Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-22, 08:04
Medlem
Vet inte om jag talade för snabbt när det kom till Sandoz 200 mg utan brytskåra men första dagen eller så mådde jag rätt bra men efter det har jag knappt kännt något alls. Samtidigt som en polare känner av typ 50 mg. Jag har bytt karta emellan så man blir ju lite skeptisk till om det är olika från karta till karta då vissa säger "att det inte är någon tramadol i dessa". Jag tar dock det med en nypa salt.

Enda jag fått är att när jag ska sova så slutar jag andas emellanåt, eller får för mig att jag gör det, något som hänt på tramadol mer gånger än vad jag kan räkna vid detta laget.

Någon annan som testat dessa? (Sandoz 200 mg utan brytskåra)
Citera
Igår, 03:55
Medlem
Någon annan här som testat "T3" Contramal Retard 200 mg tramadol tillverkat av Grunentahl. Har i princip noll tolerans men fick endast rätt mild effekt av 200 mg, vilket i vanliga fall brukar få mig riktigt skön. Tram från svenskt apotek blir jag helt noddad av 200 mg.

Ändå så ser denna T3 väldigt legit ut. Företaget den är tillverkad av existerar. Kartan ser bra ut. Tabletterna ser inte hemmapressade ut.

kan tillägga att jag fick rätt jobbiga sammandragningar i magmusklerna av den
Citera
Igår, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Vet inte om jag talade för snabbt när det kom till Sandoz 200 mg utan brytskåra men första dagen eller så mådde jag rätt bra men efter det har jag knappt kännt något alls. Samtidigt som en polare känner av typ 50 mg. Jag har bytt karta emellan så man blir ju lite skeptisk till om det är olika från karta till karta då vissa säger "att det inte är någon tramadol i dessa". Jag tar dock det med en nypa salt.

Enda jag fått är att när jag ska sova så slutar jag andas emellanåt, eller får för mig att jag gör det, något som hänt på tramadol mer gånger än vad jag kan räkna vid detta laget.

Någon annan som testat dessa? (Sandoz 200 mg utan brytskåra)

Jag misstänker metadon, bruka få avtänding på tram efter ca 24 timmar sista dosen , på dessa sandoz får jag avtändningen dag 4-5 vilket får mig att tro det är metadon, enligt chatten så är det fake eftersom sandoz inte säljer utan brytskåra på dessa grön vita tabbsen.

Hade inte betalat 10kr / kartan för dessa skit sandoz!
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Vilket sort tram borde man börja ta om man haft ett uppehåll från opioider på ca 6mån och vill börja må lite gött igen? Innan mitt uppehåll rökte jag mycket H och har inte fått ett rus från tramadol på flera år om jag inte knaprade i mig 1,5 karta, så är lite bakom vilka sorter som är bäst nu för tiden. Förslag på att avstå från narkotika undanbedes vänligt men bestämt.
Citera
Igår, 20:22
Medlem
Har folk testat t3 stada på senaste? Hämta nyss 3st kartor och undrar om de lungt att ta dom. Måste väl va dom enda tramadol som är säkra att ta nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in