Söker en låt som gick under reklamen på TV3 för runt 10 år sedan. Minns inte mer än att det var runt två tjejer och två killar som sjöng, och videon utspelade sig i Vilda Västern.
Har hört en låt flera gånger på radion, men inte vad artisten/låten heter, idag däremot så spelades den igen och dom sa i slutet vad den hette, men jag uppfattade inte riktigt, men jag tyckte mig uppfatta att "king" var med, antigen artist eller titel. Det är en tjej som sjunger, med lite skrovlig röst, ( tänk Wanda Jackson) och jag tycker hon sjunger "stay hungry" i refrängen. Men det går ju inte att söka på om man inte är ute efter Twisted Sisters.
Senast redigerad av rjonsson 2016-02-25 kl. 21:57.
Jag har letat och letat och letat men inte kunnat hitta versionen av den här låten. Skulle betyda väldigt mycket om man kunde få lite hjälp av er här på Flashback. Länkar här under!
Letar efter en låt jag hört som gissningsvis är från 2013-2015.
hör nog till popgenren och är endast en tjej som sjunger tror jag. väldigt rymisk låt. typ bara claves och sång.
text i refräng på ett hum..
hey now, hey now oh i got to go home
babababadad?? got my baby now.
hey now hey now, og i wanna go home
bababbananan?? got my baby now.
Letar efter en låt jag hört som gissningsvis är från 2013-2015.
hör nog till popgenren och är endast en tjej som sjunger tror jag. väldigt rymisk låt. typ bara claves och sång.
text i refräng på ett hum..
hey now, hey now oh i got to go home
babababadad?? got my baby now.
hey now hey now, og i wanna go home
bababbananan?? got my baby now.