Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-19, 01:35
  #1
Medlem
Ironmads avatar
Ja såhär är det, jag och min tjej har varit tillsammans i snart 2 år nu. För en vecka sedan kom jag hem efter en 2 månader lång semester. Nu när jag kom hem så ville man ju ha henne i sängen direkt...dock visa det sig att hon inte har rakat fittan på de 2 månaderna och det är en stor jävla buske där!

Anledningen till detta vill hon inte gå in på, men hon vägrar att raka av sig det, och nu är det 2 problem som vi har. 1: Hon tjafsar om att det gör ont varje gång jag ska in med kuken för att puphåren följer med. 2: är att det är krångligt för mig att ge henne oralt då allt hår är i vägen.

Hon vägrar att raka av sig sitt puphår, och jag tror det kan ha att göra med hennes jävla femenist pack till vänner som alltid klagar på allt och alla. Så, hur får jag henne att lyssna på mig igen utan att använda våld? För allt annat har jag provat.
Citera
2011-08-19, 01:40
  #2
Medlem
Sittkissares avatar
Du fortsätter köra på fast hon tycker det gör ont. Duger det inte så får hon helt enkelt raka sig.

Annars kanske du kan be henne trimma åtminstone?
Citera
2011-08-19, 01:40
  #3
Medlem
HolyCraps avatar
Du kan ju sluta raka dig där nere och sen fråga vad hon tycker om hår i maten.

Annars kan ni ju göra det till en liten sex-lek, ni rakar varandra och sen knullar ni skiten ur varandra.
Citera
2011-08-19, 01:40
  #4
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmad
Ja såhär är det, jag och min tjej har varit tillsammans i snart 2 år nu. För en vecka sedan kom jag hem efter en 2 månader lång semester. Nu när jag kom hem så ville man ju ha henne i sängen direkt...dock visa det sig att hon inte har rakat fittan på de 2 månaderna och det är en stor jävla buske där!

Anledningen till detta vill hon inte gå in på, men hon vägrar att raka av sig det, och nu är det 2 problem som vi har. 1: Hon tjafsar om att det gör ont varje gång jag ska in med kuken för att puphåren följer med. 2: är att det är krångligt för mig att ge henne oralt då allt hår är i vägen.

Hon vägrar att raka av sig sitt puphår, och jag tror det kan ha att göra med hennes jävla femenist pack till vänner som alltid klagar på allt och alla. Så, hur får jag henne att lyssna på mig igen utan att använda våld? För allt annat har jag provat.

Sexvägra tills hon skövlar skogen.
Citera
2011-08-19, 01:42
  #5
Medlem
Preserves avatar
Men herregud, det är hennes kropp och hon har rätt till att göra vad hon vill med den.
Du har inget att säga till om hennes fitthårs vara eller inte vara överhuvudtaget.
Och folk undrar varför så många av oss tjejer är feminister.
Citera
2011-08-19, 01:44
  #6
Medlem
morefeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmad
Ja såhär är det, jag och min tjej har varit tillsammans i snart 2 år nu. För en vecka sedan kom jag hem efter en 2 månader lång semester. Nu när jag kom hem så ville man ju ha henne i sängen direkt...dock visa det sig att hon inte har rakat fittan på de 2 månaderna och det är en stor jävla buske där!

Anledningen till detta vill hon inte gå in på, men hon vägrar att raka av sig det, och nu är det 2 problem som vi har. 1: Hon tjafsar om att det gör ont varje gång jag ska in med kuken för att puphåren följer med. 2: är att det är krångligt för mig att ge henne oralt då allt hår är i vägen.

Hon vägrar att raka av sig sitt puphår, och jag tror det kan ha att göra med hennes jävla femenist pack till vänner som alltid klagar på allt och alla. Så, hur får jag henne att lyssna på mig igen utan att använda våld? För allt annat har jag provat.

Flashbacksvar: Kör i tvåan tills hon rakar sig

Seriöst: Det är väl ändå inte hennes vänner som ska ligga med henne och få hår i munnen? Finns tyvärr inte mycket mer att göra än att fortsätta pusha tills hon kommer på bättre tankar. Eller raka henne i sömnen.
Citera
2011-08-19, 01:54
  #7
Medlem
Spara skägg!
Nej men ligg inte med henne på ett tag och skyll på att du inte tänder på henne när hon har en hel kalufs där nere,
Citera
2011-08-19, 01:55
  #8
Medlem
Fickpluntans avatar
Hehe. Jag förstår att du tycker det här är rätt jobbigt. Blir själv rätt provocerad av tjejer som inte rakar muffen. Kan väl inte se ut som en vilde mellan benen heller, ngn djävla ordning får det faktiskt va.

