Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-26, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Det stod exakt

royal tomoll-225 tapentadol lösa

Någon annan som testat dessa fake piller eller kan säga vad det är? Det är iaf inte tapentadol och inte tramadol för den smaken känner man igen.

Dessa var lätt beska och väldigt mjöliga, inte alls hårda utan nästan smälte i munnen istället.

Nån som vet vad jag fick i mig?

Wedinos har testat Royal som visade sig vara äkta och innehöll tapentadol+karisoprodol:
https://www.wedinos.org/images/sample_testing/30083.jpg
Men de har också testat en fejkvariant som bara innehöll antihistaminen Klorfenamin, kan det varit den?
https://www.wedinos.org/images/sample_testing/27990.jpg
Citera
2022-09-28, 13:06
Medlem
Läste Några sidor bak att några upplevde
Tapentadol 225mg Royal som rent skräp och beställde i fredags tror jag får idag beställde från en sida dom börjar på m....

Är det någon som har någon annan uppfattning att de funkar annars ligger man här ned två brytna armar och ett brutet ben utan smärtstillande för läkaren är en fitthora...
Så nån som testat där det faktiskt funkat från en shop som börjar på m dom sagt...
Mvh
Citera
2022-09-28, 18:10
Medlem
KKNDs avatar
Detta var märkligt…
Jag tog 200mg 14:20 och det börja slå först efter 4,5h. Vad skjutton?
Då krossa jag ändå tabletten till fint smul och gjorde en bomb.
Åt inte heller någon frukost och lunchen var 1/5 av vad jag brukar äta. Åt den lilla lunchen vid 12:00. Så relativt tom mage.

Jag tog en rask promenad på 25min och efter jag kommit hem, bytt kläder och satt mig i soffan, då började den goa känslan snabbt krypa fram och efter ca 30min känner jag full effekt.

Nu var det över ett år sedan jag tog tramadol sist men kan inte alls minnas att det skulle ta så lång tid för att börja verka?
Tabletten jag åt vet jag till 100% var äkta.

Hur lång tid tar det för er tills det slår?

Jag har en tablett till, och tänkte ta den på lördag.
Men tar det så här lång tid för den att slå, fast jag krossar och gör den till en bomb, så kanske det är lika bra att jag äter den som den är? (200mg depot).
Eller kommer det ta 8h innan det slår?
Citera
2022-09-28, 18:19
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irontherapy
Läste Några sidor bak att några upplevde
Tapentadol 225mg Royal som rent skräp och beställde i fredags tror jag får idag beställde från en sida dom börjar på m....

Är det någon som har någon annan uppfattning att de funkar annars ligger man här ned två brytna armar och ett brutet ben utan smärtstillande för läkaren är en fitthora...
Så nån som testat där det faktiskt funkat från en shop som börjar på m dom sagt...
Mvh

Helvete, båda armarna och ett ben brutet??
Får jag fråga vad som har hänt?

Om du har pengar till det så åk till privat doktor och be om smärtstillande. De brukar vara mer generösa på det planet.
Citera
2022-09-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Helvete, båda armarna och ett ben brutet??
Får jag fråga vad som har hänt?

Om du har pengar till det så åk till privat doktor och be om smärtstillande. De brukar vara mer generösa på det planet.
Bilolycka, har ännu fler skador än jag nämde.. Ett mirakel jag överlevde bara och tackar gud för de🙏🙏 huvud rygg nacke klarade sig iaf helt..

Tack för tips!
Citera
2022-10-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Shit vilken torka det är på Tram på gatan nu alltså, det tar aldrig slut! Dyker det upp ngt, så är det nån skit som T3 eller liknande!
Ser det ut såhär i hela Sverige just nu? Vilka är de bästa och lättaste att få tag i, i de olika städerna, om man får slänga ut en undran?

