En äldre låt, eller den låter lite Beatles iaf. Den enda rad jag kommer ihåg är "I practised all the things I would say to you" (eller nåt liknande). Någon?
Hej, jag undrar vad det är för låt som spelas i introt till tv4:as dansfeber. Det är utav typen disco och man vill bara shaka loss till den tack på förhand.
Vaknade upp och kom helt plötsligt att tänka på låten.
Har hört den på en film, kan inte sätta fingret på vilken. Låten är lite åt "indisk/pakistan-hållet".
Går ungefär: teja teja teja teja teja teja, teja teja teja teja teja... "bla bla bla" teja tej, "bla" teja teja
haha, flummigt värre. några förslag?
Bobby Trafalgar- Kung Fu girl
(var på en JC reklam för massa år sen)
En äldre låt, eller den låter lite Beatles iaf. Den enda rad jag kommer ihåg är "I practised all the things I would say to you" (eller nåt liknande). Någon?
Tror det är en Beatles låt men kommer inte ihåg namnet. Testa sök här http://lyrics.astraweb.com/ eller nån annan liknande hemsida. Funkar oftast när jag letar efter låtar som jag bara kommer ihåg enstaka rader ur. Bara ett tips.
Hej! Det finns en låt då en skrikig kvinnoröst sjunger och ibland kmr barn in i låten och sjunger "higher and higher higher higher" lr ngt liknande. Skulle vara jätte tacksam ifall någon vet vad den heter!