja såg det oxå men kan inte få fram nått om Patrick Hosey. Riktigt bra låt iaf!
Citera
2016-11-15, 15:55
Medlem
NioLivs avatar
Hej

Nån som vet vad det är för låt i nya Bose reklamen? En tjej sjunger bl.a. Baby I love you so.

Mvh
Citera
2016-11-15, 15:56
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGreenShadow
Söker titeln på en låt. Detta krävs att den som har en minut över kan gå in på Dplay och titta på reality serien Big Brother. På avsnitt 73, cirka 3:20 in i videon så har de ett träningspass. Skulle hemst gärna vilja veta vad låten heten. Den har liksom fastnat i hjärnan och vore otroligt tacksam ifall någon gav sig sin tid!

Tack på förhand!
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Hej

Nån som vet vad det är för låt i nya Bose reklamen? En tjej sjunger bl.a. Baby I love you so.

Mvh
Ni får gärna bifoga länkar.
Citera
2016-11-15, 16:07
Medlem
NioLivs avatar
Sry hittar tyvär ingen länk, e lite dålig på att googla idag. Har inte sovit inatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in