2010-08-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deerdajo89
Har hört en låt på krogen hur många gånger som helst som ja älskar men har ingen aning om vad den heter, i refrängen så går det typ: like a ...... pa parero pa pa parero. Vet att beskrivningen suger men hoppas att nån vet vilken jag menar

We speak no americano - Yolanda be cool & DCUP
Citera
2010-08-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awiip
Jag har totalt glömt bort vad låten som är mellan 2:15 och 2:33 heter, någon som vet? (:
http://www.youtube.com/watch?v=kaubbSAkarc

Kate Ryan - Désenchantée
Citera
2010-08-15, 23:05
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistermo
We speak no americano - Yolanda be cool & DCUP
Nej det är inte den låten. Jag är rätt säker på vilken låt han menar men jag minns fan inte vad den heter tyvärr. Om jag inte missminner mig så går den ungefär: "Bop bop eo, bop bop ba eo" Eller fan man nu stavar det. Inte "papa americano".
Citera
2010-08-15, 23:09
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvint
Enigma - Return to innocence?
Tack. Det finns människor som inte är totalt dumma i huvudet ändå
Hade visst lite fel i min beskrivning, men du förstod ändå. Tack.
Senast redigerad av nanashi 2010-08-15 kl. 23:12.
Citera
2010-08-16, 01:13
Medlem
Akkachangs avatar
Jag letar efter en låt från 50 eller tidigt 60-tal. Det enda jag kommer ihåg är att den är av någon som heter Ben, tror jag. Jag hörde en cover på låten först och sen hittade jag orginalet. Ber om ursäkt för väldigt dålig beskrivning men jag kommer verkligen inte ihåg mycket. Tack på förhand.
Citera
2010-08-16, 01:20
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deerdajo89
Har hört en låt på krogen hur många gånger som helst som ja älskar men har ingen aning om vad den heter, i refrängen så går det typ: like a ...... pa parero pa pa parero. Vet att beskrivningen suger men hoppas att nån vet vilken jag menar
The Ark - Glamour for Glamour
Citat:
Ursprungligen postat av Akkachang
Jag letar efter en låt från 50 eller tidigt 60-tal. Det enda jag kommer ihåg är att den är av någon som heter Ben, tror jag. Jag hörde en cover på låten först och sen hittade jag orginalet. Ber om ursäkt för väldigt dålig beskrivning men jag kommer verkligen inte ihåg mycket. Tack på förhand.
Ben E. King - Stand by me, kanske?
Senast redigerad av FrasseFloyd 2010-08-16 kl. 01:22.
Citera
2010-08-16, 01:26
Medlem
Akkachangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Ben E. King - Stand by me, kanske?

Tyvärr. :/ Är inte säker på att han hette Ben heller.
Men tack för en bra låt iallafall.

EDIT: Hittade den nu. This Magic Moment var det. Misfits som hade gjort covern jag tänkte på. Fast du hjälpte ju lite på traven med Ben E. King.
Senast redigerad av Akkachang 2010-08-16 kl. 01:31.
Citera
2010-08-16, 01:33
Medlem
Skogensprinss avatar
Söker en låt som spelas ibland på p3. Det är typ en kvinnoröst som sjunger, stämningsfullt. I Bakgrunden är det i början bara en bas sen blir det lite trummor och så.

Sjukt dålig beskrivning men hoppas någon vet!
Citera
2010-08-16, 12:26
Medlem
Kissemurras avatar
Brukar höra denna på radion typ varannat år om jag har tur. (lyssnar dock aldrig på radion om jag inte åker bil med någon)

Det är en gammal låt, gissar på runt 80-90-talet. En mörk sexig mansröst som sjunger något som: I'll dreaam blablabla my window. Ohh, I see closest to the skyyyy. My dreaam. osv...

Har alltid haft sjukt svårt att höra exakt vad han sjunger och har sökt på google som en galning med olika vridningar på orden, låten m.m.

Tack för hjälp!
Citera
2010-08-16, 12:50
Medlem
behöver hjälp med sista låten i klippet om Mesut Özil på http://www.as.com/
riktigt bra drag men svårt att Gissa på vad den skulle kunna heta! Tack på förhand
Citera
2010-08-16, 13:04
Medlem
vavilldus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coban
söker en låt vars refräng går typ..

hajde hajde hajde hajde hoo,, hajde hoo, hajde hoooooo

haha. nån som vet?

Chris Brown - Lucky Me
Citera
2010-08-16, 13:53
Bannlyst
Svensk låt som spelas mycket på NRJ. Han som sjunger ska tydligen varit ihop med Veroncia Maggio innan

Vet någon vilken låt jag menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in