Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-02, 12:12
  #205
Medlem
MannenIEmeliesLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Men är allså normen idag att kvinnor ska helraka sig? Inte okej med en liten välansad landningsbana?

Så länge man inte får hår i munnen så. HAH HAH. Nu jävvlar blire en onsdagslunchgrogg!
Citera
2020-09-02, 12:14
  #206
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmad
Ja såhär är det, jag och min tjej har varit tillsammans i snart 2 år nu. För en vecka sedan kom jag hem efter en 2 månader lång semester. Nu när jag kom hem så ville man ju ha henne i sängen direkt...dock visa det sig att hon inte har rakat fittan på de 2 månaderna och det är en stor jävla buske där!

Anledningen till detta vill hon inte gå in på, men hon vägrar att raka av sig det, och nu är det 2 problem som vi har. 1: Hon tjafsar om att det gör ont varje gång jag ska in med kuken för att puphåren följer med. 2: är att det är krångligt för mig att ge henne oralt då allt hår är i vägen.

Hon vägrar att raka av sig sitt puphår, och jag tror det kan ha att göra med hennes jävla femenist pack till vänner som alltid klagar på allt och alla. Så, hur får jag henne att lyssna på mig igen utan att använda våld? För allt annat har jag provat.

Så kan det gå när man åker på semester i två månader att när man kommer hem är fittan en djungel .
Citera
2020-09-02, 12:29
  #207
Medlem
Findusofelixs avatar
En sån himla tur att TS inte var sexuellt aktiv innan det var utbrett med rakning av det kvinnliga könet, han hade nog inte kunnat ägna sig åt oralsex då?
Eller så hade han varit härdad så att det inte var en så stor och viktig fråga...

Föredrar man rakat får man väl kommunicera med den man ska ha sex med, och se om det går att lösa, annars får man väl hitta en annan partner som har liknande syn på det hela.

Men det kanske är annorlunda för en som debuterade då det var ovanligt med rakade kön, så vi har som blivit lite härdade och kan bara spotta ut eventuella könshår som hamnar i munnen?
För att inte könshår ska lossna så lätt under oralsex, kan man kamma igenom allt strax innan, då brukar dom strån som är lösa lossna och så slipper man få dom i munnen
Citera
2020-09-02, 14:35
  #208
Medlem
MannenIEmeliesLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
För att inte könshår ska lossna så lätt under oralsex, kan man kamma igenom allt strax innan, då brukar dom strån som är lösa lossna och så slipper man få dom i munnen

Typ, "KAMMA FETTA KÄRING, JA SKA ÄTA!" - HAH den var rolig.
Citera
2020-09-02, 14:37
  #209
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenIEmeliesLiv
Typ, "KAMMA FETTA KÄRING, JA SKA ÄTA!" - HAH den var rolig.


Det funkar nog rätt bra, så varför inte?
Då slipper man dom strån som är på väg att lossna i alla fall.
Citera
2020-09-02, 14:59
  #210
Medlem
Evintas avatar
Hur har ni det med hushållssysslor? Hjälper du också till med att dammsuga, damma, städa toaletten, diska, laga mat, byta lakan?

Om inte, så börja med det och du ska se att hon blir mer välvilligt inställd till dina krav på hennes snippa.
Citera
2020-09-02, 15:57
  #211
Medlem
Plantera hårlöss eller kladda på vax när hon sover kanske? Alternativt trassla fitthåret till en dreadlock under natten är ju även det en idé, skulle se ut som en liten hår pillesnopp då måste hon ta bort den annars är hon bög.
Citera
2020-09-02, 17:47
  #212
Medlem
HighwayDelights avatar
Tur man rakar sig så man slipper slika problem.
Citera
2020-09-02, 20:47
  #213
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdret
Plantera hårlöss eller kladda på vax när hon sover kanske? Alternativt trassla fitthåret till en dreadlock under natten är ju även det en idé, skulle se ut som en liten hår pillesnopp då måste hon ta bort den annars är hon bög.
Vilken sjukt bra idé!
Citera
2020-09-03, 09:06
  #214
Medlem
MannenIEmeliesLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdret
Plantera hårlöss


HAAA HAAA HAAA HAAA HAAA HAAA HAAA!!! Den var faen i mig BÄST! HAH! Du är kung.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback