Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Det är inte personangrepp, det är en bild av verkligheten. Du förespråkar ju själv att man ska benämna saken med sitt rätta namn. Eller hur?
Det är din och dina gelikars ständigt reproducerade mediabild av verkligheten, det vill säga att alla som inte delar eran gravt lögnaktiga och livsfarliga verklighetsbeskrivning är "outbildade", "arbetslösa", "unga män", "landsortsbefolkning", "wt", "hatiska", "främlingsfientliga" etc. Ad hominem hela vägen och en ständig fullständig avsaknad av hållbara insiktsfulla omvärldsanalyser och identifiering av kausala faktorer.