Tack, älskar dig nu!
Finns en annan låt inom detta med förintelse och dokumentärer, men det är svårt att förklara med ord hur det låter. Lacrimosa - Mozart och Requiem - Mozart är några få av dessa låtar som återfinns bland dokumentär filmer och liknande, t.ex. nazismen och förintelsen. Ska finnas en klassisk låt till som är välkänt inom dokumentären "som intro" med en liten med *dunka dunka* typ. Klassisk låt. men ja, jag kan inte förklara det bättre.. hur gör jag ljud med bokstäver.. ptjuu ptjuu.. precis..
Jag behöver en låt från filmen How High, för mig spelas den upp vid 00:26:40, precis efter de har sullat ner mattan med ostkråkar och precis före han väcker Jamal med Rammstein och Röka! Någon av er borde ju veta vilken låt detta är!
Har hört en låt på krogen hur många gånger som helst som ja älskar men har ingen aning om vad den heter, i refrängen så går det typ: like a ...... pa parero pa pa parero. Vet att beskrivningen suger men hoppas att nån vet vilken jag menar
Jag söker en låt som jag finner tämligen svår att beskriva... Det är en gammal låt (dvs över ett decennium, har för mig den spelades mycket på 90-talet när jag växte upp men den kan ha kommit redan innan det) som är något av en radioklassiker. Det är en man som skrålar igenom typ hela låten, som om hans röst vore ett instrument. Han sjunger ingen text (iaf låter det inte som han använder sig av något språk, reserverar mig för om han väver ihop ord på något språk jag inte har en susning om att det finns) men sjunger konstant. Om jag skulle måla upp en bild känns det spontant som det skulle vara en man som står uppe på ett högt berg och sjunger för en hel dal, men det är bara min egna lilla bild xD.
Vore ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig med vad denna låten heter. Som sagt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den utförligare.... Ooaaaeee oaaaah ooaaaeeeuuuuuh
Vore ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig med vad denna låten heter. Som sagt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den utförligare.... Ooaaaeee oaaaah ooaaaeeeuuuuuh
Han sjunger MASSVIS med text på engelska, varav det som bara är rappakalja (och inte fan är det som ett instrument) är typ skipapadibop, briljant svar unge man.