Tack, älskar dig nu!
Finns en annan låt inom detta med förintelse och dokumentärer, men det är svårt att förklara med ord hur det låter. Lacrimosa - Mozart och Requiem - Mozart är några få av dessa låtar som återfinns bland dokumentär filmer och liknande, t.ex. nazismen och förintelsen. Ska finnas en klassisk låt till som är välkänt inom dokumentären "som intro" med en liten med *dunka dunka* typ. Klassisk låt. men ja, jag kan inte förklara det bättre.. hur gör jag ljud med bokstäver.. ptjuu ptjuu.. precis..
Letar efter en låt jag hörde på p3 för någon månad sedan, var en kvinna som sjöng och det var en pop låt, melodisk. Har för mig att artisten hade något med circus, rodeo eller rock i sig
hej jag letar efter en trance/electronic/hardstyle aktig låt som har linus på linjen tema på dens musikvideo på youtube. vet att det är lite suddigt men uppskattar hjälpen
hej jag letar efter en trance/electronic/hardstyle aktig låt som har linus på linjen tema på dens musikvideo på youtube. vet att det är lite suddigt men uppskattar hjälpen
http://www.ozorafest.hu/ozora-video-2009.html
låten mellan 11.15-15.xx skulle gärna vilja ha ett namn på den har sökt på antal artister o olika album men hittar inget, är säkert jättelätt att hitta men just nu känner jag mig hjärndöd!