Beror nog snarare på hur ditt köpmönster ser ut? Antar att du brukar köpa via någon kran eller liknande? Köper alltid via "nät apoteket" och det har fungerat utmärkt senaste åren, rekommenderar dig att söka dig online i stället, aldrig torka och oftast top kvalite, om du hittar rätt source.
Citera
2022-10-03, 19:26
Medlem
cabbe55s avatar
tramadol har tappat effekt helt på mig är riktigt ledsen. pausade 2 veckor men fick ändå inget skönt rus. tar alltid mina favorit tram sandoz. får alltid ett brutalt rus pigg glad social plus en skön känsla i kroppen varför får jag inte den känslan. måste jag ha ett längre uppehåll? på 1 månad kanske? lyrica ger mig en skönare känsla än tramadol nu. ångrar sjukt mycket att jag tog opiater så ofta. hoppas verkligen toleranset inte är permanent.
Citera
2022-10-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cabbe55
tramadol har tappat effekt helt på mig är riktigt ledsen. pausade 2 veckor men fick ändå inget skönt rus. tar alltid mina favorit tram sandoz. får alltid ett brutalt rus pigg glad social plus en skön känsla i kroppen varför får jag inte den känslan. måste jag ha ett längre uppehåll? på 1 månad kanske? lyrica ger mig en skönare känsla än tramadol nu. ångrar sjukt mycket att jag tog opiater så ofta. hoppas verkligen toleranset inte är permanent.

Tror det kan vara individuellt. Men jag var hooked på metadon en gång i tiden som ju är rejält mycket starkare än tramadol (jag har faktiskt aldrig ens prövat tram) och jag gick på metadonet i nästan två år och tog dagligen. Jag minns också att jag testade kratom någon gång vid ett mindre uppehåll (fast då hade nog inte toleransen försvunnit) och då fick jag ingen eller möjligtvis en väldigt liten effekt.

Sen var jag ren i ett par år och testade kratom igen under en period och då hade det en jättebra opioideffekt på mig trots mitt tidigare missbruk. Så det behöver kanske inte nödvändigtvis betyda att det är kört för dig även om risken nog finns. Det är ju som med allt annat. Jag minns hur rusen på alkohol var i början. Alkoholrusen i dag är bara blott en skugga av hur det kändes en gång i tiden. Likadant med gräs. Jag gillade gräs mer än opioider ett tag. Men sen fick jag ett par snedtändningar och sen dess har jag aldrig fått samma eufori igen. Men testa ett längre uppehåll och lev nyttigt under tiden och testa sen igen så får du svaret.
Citera
2022-10-04, 06:25
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Wedinos har testat Royal som visade sig vara äkta och innehöll tapentadol+karisoprodol:
https://www.wedinos.org/images/sample_testing/30083.jpg
Men de har också testat en fejkvariant som bara innehöll antihistaminen Klorfenamin, kan det varit den?
https://www.wedinos.org/images/sample_testing/27990.jpg

troligen den andra ja. vad är klorfenamin? aldrig hört talas om
Citera
2022-10-04, 06:49
Medlem
fikasugens avatar
Va i Mexiko och efter en bruten fot så var jag rekommenderad av läkaren att köpa tramadol som va receptfritt där på apoteket. 50 mg sa han att det skulle räcka för värk. Provade dom i en månad, först 50 mg sedan höjde jag till 100 mg per dag men inget hände. Började söka på Tramadol på nätet så ser man att den tydligen är populär som gangster drog på gatan. Konstigt, jag kände inget av dessa. Värken forsatte och inget rus som ni beskriver.
Citera
2022-10-04, 09:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikasugen
Va i Mexiko och efter en bruten fot så var jag rekommenderad av läkaren att köpa tramadol som va receptfritt där på apoteket. 50 mg sa han att det skulle räcka för värk. Provade dom i en månad, först 50 mg sedan höjde jag till 100 mg per dag men inget hände. Började söka på Tramadol på nätet så ser man att den tydligen är populär som gangster drog på gatan. Konstigt, jag kände inget av dessa. Värken forsatte och inget rus som ni beskriver.

Det har alltså helt gått förbi dig vad bruschorna är påverkade av när dom leker cowboy på Sveriges gator..?

Debatten om tramadol (och smugglingen av just dessa) diskuteras med jämna mellanrum i medierna.
Google är din vän.
Citera
2022-10-04, 09:16
Medlem
fikasugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det har alltså helt gått förbi dig vad bruschorna är påverkade av när dom leker cowboy på Sveriges gator..?

Debatten om tramadol (och smugglingen av just dessa) diskuteras med jämna mellanrum i medierna.
Google är din vän.

Har läst om Tramadol men det var för att dom inte funkade när jag sökte på nätet och då fick man upp att det va gangsternas favorit drog för att bli modig tydligen.
Men på mig funkade dom inte. Kanske är jag immun för detta. Tänkte också om dom man köpte på apoteket va falska.
Senast redigerad av fikasugen 2022-10-04 kl. 09:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in