Resultat: VILL ni (svenskar) bli en minoritet i Sverige?
Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
4,81%
24 röster
Jag r inte svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
1,60%
8 röster
Jag r svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
76,15%
380 röster
Jag r inte svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
10,02%
50 röster
Bryr mig inte
7,41%
37 röster
2011-08-05, 13:39
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Hur gr detta ihop?
Det gr inte ihop. Det kallas kulturmarxism. Det "nya proletariatet" bestr inte av arbetare lngre, den bestr av allt som inte har med vit europeisk identitet att gra. Efter marxismens misslyckande i Vsteuropa s ndrade den skepnad, ls p om Georg Lukacs och se hur slutsatserna som dras r att den vita europeiska kulturella homogeniteten r hindret fr marxism i Europa. Sledes mste den vita europeiska identiteten dekonstrueras, allt genuint vsterlndskt betraktas som en sjukdom.
Senast redigerad av Deliberately 2011-08-05 kl. 13:45.
Citera
2011-08-05, 13:59
Bannlyst
Det r svenskarna som gr det mot sig sjlva. Patetiskt vrre
Citera
2011-08-05, 14:15
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Nej, vi vill inte bli en minoritet.
Vi behver vcka vrt folk innan det r fr sent. Detta gller inte bara Sverige. Det r samma elnde i alla vita vstlnder. Repatriering nu.

Svenska folket lyder endast erknda auktoriteter, och drmed inses ltt att HM Konungen mste g ut i offentligheten med en ordergivning som manar till terstllande av den vitrasiga patriarkala rttsordningen i landet.
Senast redigerad av Schnuppfen 2011-08-05 kl. 14:21.
Citera
2011-08-05, 14:45
Medlem
Agahnims avatar
Statistiken hade varit betydligt mer intressant om det framgtt varifrn de kom. Ett norskt par som flyttar hit permanent och avlar 3 ungar bidrar allts till att ka antalet invandrare med 5 enligt denna version.

Dessutom emigrerar vl mnniskor ocks? Och folk dr vl?

Kunde inte hitta ngon bra klla:

http://www.migrationsinfo.se/demografi/fodelseland/

Annars r det vl kriget i Irak bidragit en hel del.
Det r snt som hnder nr man bestmmer sig fr bomba fram en demokrati.

Personligen r jag fr en geners flyktingpolitik. Men det r naturligtvis svrt att sga var grnsen ska g.
Citera
2011-08-05, 16:10
Medlem
Du br stlla frgan till de som vljer att fortplanta sig med mrkhyade etc.
Citera
2011-08-05, 16:19
Medlem
r inte rdd fr "invandrare" har jmt skett invandring till Sverige. Inget fel i det.
Nja, snarare mer rdd fr specifikt Islam. r sjlv vad man skulle kunna klassificera som en islamofob.

Minns hur skinnskallar/nazister ( r starkt israel-vnlig... ska vl medges s hatar dessa mnniskor ) brukade sprida propaganda vid sjdalsgymnasiet om att Muhammed kommer vara det mest vanligast namnet inom de nrmaste rtionden, trodde det var rent sagt skitsnack.

Men titta hr:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ack-Harry.html

Tydligen r det nummer ett nu inom Storbritannien. Handlar inte om att det r ett "invandrarnamn" handlar om att namnet antyder om bokstavstroende religisa mnniskor. Hur mnga "svenskar" namnger sina barn efter bibliska fretrdare?
Skrmmande att vi, i en modern tid, fortfarande kan klnga fast till religion.

Visst, jag r skerligen vid definition en slags anti-teist, typ. Men skms inte fr det.
Och nej, jag r inte heller emot arabiska invandrare, men r emot religion - s fort den fr makt inflytande p mnniskors liv - och det str jag fr.
Mjo, r ven fr religionsfrihet och att man fr dpa sitt barn till Muhammed, men cklas av mnniskor som ptvingar barnen sin egen religion eller politiska ideologier. Lt barnen f vlja sin egen religion...
Citera
2011-08-05, 18:23
Medlem
AlGhouti90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Du behver inte spela ofrstende och frga efter en frklaring hr i trden. Jag tror du vet svaret lika vl som de flesta andra. Jag tror du vet ungefr vad som innebr att vara svensk. Jag tror ocks du vet ven som invandrare, varfr mnga r kritiska mot invandring i vrt land. Det r en utopi att alla mnniskor p jorden skulle kunna leva fredligt tillsammans utan landsgrnser. Vi har alldeles fr olika kulturer, religioner, sprk, vanor, ekonomi osv. fr att det skulle fungera. Det skulle innebra en katastrof och ingenting annat. Det r som kommunism, det lter fint p pappret men fungerar aldrig i verkligheten.

