Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-12, 06:40
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
santiera tramadol vita med brytskåra. smular väldigt lätt..

Fattar dem är någon hemmapress, men hur är dem? Är de på 200mg samt känns ruset äkta?

Jag har fått hem några helvita tabs där det står 225 och är en brytskåra på 4 delar.
Kan det va samma? jag hade ju beställt
Citera
2022-09-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
God morgon alla vänner på FB! Har fåt tag på Tramadol stada 200mg ( Gula ) i blisster!
Är det någon som har någon erfarenhet av? Dela gärna med er! Tog ni dom som man ska ( Svälja hela ) eller krossade ni?
Jag själv van vid opiater oxy osv, bör tilläggas

Hoppas alla får en underbar måndag

Med vänlig hälsning
Nibor
Min första erfarenhet av Tramadol 200mg var gula. Vad det var för märke minns jag inte. Men de är de bästa tram på 200mg som jag någonsin har testat. En klass för sig. De var kanske mer åt det orangea hållet.
Senast redigerad av overlevaren 2022-09-14 kl. 17:00.
Citera
2022-09-19, 17:31
Medlem
Hmm

Tagit 300mg tramadol samt 10mg stesolid samt 50 mg lergigan borde vara lugnt väl
Citera
2022-09-21, 17:45
Medlem
Bullsquids avatar
Det är något skumt med dessa, på mig funkar de inte alls.
Tog en dag först 2st 550mg och efter ca 2 timmar en till. ingen som helst effekt.
Någon vecka senare tog jag 4 tabs som jag krossade och svalde för att ta bort depo effekt
Detta skulle då motsvara 900 mg vilket bör vara mer än tillräckligt.

Väntade och väntade hela dagen och ingenting kände jag. Dessa såldes dessutom som Tapentadol som är en helt annan drog och det var det INTE!
Har många års erfarenhet av tapentadol och känner direkt igen smaken, har dessutom aldrig stött på den styrkan online utan de brukar vara 100 mg nästan jämt.

Det stod exakt

royal tomoll-225 tapentadol lösa

Någon annan som testat dessa fake piller eller kan säga vad det är? Det är iaf inte tapentadol och inte tramadol för den smaken känner man igen.

Dessa var lätt beska och väldigt mjöliga, inte alls hårda utan nästan smälte i munnen istället.

Nån som vet vad jag fick i mig?

Provade med att ta "riktig" tapentadol senare på kvällen nämligen och 200 mg, det slog då på som vanligt men jag undrar vad fan detta är. Det har fått seriösa recensioner men det är ju lätt fakat. Det skulle vara en ny sort och får reda på snabbt att det verkar vara tramadol som ser ut och heter så.
Extra jobbigt då de skickades lösa.

Har för mig jag gjort ett inlägg om detta innan och postat bild men det är runda vita piller med texten 225 på ena sidan och ett kryss på andra sidan (inte ritad utan tabletten är delad på 4 delar.) som en ikto ser ut på baksidan.

En kompis prova 3 idag med och kände inget alls. Han har ingen tolerans mot tram eller andra opiater.

Har någon råkat ut för dessa skumma piller så berätta gärna. Det är ju heller ingen stor scam att lura någon på 300-400 eller så, småpengar som inte verkar det vara värt.
Folk klagar ju sig sanslösa på de blå xanoren från galenika som alla skriker är fake hit och dit så borde va nåt skumt med även dessa!
Citera
2022-09-21, 23:27
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Det är något skumt med dessa, på mig funkar de inte alls.
Tog en dag först 2st 550mg och efter ca 2 timmar en till. ingen som helst effekt.
Någon vecka senare tog jag 4 tabs som jag krossade och svalde för att ta bort depo effekt
Detta skulle då motsvara 900 mg vilket bör vara mer än tillräckligt.

Väntade och väntade hela dagen och ingenting kände jag. Dessa såldes dessutom som Tapentadol som är en helt annan drog och det var det INTE!
Har många års erfarenhet av tapentadol och känner direkt igen smaken, har dessutom aldrig stött på den styrkan online utan de brukar vara 100 mg nästan jämt.

Det stod exakt

royal tomoll-225 tapentadol lösa

Någon annan som testat dessa fake piller eller kan säga vad det är? Det är iaf inte tapentadol och inte tramadol för den smaken känner man igen.

Dessa var lätt beska och väldigt mjöliga, inte alls hårda utan nästan smälte i munnen istället.

Nån som vet vad jag fick i mig?

Provade med att ta "riktig" tapentadol senare på kvällen nämligen och 200 mg, det slog då på som vanligt men jag undrar vad fan detta är. Det har fått seriösa recensioner men det är ju lätt fakat. Det skulle vara en ny sort och får reda på snabbt att det verkar vara tramadol som ser ut och heter så.
Extra jobbigt då de skickades lösa.

Har för mig jag gjort ett inlägg om detta innan och postat bild men det är runda vita piller med texten 225 på ena sidan och ett kryss på andra sidan (inte ritad utan tabletten är delad på 4 delar.) som en ikto ser ut på baksidan.

En kompis prova 3 idag med och kände inget alls. Han har ingen tolerans mot tram eller andra opiater.

Har någon råkat ut för dessa skumma piller så berätta gärna. Det är ju heller ingen stor scam att lura någon på 300-400 eller så, småpengar som inte verkar det vara värt.
Folk klagar ju sig sanslösa på de blå xanoren från galenika som alla skriker är fake hit och dit så borde va nåt skumt med även dessa!

Garanterat fake. Det florerade ganska mycket fake av de vita tramadolen 225 från Royal. Smakade beskt och smulades sönder som en brustablet. Misstänker att det är samma sak här förutom att de bytt till att heta Tapentadol...
Citera
2022-09-21, 23:29
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
vädligt märkligt. betyder ju troligen att santeria inte innehåller tramadol. opiater får man oftast mindre pupiller och stimulanter större..

Jo det gör dem. Pissade positivt på dem. Men eftersom det är hemmapressade så vet man ju inte om det skiljer från batch till batch.
Citera
2022-09-25, 05:16
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Gått av nu Cold Turkey på tramadol efter 12 månaders brukande. Svett, svett och åter svettningar hela tiden. Nålar & oro och ångest hela tiden. Gnäller inte eller klagar men mår inte prima!

Som högst och längst 1600mg per dag för att ta bort smärtan i knät efter en OP. Sänkte dosen till 850mg resten av tiden och nu är jag less på äta det här mer. Är stark psykiskt men fysiskt vill kroppen ha mer som ni alla vet!
Är ej missbrukare så tänkte ta den hård vägen nu!
Är på DAG 4 och tänker om ni har några tips på lindrande?

Man ska aldrig gå cold turkey på något egentligen, det kan vara direkt farligt.
Du kommer nog känna dig väldigt deppad ett tag eftersom tramadol även påverkar serotonin.
Du bör skaffa stesolid eller rivotril så du inte råkar ut för krampanfall.

1600mg är en extremt hög dos så du vet.
Man kan bli allvarligt förgiftad typ av för höga doser, hade nog räckt med 1g till så kan det va rejält farligt. Fortsätt trappa ner hela tiden till du ligger på max 50mg.
Citera
2022-09-25, 05:20
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Garanterat fake. Det florerade ganska mycket fake av de vita tramadolen 225 från Royal. Smakade beskt och smulades sönder som en brustablet. Misstänker att det är samma sak här förutom att de bytt till att heta Tapentadol...

Låter exakt rätt, men du menar alltså att du fick bevis på att det var tramadol och inte tapentadol? det är en jävla skillnad mellan dem. Vad kan det vara i de då? kände ju ingenting på 900mg ens. Vågade inte ta mer heller eftersom jag trodde det var nåt annat i eller inget alls. Äter typ aldrig tramadol, däremot tapentadol rätt ofta.

Stod att det var labbtestat som tapentadol men det kan absolut inte stämma.
225 mg tapentadol hade gjort mig bäng och 900 troligen en överdos.
Vet någon vad de innehåller??
Citera
2022-09-25, 09:33
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Man ska aldrig gå cold turkey på något egentligen, det kan vara direkt farligt.
Du kommer nog känna dig väldigt deppad ett tag eftersom tramadol även påverkar serotonin.
Du bör skaffa stesolid eller rivotril så du inte råkar ut för krampanfall.

1600mg är en extremt hög dos så du vet.
Man kan bli allvarligt förgiftad typ av för höga doser, hade nog räckt med 1g till så kan det va rejält farligt. Fortsätt trappa ner hela tiden till du ligger på max 50mg.

Ja jo jag har förstått 1600 är för mkt därför ja gick ner i dos, tillslut slutat då jag är trött på att kroppen blir sjuk om man inte får i sig sin dagsdos. Efter dag 9 så slutade det med Brainzaps och sömnen var tillbaka utan några problem. Mår prima nu, kontrade allt med hasch varje dag vilket endast hjälpte till sömn men ej mot smärtan i kroppen.
Citera
2022-09-25, 20:10
Medlem
Bullsquids avatar
skönt , önskar dig lycka till
Citera
2022-09-26, 00:45
Medlem
Jag har värk från en kombination av diskbråck och piriformis syndrom. Äter Norgesic 2 x 3 vilket är muskelavslappnande och hjälper någon timme mot piriformis-värken. Har även fått Tramadol att kombinera med vid behov.
Hur kan man ta Tramadol utan att hamna i beroende och abstinensbesvär? Gissar att det varierar från person till person men jag är intresserad av erfarenheter.
Citera
2022-09-26, 00:51
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snufsis
Jag har värk från en kombination av diskbråck och piriformis syndrom. Äter Norgesic 2 x 3 vilket är muskelavslappnande och hjälper någon timme mot piriformis-värken. Har även fått Tramadol att kombinera med vid behov.
Hur kan man ta Tramadol utan att hamna i beroende och abstinensbesvär? Gissar att det varierar från person till person men jag är intresserad av erfarenheter.

Vill du vara riktigt på den säkra sidan och planerar käka ett tag då är mitt råd max 2ggr/v
och sen låter du det gå en tre dagar mellan intagen.

Dock är tram jävligt skönt så kan du få problem att börja nalla och stoppa i dig oftare, men har du lite självdisciplin så är det helt safe att köra så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in