Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-03-14, 12:38
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Så subutex är inget att ha? Verkar ju jävligt billigt med tanke på vad man får och dosen som behövs och ingen risk för krampanfall.

Det är verkligen något att ha i början på sin karriär. När man fått lite opiattolerans så är sub nog det sämsta då det ger NOLL effekt hur mycket man än tar.. Det gör en bara frisk.
Citera
2018-03-15, 20:01
Medlem
Aldrig krampat på svenska tram (Max 400mg per tillfälle) men krampade på 400mg tror dom va från Indien röda. Hur kommer det sig?
Citera
2018-03-16, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChelseaFC1
Aldrig krampat på svenska tram (Max 400mg per tillfälle) men krampade på 400mg tror dom va från Indien röda. Hur kommer det sig?

Var det Tamol XX 200? Röda med brytskåra och text signature på andr halvan?

Ingen aning jag har tagit så många olika märken i mina dagar aldrig haft problem med kramper det gäller äta mat och dricka mycket vatten och viktigast av allt ha bra sömnrutiner sova minst 8h per dag. Sömnbrist ger mycket lättare krampanfall och om du krampat en gång på tramadol så har du LÄTTARE krampa igen och det varar hela livet sedan så om jag vore du så skulle jag bytt till kratom/kodein.
Citera
2018-03-16, 08:55
Medlem
Hej
Jag har alltid vart svag för opiater och tramadol är något jag gillar skarpt. Men efter ha läst oändliga många inlägg om hur hemskt AT är och att jag själv har känt av dess fysiska besvär efteråt som är inget jämfört med vad många andra har fått lida så har jag bestämt mig för att ha denna härliga pillret som en helg drog istället. Nu till min fråga. Tror ni att jag kommer "fastna" eller få jobbiga AT om jag tar endast på helgen en tablett på 150-200mg om dan fre-sön?? Klarar dom fysiska besvären men dom psykiska skrämmer mig o vill helst slippa det.
Citera
2018-03-16, 11:03
Har själv tagit dom röda 200 och 220 mg några månader nu. Har inte hållt på med tradd på flera år, men sen var det en som erbjöd en karta 50isar billigt, då slog jag till. Blev 50isar, gick över sen till 100, sedan 200. Tog ungefär 5-7 st röda varje dag, men nu har jag gått ner till 1-2 om dagen.

Dock under de racet jag tog så mycket så lyckades jag få löneförhöjning 3 gånger, och bli arbetsledare på mitt jobb. Orkar så mycket mer på tradd, blir lite speedad och engagerad i allting.

Har tagit några pauser på ett par dagar för att få ner toleransen, men det gör skapligt ont i kroppen. Får stickningar överallt hela tiden, det är svårt att sluta med det. Just nu så vill jag dock inte sluta då jag har mycket att göra både hemma och på jobbet. Det är en bra drog för såna som är lite lata, man somnar och sover mycket bättre också, om man bortser från verkliga mardrömmar man får ofta.

Ska gå ner på 100isar depå nu ett tag. Men dom röda är helt klart mina favoriter, en på morgonen så håller det i sig ett bra tag, slår till riktigt hårt också.
Citera
2018-03-16, 13:50
Medlem
Har testat tramadol några ggr nu och 200mg är ganska Ok dos för mig, jag blir mer framåt och pratglad och mår lite bättre än vanligt.

Har vid enstaka tillfällen tagit 400mg på en gång men då kom det ett jävligt illamående ca 6h efter intag, och jag svettades kopiöst i ansiktet. Det försvann ganska fort men det var inte jättetrevligt, är det så det brukar bli när man tar för mycket?

