2010-05-07, 00:42
Medlem
plucaps avatar
Känner inget illamående, har tagit 300 mg.

Dock sjukt pissnödig, lite småjobbigt att sitta där och försöka i en halvtimme.

Någon som har nåt tips mot detta? Har inga läkemedel.
Citera
2010-05-07, 00:46
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plucap
Känner inget illamående, har tagit 300 mg.

Dock sjukt pissnödig, lite småjobbigt att sitta där och försöka i en halvtimme.

Någon som har nåt tips mot detta? Har inga läkemedel.

När du sitter ner på toan, luta dig framåt som fan och tryck mot blåsan och slappna av och upprepa igen...gärna med kranen på och kanske ena handen under vattenstrålen.

Alternativt drar du av dig brallorna och sätter dig på huk i duschen/badkaret, med duschstrålen på...detta funkar i princip alltid.
Citera
2010-05-07, 00:50
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
När du sitter ner på toan, luta dig framåt som fan och tryck mot blåsan och slappna av och upprepa igen...gärna med kranen på och kanske ena handen under vattenstrålen.

Alternativt drar du av dig brallorna och sätter dig på huk i duschen/badkaret, med duschstrålen på...detta funkar i princip alltid.
Flummigt, ska testa

Uppdatering: Funkade galant! tack
Senast redigerad av plucap 2010-05-07 kl. 00:56.
Citera
2010-05-07, 01:20
Medlem
Måste dock fråga, varför hålla på med tramadol när man lika gärna kan röka på?
Jag tycker inte det var större skillnad, förutom att röka är skönare. Tramadol har ju också fler negativa effekter osv. Vad är det jag missar?
Citera
2010-05-07, 01:22
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Flummigt, ska testa

Uppdatering: Funkade galant! tack

Varsågod, får man fråga vilken av metoderna du använde?
Citera
2010-05-07, 01:33
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Måste dock fråga, varför hålla på med tramadol när man lika gärna kan röka på?
Jag tycker inte det var större skillnad, förutom att röka är skönare. Tramadol har ju också fler negativa effekter osv. Vad är det jag missar?
Skämtar du? Var ju helsoft... har varit sänkt i flera timmar nu. Vet inte vilket brutalt röka du röker som kan jämställas med dessa underbara kapslar
Ta lite sprit till så blir det bättre.

Citat:
Varsågod, får man fråga vilken av metoderna du använde?
Satte på kranen och spände lite
Citera
2010-05-07, 01:35
Medlem
Jovisst, det är asskönt, men måste säga att röka är mer värt det.
Dock är man kanske lite mer i nuet på tramadol, men ändå.

För övrigt kliar det överallt och det är sinnessjukt skönt att klia.. Kommer riva sönder min hårbotten.
Senast redigerad av slutt 2010-05-07 kl. 01:42.
Citera
2010-05-07, 01:42
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Jovisst, det är asskönt, men måste säga att röka är mer värt det.
Dock är man kanske lite mer i nuet på tramadol, men ändå.

Man skall givetvis kombinera båda för att få det bästa av två världar.

Opiater är som luft för mig, måste ha dom för att andas...cannabisen är som en lätt parfym som får luften att lukta lite godare bara.
Citera
2010-05-07, 01:44
Medlem
Citat:
Man skall givetvis kombinera båda för att få det bästa av två världar.

Opiater är som luft för mig, måste ha dom för att andas...cannabisen är som en lätt parfym som får luften att lukta lite godare bara.

Det jag menar är om det är "värt" att bli hooked på tram? Det känns väldigt onödigt, i min lilla värld.
Då satsar jag hellre på lsd, svamp, cannabis osv, där man faktiskt känner av ett väldigt rus. Samtidigt utan att ta alltför mycket skada på kroppen.
Citera
2010-05-07, 01:53
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Det jag menar är om det är "värt" att bli hooked på tram? Det känns väldigt onödigt, i min lilla värld.
Då satsar jag hellre på lsd, svamp, cannabis osv, där man faktiskt känner av ett väldigt rus. Samtidigt utan att ta alltför mycket skada på kroppen.
Hooked ska man väl inte bli på nåt.

Men grejen är att cannabis är så trist. Du kan röka en hel kväll men blir inte mer än lite trött och lullig. Ser det mer som cigaretter eller kaffe, någon man bara rutinmässigt tar när man har.

Och LSD/svamp är svinjobbigt att ta för ofta. Ingen aptit, jävligt hyper och tröttsamt med alla tankar. Det funkar ibland men knappast någon höjdare dagligen.

Opiater är ju helt enkelt galet sköna bara. Man kan sitta en hel kväll och bara softa och det är så fruktansvärt skönt att bara vara. Dock likaså här, det gäller att inte bli beroende. Men tycker personligen att i behaglighet slår ingenting opiater. Kliandet, känslan av att gå på moln, gränslandet mellan sömn och vakenhet. Guld.
Citera
2010-05-07, 01:56
Medlem
Citat:
Hooked ska man väl inte bli på nåt.

Men grejen är att cannabis är så trist. Du kan röka en hel kväll men blir inte mer än lite trött och lullig. Ser det mer som cigaretter eller kaffe, någon man bara rutinmässigt tar när man har.

Och LSD/svamp är svinjobbigt att ta för ofta. Ingen aptit, jävligt hyper och tröttsamt med alla tankar. Det funkar ibland men knappast någon höjdare dagligen.

Opiater är ju helt enkelt galet sköna bara. Man kan sitta en hel kväll och bara softa och det är så fruktansvärt skönt att bara vara. Dock likaså här, det gäller att inte bli beroende. Men tycker personligen att i behaglighet slår ingenting opiater. Kliandet, känslan av att gå på moln, gränslandet mellan sömn och vakenhet. Guld.

Jo iofs, kanske inte har rökt tillräckligt länge för att "tröttna".
Det är också sant att tram kan man ta ensam en kväll, medans jag aldrig röker själv. Jag gillar att umgås och röka.
Och jo, lsd osv kan inte jämföras iofs.

Men vi har väl alla våra egna vägar att vandra
Citera
2010-05-07, 02:09
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Jo iofs, kanske inte har rökt tillräckligt länge för att "tröttna".
Det är också sant att tram kan man ta ensam en kväll, medans jag aldrig röker själv. Jag gillar att umgås och röka.
Och jo, lsd osv kan inte jämföras iofs.

Men vi har väl alla våra egna vägar att vandra
Japp. Men om du siktar på att bli hooked på något föreslår jag iaf cannabis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in