Förstår inte ATM. Även om jag inte kommer smaka på kuken så vill jag inte heller att tjejen ska smaka på något som kan vara delvis hennes avföring.
Vari ligger charmen? Förnedring?
Du fattar väl att tjejen måste spola igenom röven med en vattenslang om du ska ta henne i 2.an ?? Annars kommer ju hela rumet att lukta bajs... Och klart att det inte är äckligt med ATM, hon tvättar ju röven så kuken är inte insmörjd med skit eller? Lite naturlig får man väl vara ibland eller?!?!
Om jag sprutar i röven på tjejen? Tja, om jag får så.
Om en tjej ville att jag skulle komma in i analen på henne och tömma mig där inne skulle jag dumpa henne fortare än blixten. Vidrigt äckligt tack. Tjejer som gillar sånt snusk skulle jag be dra till varmare trakter
Testa verkligen trycka in den så djupt eran kuk går precis när ni kommer, så håller ni där tjejen kommer verkligen känna utlösningen, värmen och pulseringen.
Downside, tar kanske en stund innan monstersatsen vill komma ut men hon kommer digga det.
Är det inte vanligt att använda kondom vid analsex.För hygienen finns
massa bakterier som inte är bra att få i urinröret
Du går och väl och tvättar din penis och urinerar efteråt? De flesta av bakterierna sköljs bort när du pissar, skulle vara mer orolig om en brud runkade av mig vi har nämligen värre bakterier under naglarna än vi har i röven.
Ang ATM så är det för min del en fråga om underkastelse. Skulle dock inte göra det med en massa synlig avföring såklart. Vid de tillfällen jag har tagit den ATM så har den varit ren och inte smakat nåt ;-)
OnT så är sprut i analen mycket tändande! Speciellt tanken på att det inte kommer ut med detsamma utan man går runt med det ett tag :-P Vi har dock aldrig avslutat analsex med sprut i rumpan... än.
Det gör jag absolut om hon nu inte sagt något annat, det får vi se hur det blir.
Är ju alltid skönast att komma "i" tycker jag, däremot så vete fan om jag tycker det är mer dominant att komma i just rumpan.
Vad spelar det för roll om man avslutar med analknull eller vaginalt? Den övervägande delen kvinnor jag haft sex med har velat ha sprutet i munnen eller ansiktet för att leka runt med och sedan svälja. Som belöning eller för att visa upp sin slampiga sida. Som variation en stor sats över brösten. Även kvinnor vill se och inte sällan kommer de samtidigt medan de tar hand om sig själva.
Var fan hittar du dom, din lycklige jävel?! En sådan måsta man ju skaffa!
Ni som har analsex, kommer ni i röven? Kanske en dum fråga.. men de tjejer jag träffat som gillat analsex vill absolut inte bli sprutad i röven... Så jag undrar hur det är "normalt"?
Du går och väl och tvättar din penis och urinerar efteråt? De flesta av bakterierna sköljs bort när du pissar, skulle vara mer orolig om en brud runkade av mig vi har nämligen värre bakterier under naglarna än vi har i röven.
Finns risk för att få urinvägsinfektion har jag hört.Är det inte bättre glid oxå att
användo kondom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!