Du tror fel. Kan du sga vad som r svenskt? Maten? Midsommar? (nej svenskarna har inte kommit p det)

Jag leker inte ofrstende, det r jag. Jag skiter i nationaliteter. Innebrden att vara svensk r bara fr att man har bestmt det, bara fr att man har drivit bort olika folkgrupper och ervrat olika omrden som andra folkgrupper har gjort. Svenskarna kom inte till bara sdr med en mille invnare utan de brjade med inavel och frkade sig och med tiden har det blivit dagens Sverige. Eller hur har det egentligen varit?

Jag kan inte vara stolt ver att dessa frfder har gjort drivit bort olika folkgrupper och tagit ver andra landomrden. Kan inte vara stolt ver korstgen, eller alla kolonier som ex England haft. Kan du?

Men jag instmmer, landsgrnser r ett mste. Jag skrev bara det jag knde fr.
Citera
2011-08-05, 18:50
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eicke
Du br stlla frgan till de som vljer att fortplanta sig med mrkhyade etc.
Eller mhnda till de som lter andra fortplanta sig med "mrkhyade etc.".
Citera
2011-08-05, 18:51
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlGhouti90
Du tror fel. Kan du sga vad som r svenskt? Maten? Midsommar? (nej svenskarna har inte kommit p det)

Jag leker inte ofrstende, det r jag. Jag skiter i nationaliteter. Innebrden att vara svensk r bara fr att man har bestmt det, bara fr att man har drivit bort olika folkgrupper och ervrat olika omrden som andra folkgrupper har gjort. Svenskarna kom inte till bara sdr med en mille invnare utan de brjade med inavel och frkade sig och med tiden har det blivit dagens Sverige. Eller hur har det egentligen varit?

Jag kan inte vara stolt ver att dessa frfder har gjort drivit bort olika folkgrupper och tagit ver andra landomrden. Kan inte vara stolt ver korstgen, eller alla kolonier som ex England haft. Kan du?

Men jag instmmer, landsgrnser r ett mste. Jag skrev bara det jag knde fr.
Vad som r svenskt r den etniska folkgruppen svenskar, som klart kan defineras genom populationsgenetik, som visats tidigare i trden. Vi r helt enkelt ett eget genetiskt isolat, med en unik fenotyp, ven om det kan vara svrt att se skillnad p norrmn och svenskar, vi r vldigt nra beslktade och drfr r det inga strre problem att leva med nrbeslktade folkslag, tillskillnad frn genetiskt avlgsna folk, ssom araber eller stasiater.

Det som r svenskt r den kultur som r omspnnande ver hela den svenska folkgruppen som helhet. Vi, det svenska folket r uppbrarna av den svenska kulturen, utan svenskar, ingen svensk kultur.

Jag tror knappast att du skiter i etniciteten hos mnniskor. Skulle du trivas i ett samhlle uteslutande bestende av negrer? I ett samhlle uteslutande bestende av stasiater? Tillt mig att tvivla. verallt, vartn i vrlden vi kommer s segregerar sig folk helt frivilligt baserat p etnicitet och ursprung om det r en liten spridd grupp. Titta bara p segregeringskartor i stder i USA, ett mycket tydligt samband syns, den absoluta majoriteten av vita bor bland vita, svarta bland svarta, stasiater bland stasiater och latinos med latinos, osv.

Mnniskor identifierar sig med andra mnniskor baserat p ursprung, jag tror att du ocks innerst inne gr det, men inte vill erknna det eftersom du ftt hra av politiker, offentliga personer och media att du inte ska gra det. Har du mrkt en sak? Det r endast vita som inte fr identifiera sig efter ursprung, alla invandrare fr det, deras kultur ska minsann bevaras och uttryckas, ser du inte det absurda i det du ftt hra av det offentliga Sverige?
Citera
2011-08-05, 22:35
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakiri
Det r svenskarna som gr det mot sig sjlva. Patetiskt vrre

Genosuicide.
Citera
2011-08-06, 00:09
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agahnim
Statistiken hade varit betydligt mer intressant om det framgtt varifrn de kom. Ett norskt par som flyttar hit permanent och avlar 3 ungar bidrar allts till att ka antalet invandrare med 5 enligt denna version.