Två andra nackdelar jag har märkt av är att maten smakar inte så gott och jag tar lång tid på mig för att kunna pissa.
Citera
2018-03-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillegro
Har själv tagit dom röda 200 och 220 mg några månader nu. Har inte hållt på med tradd på flera år, men sen var det en som erbjöd en karta 50isar billigt, då slog jag till. Blev 50isar, gick över sen till 100, sedan 200. Tog ungefär 5-7 st röda varje dag, men nu har jag gått ner till 1-2 om dagen.

Dock under de racet jag tog så mycket så lyckades jag få löneförhöjning 3 gånger, och bli arbetsledare på mitt jobb. Orkar så mycket mer på tradd, blir lite speedad och engagerad i allting.

Har tagit några pauser på ett par dagar för att få ner toleransen, men det gör skapligt ont i kroppen. Får stickningar överallt hela tiden, det är svårt att sluta med det. Just nu så vill jag dock inte sluta då jag har mycket att göra både hemma och på jobbet. Det är en bra drog för såna som är lite lata, man somnar och sover mycket bättre också, om man bortser från verkliga mardrömmar man får ofta.

Ska gå ner på 100isar depå nu ett tag. Men dom röda är helt klart mina favoriter, en på morgonen så håller det i sig ett bra tag, slår till riktigt hårt också.

Har med kört dom röda 200mg indiska ett tag nu. Tycker du dom är lika bra som andra varianter? I början tyckte jag dom var skitkassa, fick bara huvudvärk å lite stimulering men nu är dom som vanliga, skumt.. Krossar du dina eller käkar du dom som dom är? Har också legat på ca 800mg/dag i några veckor men har nu gått ner till ca 200mg. Jag tuggar sönder mina i munnen (smakar skit) för rus men nu under nertrappningen har jag käkat dom hela.
Citera
2018-03-16, 17:06
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Har med kört dom röda 200mg indiska ett tag nu. Tycker du dom är lika bra som andra varianter? I början tyckte jag dom var skitkassa, fick bara huvudvärk å lite stimulering men nu är dom som vanliga, skumt.. Krossar du dina eller käkar du dom som dom är? Har också legat på ca 800mg/dag i några veckor men har nu gått ner till ca 200mg. Jag tuggar sönder mina i munnen (smakar skit) för rus men nu under nertrappningen har jag käkat dom hela.

Ja det är väl dom indiska tror jag. Nej jag sväljer dom hela, då dom smakar förjävligt. 200 mg kickar bättre än 220 av någon anledning, tar typ en timme innan man verkligen känner av den. Kan klara mig på en på en hel dag, men brukar ta 1 och en halv per dag nu typ så man somnar fint på kvällen.
Citera
2018-03-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Var det Tamol XX 200? Röda med brytskåra och text signature på andr halvan?

Ingen aning jag har tagit så många olika märken i mina dagar aldrig haft problem med kramper det gäller äta mat och dricka mycket vatten och viktigast av allt ha bra sömnrutiner sova minst 8h per dag. Sömnbrist ger mycket lättare krampanfall och om du krampat en gång på tramadol så har du LÄTTARE krampa igen och det varar hela livet sedan så om jag vore du så skulle jag bytt till kratom/kodein.

Aa det va dom Tamol, så konstigt att det aldrig hänt på svenska om jag håller mig vid Max 400mg/dygn
Citera
2018-03-17, 04:59
Medlem
Hur pass ohälsosamt är det att dricka alkohol efter låt säga 300mg trad?
Citera
2018-03-17, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Hur pass ohälsosamt är det att dricka alkohol efter låt säga 300mg trad?

Det går helt okej, men det är inte optimalt. Jag gillar att dricka, men när jag tar pop så låter jag bli. Har inte druckit sen nyår, o de är bra för att vara mig. Men skönt o inte må piss o bli bakis.

Men låt bli spriten, ta nån öl istället. Men känns ändå onödigt, skönare att bara ta pop.
Citera
2018-03-17, 14:42
Medlem
ovlis avatar
någon som vet hur mycket risken för överdos ökar när man krossar depottabletter av 200mg-tabletter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in