Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-05, 15:54
  #1
Medlem
Ni som har analsex, kommer ni i röven? Kanske en dum fråga.. men de tjejer jag träffat som gillat analsex vill absolut inte bli sprutad i röven... Så jag undrar hur det är "normalt"?
Citera
2011-08-05, 15:59
  #2
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Förvånar mig inte, har hört att sperman kan fungera som ett litet lavemang O_o
Citera
2011-08-05, 16:01
  #3
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Hon kanske är rädd för HIV? Det smittas ju lättast vid analsex.
Citera
2011-08-05, 16:03
  #4
Medlem
Nä, inte vanligtvis
Citera
2011-08-05, 16:03
  #5
Medlem
Klart man ska spruta i röven på tjejen. Det känns som den mest dominerade handlingen av nån anledning. Om de säger att de inte vill så gör det ändå.
Citera
2011-08-05, 16:08
  #6
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Klart man ska spruta i röven på tjejen. Det känns som den mest dominerade handlingen av nån anledning. Om de säger att de inte vill så gör det ändå.

Vill man fortsätta ha sex med den tjejen så är det nog en bra idé att lyssna på hennes önskemål.

Bäst är ju att fråga varför, hon kanske har missförstått något? eller kanske hon finner det äckligt att läcka sperma sen? Finns massor av anledningar.
Citera
2011-08-05, 16:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderman111
Ni som har analsex, kommer ni i röven? Kanske en dum fråga.. men de tjejer jag träffat som gillat analsex vill absolut inte bli sprutad i röven... Så jag undrar hur det är "normalt"?
Det är tydligen inte alltid så spännande att behöva gå och bajsa ut satsen. Det nornala borde vara att tjejen säger hur hon vill ha det (eller inte ha det) eller att killen frågar.
Citera
2011-08-05, 16:23
  #8
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Klart man ska spruta i röven på tjejen. Det känns som den mest dominerade handlingen av nån anledning. Om de säger att de inte vill så gör det ändå.

Du har en underhållande attityd! Själv hade jag varit glad om jag bara fick testa analsex men kuken är för grov. True story.
Citera
2011-08-05, 18:31
  #9
Medlem
Tafasthans avatar
Ja, killen sprutar i röven. Sen skiter man ut sperman när man känner för det. Vad är problemet?
Citera
2011-08-05, 19:12
  #10
Medlem
Bret-Harts avatar
Man ska spruta precis utanför hålet sen trycka in den några gånger extra efteråt
Citera
2011-08-05, 19:17
  #11
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafasthan
Ja, killen sprutar i röven. Sen skiter man ut sperman när man känner för det. Vad är problemet?

Problemet är kanske att alla inte gillar samma sak.
Citera
2011-08-05, 19:34
  #12
Medlem
Tafasthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Problemet är kanske att alla inte gillar samma sak.

Jo, alla gillar samma sak. Sluta dumma dig nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback