2008-12-22, 11:43
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllkaja
Är goodklient.*******.*** (tramadol, kodein mm)

Fortfarande pålitliga? Dom säger sig ha skickat mitt paket förra måndagen, dvs en vecka sedan och jag har sovit som ett as i natt i väntan på "medicinen". Men inget dök ner i brevlådan.. och i morgon är sista dagen som posten delar ut paket tills efter nyår.. det är ju fan i mig skandalöst!

Jag har inte handlat därifrån sedan i våras så det var därför jag undrade..

(gamla perdur.awardspace)

Va??
Vadå det måste väl gå att få hem post/paket i mellandagarna eller??
Citera
2008-12-22, 11:50
Medlem
oscar1616s avatar
va? ingen post?? är du säker, varför skulle de inte dela ut på tisdagen eller i mellandagarna?
Citera
2008-12-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
va? ingen post?? är du säker, varför skulle de inte dela ut på tisdagen eller i mellandagarna?

Alltså det är väl röda dagar i mellandagarna? Då delar väl posten inte ut paket?? Då får man väl snällt vänta tills efter nyår på sina beställningar.. Eller har jag fått allt om bakfoten? Har ingen kalender här hemma.. Hoppas paketet kommer imorgon.. så jävla lång tid kan det fan inte ta att skicka brev från spanien.. det går nästan snabbare att lifta över med paketet.. hehe
Citera
2008-12-22, 12:18
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllkaja
Alltså det är väl röda dagar i mellandagarna? Då delar väl posten inte ut paket?? Då får man väl snällt vänta tills efter nyår på sina beställningar.. Eller har jag fått allt om bakfoten? Har ingen kalender här hemma.. Hoppas paketet kommer imorgon.. så jävla lång tid kan det fan inte ta att skicka brev från spanien.. det går nästan snabbare att lifta över med paketet.. hehe

Mellandagarna är väl knappast röda dagar??
Citera
2008-12-22, 12:27
Medlem
oscar1616s avatar
Fan va irriterad jag blir på att denna information inte finns på postens hemsida trots att de har en hel sida om vad som gäller under jul och nyår.

Och det är väl brev och inte paket vi pratar om här va?

Edit. för övrigt är tisdag och onsdag inte röda dagar, inte heller de flesta dagarna nästa vecka, men det känns som att man inte får post på julafton trots att det inte är en röd dag, men jag vet inte vad det är som gäller där.

Någon som vet?
Citera
2008-12-22, 12:51
Bannlyst
medshop.w***.com/ - Grön?
Citera
2008-12-22, 12:52
Medlem
Tog precis ett återfall...

Ska resa en längre sträcka och det är ett helvete med ångesten just nu, och från ingenstans kommer en polare som sett hur jävligt jag mått den senare tiden och vill hjälpa mig och gav mig:

3x10 Tramadol, 50mg
2x10 Nitrazepam, 5mg
1x25 Oxazepam, 5mg

Han tyckte inte att jag skulle behöva må som jag gjorde nu i juletider och när jag ska resa, så jag fick det i julklapp...

Fan, man har ju noll motivation att tacka nej till det när man mår skit, så nu har jag 300mg tramadol i kroppen för första gången på många månader.

Men helt seriöst så mår jag bättre av hans intentioner, alltså att han verkligen vill hjälpa mig, än av vad han faktiskt gav mig. Känns bra att veta att någon bryr sig, det känns bättre än alla droger... i längden i alla fall.

Förhoppningsvis kan man fortsätta vara utan när dom här är slut. Men man vet ju också hur hjärnan lurar en, och helt plötsligt får man hem ett stort jävla lass tramadol i brevlådan.
Senast redigerad av dille 2008-12-22 kl. 12:59.
Citera
2008-12-22, 12:55
Medlem
Idag kom räddningen! Julen är räddad, haha

Jag fick min beställning med 200st tramadol.

Jag är glad

GOD JUL!
Citera
2008-12-22, 13:05
Medlem
boxxs avatar
Dom som har epilepsi får ju oftats prova nån lättare ep medecin, tex Fenobarbital Fenytoin tex, men det finns 10 tal ep medeciner som inte är narkotika klassat, för kan inte käka benzo nå mera. vet nån vars man kan beställa ep medecin?
Citera
2008-12-22, 13:30
Medlem
Spårning av tramadol??

Hur länge kan man spåra tramadol i urinet? kan man dricka bort det fortare som med tjack och citron vatten???
Citera
2008-12-22, 13:32
Medlem
Tramadol

Hur länge kan de ses i urinet??? någon som vet med säkerhet, gäller vårdnaden av min dotter??
Citera
2008-12-22, 13:43
Medlem
oscar1616s avatar
2-4 dagar men det syns inte på standard-tester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in