2010-01-27, 15:05
Medlem
Letar efter lyriken till Kite - Ways To Dance länk till Spotify: http://open.spotify.com/track/7kzPI4HL3cg3N6pvEvodsN

Tycket de va bäst att fråga här istället för att skapa en ny tråd.
Tack!
Citera
2010-01-27, 15:30
Medlem
Planes avatar
På radion så hörde jag en tjej som hade gjort en cover på Fall Out Boy's "Dance, Dance".

Länk till orginalet: http://www.youtube.com/watch?v=LR05Zr0Xo_k

Skulle gärna veta vem hon var och vart man kan få tag på låten, hon gjorde den rejält mycket bättre!

Tack på förhand.
Citera
2010-01-27, 15:32
Medlem
Vad heter låten?

Tror de är i slutet av 80 eller i början av 90talet den gjordes. De är en tjej som sjunger "i love kewin"
Är inte helt säker på att de är kewin hon säger men de låter som de? är väldigt tacksam för svar

Mvh
Citera
2010-01-27, 15:44
Medlem
adagios avatar
Söker en låt från Crank II i den scenen han ligger med en brud.
Citera
2010-01-27, 15:53
Medlem
jag letar efter en låt där dem sjunger "holy moses on the mountain" eller något det är en rocklåt. Texten kan vara helt fel men det lårt som dem sjunger det iaf
Citera
2010-01-27, 15:59
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karambole
jag letar efter en låt där dem sjunger "holy moses on the mountain" eller något det är en rocklåt. Texten kan vara helt fel men det lårt som dem sjunger det iaf
Hooters - All you zombies
Citera
2010-01-27, 16:16
Medlem
söker låten som går i reklamen till navy cis?
Citera
2010-01-27, 16:16
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeSh
Canal+ gör reklam för kommande serier (bl.a. True Blood) och en låt spelas i bakgrunden. Texten går ungefär: "Nothing stays the same, in the blink of an eye, you may not even recognize.....find a brighter day".

Kille som sjunger, lugn låt.

Tack på förhand!
/M

Ingen som kan svara på den frågan?
Citera
2010-01-27, 16:20
Medlem
Fina Gubbens avatar
Jag letar efter en låt som brukar spelas på mixmegapol då & då under nätterna (kanske även under dagarna). Första gången jag hörde den var någon gång under senhösten. Språket är förmodligen franska men kan även vara italienska. Det är en tjej som sjunger med rätt ljus röst till "lätt" musik med lite saxofon & andra blås/draginstrument i bakgrunden som med jämna mellanrum spelar lite högre.

Uppfattade ett ord i låten & det var "musica". Den som vet vad det är för låt får en present av mig.
Citera
2010-01-27, 16:23
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Ingen som kan svara på den frågan?
Everything changes med Little Big Town?
Citera
2010-01-27, 16:24
Medlem
netkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netko
Oj, herregud... Jag var på ett disco på Mallorca för två somrar sedan och minns en låt som det var ruskigt bra drag på dansgolvet till... minns inte mycket mer än ett elgitarr-riff och att de sjöng "vaya, vaya!". En rätt rockig låt!

Hoppas innerligt att någon kan hjälpa mig!

Hittade den för er som är intresserade;
http://www.youtube.com/watch?v=KVjWTzVSCWg

Den var dock bättre (nyversion?) och jag var rätt full och stenad
Citera
2010-01-27, 16:32
Medlem
Vad heter låten?

Tror de är i slutet av 80 eller i början av 90talet den gjordes. De är en tjej som sjunger nått med "love kewin" i mitten av låten.
Är inte helt säker på att de är just kewin hon säger men de låter som de? den har spelats på mixmegapol rätt nyligen. är väldigt tacksam för svar

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in