Mitt förslag är i alla fall att du måste övertyga henne, dvs få henne att tycka, att det är oattraktivt att ha hår där. Många kvinnor har ju ngn slags fobi inför att vara oattraktiva, så det borde funka. Hur detta ska genomföras är förstås en längre diskussion, men om det nu är på det viset att hennes usla feministkompisar ställer till det för dig, så bör du försöka underminera deras auktoritet och inflytande.. Lämpligtvis börjar du med att angripa själva feminismen som företeelse och idegods. Det bör inte vara alltför svårt. Feminism är verkligen inte populär idag. Träffar ofta just tjejer som spyr galla över feminism och feminister, kallar dem för "äckel" osv.

Det finns säkert gott om förebilder för henne som du kan föra fram, lämpliga för det här ändamålet. Kikar man bara i en s.k. tjejtidning så lyser feminism med sin frånvaro. Fokus ligger istället på hur tjejerna ska göra för att bli heta och knullbara snarare än på feminism eller dylikt, vilket förstås är bra. Du får leta lite. Men som sagt, håll ett tjejfokus! Som regel är tjejer ganska ytliga och korkade och därtill extremt känsliga för grupptryck. Det är de knapparna du måste trycka på alltså. Lycka till!
Citera
2011-08-19, 01:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preserve
Men herregud, det är hennes kropp och hon har rätt till att göra vad hon vill med den.
Du har inget att säga till om hennes fitthårs vara eller inte vara överhuvudtaget.
Och folk undrar varför så många av oss tjejer är feminister.

Alltså vi undrar inte vi vet att det är för att ni är blåsta.

Nä allvarligt, tycker du verkligen att det är hennes kropp och hon får göra som hon vill? När min flicka ber mig raka mig, må så vara pungen som mustaschen så tro sjutton jag gör det för henne. Att vara i ett förhållande är att ge och ta. Att inte raka sig för den kvinnliga revolutionen och för att ta sig ur männens förtryck kan omöjligt vara speciellt produktivt.

Till TS, jag tycker du skall ta det lite piano och försöka prata med in dam, någon orsak måste hon ha för att inte raka sig, börja nysta i den änden. Kanske har hon gått och skaffat sig en svampinfektion och läst att det är bättre att inte raka sig? Eller så tycker hon det är jobbigt att dusha på gymmet med rakad fitta? Finns ett gäng orsaker till att de små liven får för sig att inte raka... Kan ni prata om det kan ni antagligen lösa problemet också. Kan in inte prata om det så tycker jag du lika väl kan dumpa tjejen, det kommer inte hålla ändå.

Till sist, får ont av att håren följer med har jag då aldrig hört om, du får la lapa lite extra innan så hon är extra blöt och go?
Citera
2011-08-19, 01:57
  #10
Medlem
PokeMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llleeennna
Spara skägg!
Nej men ligg inte med henne på ett tag och skyll på att du inte tänder på henne när hon har en hel kalufs där nere,


+1 lätt bästa svaret och säkert lösningen på problemet
Citera
2011-08-19, 01:58
  #11
Medlem
Ironmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Du fortsätter köra på fast hon tycker det gör ont. Duger det inte så får hon helt enkelt raka sig.

Annars kanske du kan be henne trimma åtminstone?

Jo det har jag provar, inte ens trimma, hon vill att det ska se "naturligt" ut!

Citat:
Ursprungligen postat av HolyCrap
Du kan ju sluta raka dig där nere och sen fråga vad hon tycker om hår i maten.

Annars kan ni ju göra det till en liten sex-lek, ni rakar varandra och sen knullar ni skiten ur varandra.

I wish, men tycker själv att det är skönt att vara rakad, blir så mycket enklare och göra rent etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Preserve
Men herregud, det är hennes kropp och hon har rätt till att göra vad hon vill med den.
Du har inget att säga till om hennes fitthårs vara eller inte vara överhuvudtaget.
Och folk undrar varför så många av oss tjejer är feminister.

Men asså vafan, hon är min tjej, det enda hon ska behöva tänka är hur hon kan tillfredsställa mig, och så har hon mage att neka mig detta. Inte undra på att folk hatar sånt femenist pack som dig, ni förstör hur Sveriges svenska kvinnor bör bete sig.

Citat:
Ursprungligen postat av morefeen
Flashbacksvar: Kör i tvåan tills hon rakar sig

Seriöst: Det är väl ändå inte hennes vänner som ska ligga med henne och få hår i munnen? Finns tyvärr inte mycket mer att göra än att fortsätta pusha tills hon kommer på bättre tankar. Eller raka henne i sömnen.

Ja, om hon ändå tålde det så bra som man önskade, vi jobbar på det.
Nä asså, att få en massa hår i munnen när man vill få henne att komma är inte det roligaste jag varit med om.
Citera
2011-08-19, 01:58
  #12
Avstängd
Kouroshs avatar
Raka ditt pub, tatuera "Vad vare jag sa?" och låt sedan håret växa över. Säg att du ska köra samma taktik som henne, dvs inte raka dig (hon ska inte veta att du är tatuerad). Sedan en dag, en dag då månader har passerat och hon står på knäna och ber dig att raka din buske så ska du säga "Endast om du rakar din". När hon rakar sin ber du henne att raka din och hon kommer se texten framför sig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback