Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-25, 14:23
Medlem
Hej. Käkat tram varje dag i ett år. Sista månaderna runt 2000mg om dagen. Tips på att göra avtändningen mindre smärtfri mottages tacksamt.
Citera
2024-05-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS77
Hej. Käkat tram varje dag i ett år. Sista månaderna runt 2000mg om dagen. Tips på att göra avtändningen mindre smärtfri mottages tacksamt.

Tillskotten l-tyrosin och 5-HTP + fysisk aktivitet har hjälpt mig en del genom åren när AT'n varit för svårhanterlig.
Har däremot aldrig varit uppe på dina doser, jag tror du får räkna med en ganska ordentlig AT.
Om du klarar av att hantera andra substanser så kan ju någon form av benzo/sömnmedel hjälpa de första dagarna när det är som värst!

Lycka till, du klarar det här!
Citera
2024-05-27, 20:24
Medlem
Någon som har stött på indiska "Trakem-100"?

Aldrig stött på något liknande innan och de har aldrig nämnts här. Men verkar finnas gott om att beställa.
De ser ut såhär: https://imgur.com/a/TP8uzDH
Citera
2024-05-28, 08:08
Medlem
Jag är på jakt efter en opioid som jag kan varva mina gabapentin med, toleransen skenar och effekten uteblir efter ett tag. Har 3200mg/dygn mot RLS. Är lågdos tram att föredra? Har testat med 100mg mot natten och det funkar ypperligt.

Vill inte bli beroende och jag tycker tram är alldeles för tråkig att berusa sig med. Ska jag satsa på tram eller är den för stygg ur beroendeperspektiv? Har tänkt att köra två veckor en gång i månaden typ.
Citera
2024-05-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Jag är på jakt efter en opioid som jag kan varva mina gabapentin med, toleransen skenar och effekten uteblir efter ett tag. Har 3200mg/dygn mot RLS. Är lågdos tram att föredra? Har testat med 100mg mot natten och det funkar ypperligt.

Vill inte bli beroende och jag tycker tram är alldeles för tråkig att berusa sig med. Ska jag satsa på tram eller är den för stygg ur beroendeperspektiv? Har tänkt att köra två veckor en gång i månaden typ.
Har en bekant som tidigare behandlade RLS med tram. Fungerar bra men inte värt det i längden då man blir beroende snabbt samt så ökar toleransen. Testa låg dos kratom istället, också risk för beroende men inte alls på samma sätt som tramadol.
Citera
2024-05-31, 18:26
Medlem
AndreasStartklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju

Du kommer bli beroende men ja kör kratom istället som ovanstådene säger som jag iof också tror du kommer bli beroende av
Citera
2024-05-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasStartklar
Du kommer bli beroende men ja kör kratom istället som ovanstådene säger som jag iof också tror du kommer bli beroende av

Testat kratom, fan inget att ha, kan inte sova av det. Ger inte mycket till välbehag heller för den delen. Men ja att börja med opiater är ju att leka med elden helt klart.
Citera
2024-06-06, 10:02
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
När jag tar tramadol löser jag upp tabletterna i vatten för snabbare effekt, tabletterna är dessutom rätt stora och svåra att svälja. Men, smaken är så fruktansvärd att jag nästan spyr. Igår blandade jag det med saft, men då blev det fan och med ännu äckligare. Hur gör ni andra för att svälja skiten?
Citera
2024-06-19, 19:03
Medlem
Kido-ns avatar
"TramaKings 225"? Aldrig sett de förut. Ser ut jävligt suspekta. Någon som har erfarenhet av dem? Röda tabletter med skåra (kors).
Citera
2024-06-19, 19:16
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
När jag tar tramadol löser jag upp tabletterna i vatten för snabbare effekt, tabletterna är dessutom rätt stora och svåra att svälja. Men, smaken är så fruktansvärd att jag nästan spyr. Igår blandade jag det med saft, men då blev det fan och med ännu äckligare. Hur gör ni andra för att svälja skiten?
Jag sväljer de. Vilka menar du exakt?
Citera
2024-06-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Jag sväljer de. Vilka menar du exakt?

De är pillerna är tapendadol plus något annnat. ska inte säljas som tramadol.
Citera
2024-06-21, 02:11
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storsnoken1337
De är pillerna är tapendadol plus något annnat. ska inte säljas som tramadol.
Vilka? Tramking 225?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in