2011-08-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafasthan
Jo, alla gillar samma sak. Sluta dumma dig nu.
haha fan va jag garvade på svaret !

Ont: fråga strax innan explosionen, det är nog större chans till att hon tar beslut på impuls och säger ja
Citera
2011-08-05, 19:45
Medlem
zBr9s avatar
Jag kommer inte vid analsex, men hade nog inte kommit i röven om jag kunnat heller. Är rädd att penis ska vara helt indränkt i sperma när den kommer ut då.
Citera
2011-08-05, 20:35
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Hon kanske är rädd för HIV? Det smittas ju lättast vid analsex.

Tror du man får extra mycket HIV för att man sprutar sagge i röven på bruden eller? Har man tagit bruden i 2an en stund och har HIV så är det redan kört (om snubben har HIV dvs), kan man lika bra lägga satsen där inne ju.
Citera
2011-08-05, 22:19
Medlem
squirteens avatar
Stjärthålet brukar bli litet för utvidgat efter en stunds rövknullande så det är skönare att dra ut den och komma i hennes mun.

.
Citera
2011-08-05, 23:16
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Jag kommer inte vid analsex, men hade nog inte kommit i röven om jag kunnat heller. Är rädd att penis ska vara helt indränkt i sperma när den kommer ut då.

Med den rädslan kommer du inte i fittan heller alltså?
Citera
2011-08-05, 23:19
Medlem
SummerWines avatar
Jag tycker det är rätt smidigt eftersom det inte rinner ut på samma sätt som i fittan.

Citera
2011-08-05, 23:49
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Tror du man får extra mycket HIV för att man sprutar sagge i röven på bruden eller? Har man tagit bruden i 2an en stund och har HIV så är det redan kört (om snubben har HIV dvs), kan man lika bra lägga satsen där inne ju.

Det smittas ju via kroppsvätskor så då tycker jag att det är en rimlig tanke att tänka att det är säkrare att spruta ute? Jag spekulerar alltså vad hon kan tycka tänka. Men jag tror mer på att hon tycker det är äckligt att det rinner ut ur baken på henne som om hon hade diarré.
Citera
2011-08-05, 23:57
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Ironglove
Det smittas ju via kroppsvätskor så då tycker jag att det är en rimlig tanke att tänka att det är säkrare att spruta ute? Jag spekulerar alltså vad hon kan tycka tänka. Men jag tror mer på att hon tycker det är äckligt att det rinner ut ur baken på henne som om hon hade diarré.

Nej. Blod. Tror du du får HIV av att kyssa någon?
Citera
2011-08-06, 00:35
Medlem
AnsvarigUppviglares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9

Din oro är alltså att den skall vara indränkt i sperma när den kommer ut?

Är du alltså OK med den andra substansen som den kan vara indränkt i?

OnT: Ja, de gånger jag haft analsex och kommit har jag sprutat i tjejens stjärt.
Citera
2011-08-06, 15:20
Medlem
nope, har strikta order om att icke göra detta
Citera
2011-08-06, 15:38
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Nej. Blod. Tror du du får HIV av att kyssa någon?

Nej men om hon har ett liten sår i rumpan och det kommer in sperma? Alltså jag försöker tänka mig in i hennes huvud. Om jag hade gillat analsex så skulle jag antagligen låtit killen spruta inne.
Citera
2011-08-06, 22:01
Medlem
MunchenCallings avatar
Ja. Jag alskar att spruta i bruden rovs.

Bra trad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in