Vänder mig nu till denna evinnerliga kunskap som FB besitter.
Söker en instrumental låt (tror jag). den börjar med en ganska snabb basgång. Efter ett tag kommer trummor in, och lite senare någon sorts synthslinga. Har för mig att låten var populär runt 2005-2006, men kan inte komma på vad den heter.
Den liknar Precious av Depeche Mode lite grann. Dock mer rock-stuk på det hela.
Tyvärr är det allt jag kan göra för att beskriva låten.
Vad heter den svenska internetsensationen från 2004-2006? Det var svensk hiphop, och låten hette någonting i stilen "så skönt när det bara var du och jag". Det var inte direkt hardcore hiphop utan lite mer skönstil. Minns inte vad artisten hette men låten refrängen gick typ: så skönt när det va du och jag
Den här aktuella videon med foppa har en så jävla grym låt som börjar runt 00:13 in i videon. har dock ingen aning om vad den heter och har letat som en galning!
Vad Heter Låten Refrengen Går Så Här Och Det är En Tjej Och En Kille Som Sjunger I Den: It´s Time To Say Goodbye It´s Time To Watch You Leave..... Den Spelades Väldigt Mycket å Radion För Några år Sen
Det finns en låt som liknar Sierra leone - Mt eden dubsteps (http://www.youtube.com/watch?v=maTcoGZ3feY) instrumentala sound, men utan någon som sjunger eller liknande i bakgrunden. Vad heter den? Det är nog förmodligen en remix/rent av samma instrumentala slinga, så jävla sugen på att lyssna på den igen!