2012-07-28, 14:33
Medlem
Rifter666s avatar
Så mycket för den infon. Alltid lika roligt. Många gånger tjänar man på att inte vara påläst alls.

Jag har sagt det förr och säger det igen. Vara påläst inom trav är extremt överskattat.
Citera
2012-07-28, 14:33
Medlem
Bodyboys avatar
¤ ¤

Satt snyggt !!
Citera
2012-07-28, 14:36
Medlem
-tomten-s avatar
Inga Sydafrika-system idag. Snittet på inlämnade system är nästan 60:-. Kan ju vara ner mot
10:-/kupong vissa omgångar.
Citera
2012-07-28, 14:37
Medlem
Grandiosos avatar
En lättnadens suck... ...man började ju få onda aningar beträffande Merger Blue Chips
framträdande idag; det snackades ju en del negativt här på slutet, men väl ute på
banan så var det som vanligt:till täten och en klockren seger!

Kör ett tvillingspel till V75-2: 3-7-12, 10 kr
Citera
2012-07-28, 14:38
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Så mycket för den infon. Alltid lika roligt. Många gånger tjänar man på att inte vara påläst alls.

Jag har sagt det förr och säger det igen. Vara påläst inom trav är extremt överskattat.

Håller med dig helt. Glad att jag lämnade in relativt tidigt idag så jag "slapp" informationen om M.B.C.
Citera
2012-07-28, 14:38
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Inga Sydafrika-system idag. Snittet på inlämnade system är nästan 60:-. Kan ju vara ner mot
10:-/kupong vissa omgångar.

Tror dom skippar såna här omgångar som nästan garanterat ger under 10k.
Citera
2012-07-28, 14:39
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Håller med dig helt. Glad att jag lämnade in relativt tidigt idag så jag "slapp" informationen om M.B.C.

Det är mest bara roligare att kolla loppen ju mer man vet om alla hästar. Tror inte det ökar chansen att vinna desto mer.

Som tur är dubblade jag bara systemet. Men nu vinner väl Nahar som jag tog bort för att få plats med Canaka. Då är allt som vanligt...
Citera
2012-07-28, 14:40
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:

Just precis vad jag tycker också!
Ju mindre man vet desto bättre brukar det vanligen gå...
Citera
2012-07-28, 14:44
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Det är mest bara roligare att kolla loppen ju mer man vet om alla hästar. Tror inte det ökar chansen att vinna desto mer.

Som tur är dubblade jag bara systemet. Men nu vinner väl Nahar som jag tog bort för att få plats med Canaka. Då är allt som vanligt...

Jo, det är kul att plugga V75 men svårt att veta vilken information man ska ta till sig. För din skull får vi väl hoppas att Nahar gör bort sig. Det har ju hänt förr. Men jag vet hur det är, tyvärr. Tar man bort någon kan man ge sig f-n på att den vinner.
Citera
Medlem
Bodyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
En lättnadens suck... ...man började ju få onda aningar beträffande Merger Blue Chips
framträdande idag; det snackades ju en del negativt här på slutet, men väl ute på
banan så var det som vanligt:till täten och en klockren seger!
Instämmer!! Rent märklig information där på TV. Hade jag kunnat ändra systemet så hade jag förmodligen gjort det.

Det kunde jag dock inte . . .
Citera
Medlem
serotonins avatar
Citat:

Nej nej, i längden kommer du vinna mer om du alltid är påläst. Idag var det iofs otur med den sena infon på Merger (och tur för mig som inte hörde den, för jag hade också gaddat då), men aldrig att det är överskattat i längden att läsa på.
Citera
2012-07-28, 14:50
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Nej nej, i längden kommer du vinna mer om du alltid är påläst. Idag var det iofs otur med den sena infon på Merger (och tur för mig som inte hörde den, för jag hade också gaddat då), men aldrig att det är överskattat i längden att läsa på.

Tycker ju mer man läser och desto mer man vet desto rörigare blir det. Sen hjälper det inte att tränarna väldigt ofta går ut med totalt felaktig info vad gäller hur hästen ska köras och form.

Men det är som det är. Man måste inse trav är en extremt svår spelform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in