2010-05-04, 15:34
Medlem
L.A.M.Fs avatar
eder tillgivne försöker ligga lågt med drogandet, efter att ha stoppat i sig allt som går under ganska länge. har tjej nu, å ja måste hålla mig i skinnet. tjack och opiater är no no... nåt jag dock lobbar igenom ibland är några dagars bruk av stil, lite benso eller trad. å fifaan va najs det sistnämnda är! om man har pysslat med mycket med tyngre grejer men lagt av kan det vara rent himmelskt med några treocomp eller några traddar. å främst det sistnämnda, ja mår bara så jävla bra på det! inte för tungt, kontrollerbart; ett perfekt mys att unna sig ibland.
Citera
2010-05-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
krossa, lös upp i lite vatten och shotta på du, blir inget mer kortvarande rus för det... nobligan smakar tandkräm för övrigt!
Vilket tandkrämsmärke syftar du på? Nog för att det var ett par år sen jag tuggade nobligan, men så jävligt skall inte mitt minne svika. Är ej mottaglig för ironi i alla fall.
Citera
2010-05-05, 15:58
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John A
Vilket tandkrämsmärke syftar du på? Nog för att det var ett par år sen jag tuggade nobligan, men så jävligt skall inte mitt minne svika. Är ej mottaglig för ironi i alla fall.

om vi säger såhär, en fullständigt osmaksatt tandkräm som är ungefär grunden till en smaksatt tandkräm, förstår du då??
Citera
2010-05-05, 16:05
Medlem
SweetAsss avatar
Men ew! Nu blev jag ju påmind av den där äckliga smaken. Fy vad det smakar illa. Jag fick säga till om att jag inte ville ha tabletter då det är de som smakar så, ja iaf en sort vad jag vet. Jag fick alltid upp dom igen faktiskt. Ingen hit!
Citera
2010-05-05, 16:19
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Men ew! Nu blev jag ju påmind av den där äckliga smaken. Fy vad det smakar illa. Jag fick säga till om att jag inte ville ha tabletter då det är de som smakar så, ja iaf en sort vad jag vet. Jag fick alltid upp dom igen faktiskt. Ingen hit!

HWhwahawhawhawhaw
Citera
2010-05-06, 21:05
Medlem
Fan, har nu tagit detta för första gången.
Körde först på 100 mg och la sen till 50 mg, men känner ingenting överhuvudtaget. Och då är jag liten och underviktig, haha. Hade bara tänkt prova lagoma doser, men borde jag inte iaf känna av det lite?
Ska ta och knapra i mig en till nu, och se vad som sker.
Citera
2010-05-06, 21:33
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Fan, har nu tagit detta för första gången.
Körde först på 100 mg och la sen till 50 mg, men känner ingenting överhuvudtaget. Och då är jag liten och underviktig, haha. Hade bara tänkt prova lagoma doser, men borde jag inte iaf känna av det lite?
Ska ta och knapra i mig en till nu, och se vad som sker.
Det är en ganska liten dos 200-250 tycker jag är lagom, men kom ihåg att det kan ta (i alla fall för mig) 2h innan trammet slår
Citera
2010-05-06, 22:06
Medlem
plucaps avatar
Haha skönt att se att jag inte är ensam om att pröva Tram ikväll

Tog 2 gånger 50 för ca 1½ timme sedan. Sköljde ner med lite vodka. Känner inget. Har tagit tre till och en ketogan, får väl se om det kickar innan det är läggdags.

Uppdatering:
Nu börjar det lulla sig. Har inte fått den där sköna varma känslan än, lite besvikelse.
Senast redigerad av plucap 2010-05-06 kl. 22:44.
Citera
2010-05-06, 23:18
Medlem
Nu tog jag min tredje, dvs 300 mg.
Just när jag svalde den kände jag visst att jag kände av de första två, haha.
Men seriöst, ska väl ändå inte ta så pass många timmar för att de ska verka, ellr hur?
Detta slutar säkert bra.
Inget mera ikväll iaf, även om jag inte känner av det mer än vad jag gör just nu.
Citera
2010-05-07, 00:19
Medlem
Satan vad det slog till nu... Vilket jävla känsla!
Blev dock illamående nu, inte lika kul.
Citera
2010-05-07, 00:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Satan vad det slog till nu... Vilket jävla känsla!
Blev dock illamående nu, inte lika kul.
<<<<<<<<<iiiiiksss <illamåendet kommer som ett brev i postlådan. Illamåendet är inget att gnälla över,det är bara spy, så jätt.
Citera
2010-05-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
<<<<<<<<<iiiiiksss <illamåendet kommer som ett brev i postlådan. Illamåendet är inget att gnälla över,det är bara spy, så jätt.
Haha jovisst, men nu är det så att hela min familj är hemma. Har ingen lust att skapa panik i huset, haha. Fast nu mår jag bättre igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in