2010-05-07, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plucap
Japp. Men om du siktar på att bli hooked på något föreslår jag iaf cannabis
Haha jovisst. Det jag egentligen syftade på (om det inte framgick) var att det känns onödigt att bli hooked på något halv-bra.
Jag tänker inte speciellt klart just nu, hehe. Fast jag tror vi är lite OT nu.
Senast redigerad av slutt 2010-05-07 kl. 02:21.
Citera
2010-05-07, 02:24
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Det jag menar är om det är "värt" att bli hooked på tram? Det känns väldigt onödigt, i min lilla värld.
Då satsar jag hellre på lsd, svamp, cannabis osv, där man faktiskt känner av ett väldigt rus. Samtidigt utan att ta alltför mycket skada på kroppen.

Jag är redan hooked, dock inte på tram men betydligt tyngre opiater..och det är inte "värt" att bli hooked på någon drog, har ju sabbat delar av mitt liv pga mitt beroende.

Men tunga opiater är fortfarande så jävla sköna (tyvärr)..känslan av att trycka in en lösning heroin eller oxykodon rakt in i venen är omöjlig att slå men opiaterna gör åtminstonde knappast någon större skada på kroppen än cannabis, svamp eller lsd. Tvärtom så är opiaterna helt harmlösa mot kroppens inre organ.
Citera
2010-05-07, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag är redan hooked, dock inte på tram men betydligt tyngre opiater..och det är inte "värt" att bli hooked på någon drog, har ju sabbat delar av mitt liv pga mitt beroende.

Men tunga opiater är fortfarande så jävla sköna (tyvärr)..känslan av att trycka in en lösning heroin eller oxykodon rakt in i venen är omöjlig att slå men opiaterna gör åtminstonde knappast någon större skada på kroppen än cannabis, svamp eller lsd. Tvärtom så är opiaterna helt harmlösa mot kroppens inre organ.

Oj då. Det hade jag ingen aning om. Men det jag försöker undvika är just att bli fast på nåt.
Jo men, vissa väljer väl att ha det som livsstil.. Men bara för att det inte är ett vanligt svensson-liv, gör det inte automatiskt till att det är fel.

...Fan vad jag känner att jag bara flummar. Sitter och halvsover, samtidigt som jag är pigg.. Ganska skönt.
Citera
2010-05-07, 02:43
Medlem
plucaps avatar
Citat:
Oj då. Det hade jag ingen aning om. Men det jag försöker undvika är just att bli fast på nåt.
Jo men, vissa väljer väl att ha det som livsstil.. Men bara för att det inte är ett vanligt svensson-liv, gör det inte automatiskt till att det är fel.

...Fan vad jag känner att jag bara flummar. Sitter och halvsover, samtidigt som jag är pigg.. Ganska skönt.
Haha jag med. Sitter och blundar men är helt vaken.

F.ö. tror jag vi delar ungefär samma drogambition
Citera
2010-05-07, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plucap
Haha jag med. Sitter och blundar men är helt vaken.

F.ö. tror jag vi delar ungefär samma drogambition
Sweet.
För övrigt sitter jag nu och mår illa bara. Borde nog gå och lägga mig snart, känner jag.
Citera
2010-05-07, 03:54
Medlem
PAIN-s avatar
Citat:
Sweet.
För övrigt sitter jag nu och mår illa bara. Borde nog gå och lägga mig snart, känner jag.

Mår man riktigt illa eller även när man bara mår lite illa, så är det fan värt att sätta fingrarna i halsen och spy då illamåendet försvinner HELT då... Således slipper man må illa halva kvällen och dessutom är det inte ens obehagligt att spy på Opiater! Fast det här med illamående försvinner när man gått in sig på skiten... Kan inte minnas när jag mådde illa av Opiater senast!
Citera
2010-05-07, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAIN-
Mår man riktigt illa eller även när man bara mår lite illa, så är det fan värt att sätta fingrarna i halsen och spy då illamåendet försvinner HELT då... Således slipper man må illa halva kvällen och dessutom är det inte ens obehagligt att spy på Opiater! Fast det här med illamående försvinner när man gått in sig på skiten... Kan inte minnas när jag mådde illa av Opiater senast!
Haha, gick och spydde nu. Skönt som fan, och gjorde det fan tyst som en mus.
Måste säga att effekten håller i sig bra länge!
Citera
2010-05-07, 12:21
Medlem
Haha, det där var den sjukaste natten jag vart med om. Sov två timmar, för att sedan ligga i nån slags dvala, som jag bara låg och tänkte på sjuka grejjer. Kundei inte somna om helt, men vaknade aldrig heller.
Och det sjuka är att jag är aspigg ändå... Fast jag tror fan jag har kvar en del i systemet, för jag känner mig fan lite lullig fortfarande, lol. Eller så är det bara pga sömnbrist, vad vet jag. Skönt är det iaf!

Fan jag brukar skriva ner sjuka saker jag drömmer om/tänker på om jag vaknar.. Skulle ha gjort det nu också, vore kul att läsa, haha.
Senast redigerad av slutt 2010-05-07 kl. 12:34.
Citera
2010-05-07, 13:30
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Haha, det där var den sjukaste natten jag vart med om. Sov två timmar, för att sedan ligga i nån slags dvala, som jag bara låg och tänkte på sjuka grejjer. Kundei inte somna om helt, men vaknade aldrig heller.
Och det sjuka är att jag är aspigg ändå... Fast jag tror fan jag har kvar en del i systemet, för jag känner mig fan lite lullig fortfarande, lol. Eller så är det bara pga sömnbrist, vad vet jag. Skönt är det iaf!

Fan jag brukar skriva ner sjuka saker jag drömmer om/tänker på om jag vaknar.. Skulle ha gjort det nu också, vore kul att läsa, haha.
Eller hur! Man ligger och vilar i sängen en hel natt. Bara känner in ruset och vilar, inte sover. Man är vid medvetande hela tiden och sedan morgonen därpå när man skall upp så är man fullt utvilad och lite skön.
Citera
2010-05-07, 16:23
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Ja det du beskriver är exakt hur man känner sig på tramadol under natten/morgonen efter.
Citera
2010-05-07, 20:09
Medlem
Asså, nu hag jag gått runt resten utav dagen och mått skit. Spytt två gånger :P
Nu har jag ont i kroppen (vid njurarna känns det som). Eller det gör inte ont, men det känns lite weird.. Men hur som helst, tror ni det är lugnt om jag går ut och röker idag? För jag mår relativt bra nu, jämfört med förut. Kan ju inte vara någon större fara, eller hur?

Det är ju inte så att det kan göra det värre ändå, lol :P
Senast redigerad av slutt 2010-05-07 kl. 20:22.
Citera
2010-05-07, 20:34
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Asså, nu hag jag gått runt resten utav dagen och mått skit. Spytt två gånger :P
Nu har jag ont i kroppen (vid njurarna känns det som). Eller det gör inte ont, men det känns lite weird.. Men hur som helst, tror ni det är lugnt om jag går ut och röker idag? För jag mår relativt bra nu, jämfört med förut. Kan ju inte vara någon större fara, eller hur?

Det är ju inte så att det kan göra det värre ändå, lol :P

Vad menar du? röka cannabis? Ja det är klart det är lugnt..du borde ha börjat röka cannabisen redan när du var påverkad av tramadolen. Perfekt kombo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in