Dessutom emigrerar vl mnniskor ocks? Och folk dr vl?

Kunde inte hitta ngon bra klla:

http://www.migrationsinfo.se/demografi/fodelseland/

Annars r det vl kriget i Irak bidragit en hel del.
Det r snt som hnder nr man bestmmer sig fr bomba fram en demokrati.

Personligen r jag fr en geners flyktingpolitik. Men det r naturligtvis svrt att sga var grnsen ska g.

Hur mnga norrmn knner du eller hrt talas om som emigrerat till Sverige de senaste ren?
Det r snarare tusentals svenskar som flyttat till Norge...eller har du missat detta helt?
Citera
2011-08-06, 00:11
Medlem
ambisckos avatar
Svenskarna kommer skerligen att bli en minoritet bland en mngraslig icke-vit majoritet detta rhundrade. Det r ett katastrofalt scenario av flera orsaker.

De vetenskapliga belggen fr genetiska skillnader mellan raserna avseende kognitiv frmga och andra egenskaper som styr mnskligt beteende r vervldigande (Herrnstein & Murray, Jensen, Lynn, Rushton, James D. Watson, William Shockley et al.). Att de flesta tror att det frhller sig tvrtom beror p att vstvrldens samlade massmedia och politiker nedtystat forskningsresultat som inte passar in i den i Vst rdande egalitra vrldsbilden. Huvudfrklaringen till detta bedrgeri r utgngen av andra vrldskriget.

Aktat det rdande ideologiska rasegalitra paradigmet att alla vrldens folkslag r blodsbrder och att alla individer fds som oskrivna blad med sinsemellan samma genetiska frutsttningar kommer fortsttningsvis att resultera i en rejl diskrepans mellan utfallet av den frda "integrationspolitiken" och hur man av ideologiska skl s grna vill att verkligheten skall vara. Nr de nya svenskarna med flest negroida gener alltjmt om hundra r kommer befinna sig lngst ner i samhllsskiktet samtidigt som de d ftaliga renrasiga vita europerna fortsatt kommer att befinna sig i samhllets vre skikt kan det inte annat n leda till blodshmnd mot den vita minoriteten vars framgng ver den icke-vita majoriteten sedan ngon gng mellan 1945 och 1968 beskyllts p den onda vita mannens rasism. Vra vita barn kommer d att f smaka p den yttersta konsekvensen av ett rhundrade av anti-vit och svenskfientlig propaganda. Risken fr folkmord mot de vita som inte rasblandat r verhngande, i synnerhet som klassklyftorna bara kommer att ka nnu mer i framtiden samtidigt som konkurrensen om jordens sinande resurser bara tilltar.

Framtidens utsatta vita minoritet har frutom det numerra underlget flera nackdelar i en potentiell gruppkonflikt med icke-vita. Medan de icke-vita etniska grupperna under ett rhundrade uppmuntrats att bejaka sitt kulturella arv och etniska identitet (som det str inskrivet i grundlagen) har de feminiserade svenskarna frfallit i HBT-hedonism och moralisk dekadens som en fljd av det sjuka kapitalistiska systemets konsumtions- och masskultur. Precis som i dagens Sydafrika kan de olika icke-vita grupperna enas tillsammans i sitt hat mot de vita, som de av systemet dessutom indoktrinerats med under ca 100 r. Medan den av naturen mer aggressiva icke-vita gruppen bde r genetiskt bengen till och av makteliten politiskt uppmuntrats till kollektivism och etnocentrism r vita mnniskor bde av evolutionen och hundra r av politiskt liberal pverkan prglade av extrem individualism och altruism. Icke-vita i den socioekonomiska marginalen kommer dock inte ha ngra problem att generalisera och helt sonika rnmrda vita mnniskor om det s bara kan ge dem lite mat fr dagen (hr r situationen parallell till den vita minoritetens situation i dagens Afrika och Sydamerika). Vldtkterna kommer ocks att explodera jmfrt med dagens frvisso redan hga niver (ven hr finns en parallell till dagens mngrasliga utopi Sydafrika dr var fjrde man vldtagit).
Senast redigerad av ambiscko 2011-08-06 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in