2023-03-21, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Länken funkar inte för mig, kan du inte bara skriva vad dom heter?
Du måste inte välja generika på apoteket, jag ber läkaren kryssa i ”får ej bytas ut” och får på så vis alltid originalet.
Givetvis ber du då om att denne förskriver just originalet.

All generika är piss jämfört med dom.

Tack för svaret. Du som verkar vara rejält påläst och vet mycket om oxy, samt använder medicinen, tillåt mig att ställa en bonusfråga. Hur ofta använder du oxy och vilka mängder? Varje dag? Får du inte tolerans? (vad gör du om du får tolerans men behöver smärtlindringen?).
Citera
2023-03-26, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GovermentFucker
Har någon sett denna?

https://ibb.co/y68GWGJ'

https://postimg.cc/ZBxjKGPy

Ska vara lösa från burk.

Läskigt att dom inte ser likadana ut samt lite "grainy"......
Har du testat dessa? Har blivit erbjuden samma men verkar lite suspekta..
Citera
2023-03-27, 01:05
Medlem
GovermentFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallsson
Har du testat dessa? Har blivit erbjuden samma men verkar lite suspekta..

Köp inte det va fan inte oxy och jag inväntar fentanyl test
Citera
2023-03-28, 18:37
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Jag har norspanplåster depotplåster 20mg + 5mg =25mg som sitter på i 7 dagar.

Kan jag ta krossat oxycontin och få effekt om jag skulle stoppa i mig 50-100mg eller är det totalt slöseri?
Citera
2023-03-29, 05:14
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller

Kan jag ta krossat oxycontin och få effekt om jag skulle stoppa i mig 50-100mg eller är det totalt slöseri?
Lite osäker faktiskt iomed att det motsvarar sån liten mängd bup per dag. Tror det blir typ 0,6mg per dag och isåfall borde du kunna slå igenom ganska lätt med oxyn. Sen beror det väl iofs på hur länge du använt plåstrena också med tanke på den långa halveringstiden osv. Någon annan kanske har mer input att ge men det ska nog vara görbart men jag gissar på att 50mg är för lite om du är van med opioider o så.

Hur van är du med starka opioider?
Citera
2023-03-29, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller

Kanske, kanske inte. Du får testa om du vill.
Kom ihåg att buprenorfin blockerar alla andra opiater, därför det används inom vården för opiatmissbruk.

Har du börjat med plåster som är ett projekt i sig så verkar det som du har kronisk värk? Fungerar inte plåstret eller (gjorde inte ett piss för mig personligen). Är du ute efter smärtlindring eller att punda?

Sen hur van är du? Om du inte är van och slänger i dig 100mg oxy, och det på något sätt går genom buprenorfin-spärren så kommer du bara må piss, kommer förmodligen spy hela dagen. Har du otur kan du får andningsdepp och dö.
Citera
2023-03-29, 19:31
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Kanske, kanske inte. Du får testa om du vill.
Kom ihåg att buprenorfin blockerar alla andra opiater, därför det används inom vården för opiatmissbruk.

Har du börjat med plåster som är ett projekt i sig så verkar det som du har kronisk värk? Fungerar inte plåstret eller (gjorde inte ett piss för mig personligen). Är du ute efter smärtlindring eller att punda?

Sen hur van är du? Om du inte är van och slänger i dig 100mg oxy, och det på något sätt går genom buprenorfin-spärren så kommer du bara må piss, kommer förmodligen spy hela dagen. Har du otur kan du får andningsdepp och dö.

Nja det är inte riktigt så det funkar..

Jag utgår ifrån att killen är ganska van eftersom han funderar på doser om 100mg för det första. Till NaturalBornChiller: Om du inte är van doser om runt 100mg så tycker jag du ska avstå helt för säkerhetsskull.
För det andra, om han slår igenom buprenorfinet med 100 mg så är det ju inte fulla effekten av 100mg som kommer då utan då är det ju som att han tagit en mycket mindre dos. Vi leker med tanken att det ungefär ”kostar” 70mg att ta sig genom bupen, då är det resterande 30mg som påverkar honom. Det är väl kanske inte exakt på pricken såhär det funkar men mer åt det hållet.
Citera
2023-04-02, 15:29
Medlem
Xanyos avatar
Tjena alla, har en fråga om doseringen på Oxycontin för en som inte har någon tolerans precis som vill gärna testa denna substans vilken dos han ska ta?

Har 5st 80mg Oxycontin tabletter, och sen vad är bästa alternativet för bästa rus för pengarna, snorta röka injicera? Ah nu har jag ju inga verktyg eller har aldrig riktigt injicerat någon drog men fattar det ska vara ett bra rus då haha.

Tackar för svar.
Citera
2023-04-02, 17:58
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Tjena alla, har en fråga om doseringen på Oxycontin för en som inte har någon tolerans precis som vill gärna testa denna substans vilken dos han ska ta?

Har 5st 80mg Oxycontin tabletter, och sen vad är bästa alternativet för bästa rus för pengarna, snorta röka injicera? Ah nu har jag ju inga verktyg eller har aldrig riktigt injicerat någon drog men fattar det ska vara ett bra rus då haha.

Tackar för svar.

Skulle dela en grön i fyra delar. Och ta 20mg i näsan.
Citera
2023-04-02, 18:48
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Skulle dela en grön i fyra delar. Och ta 20mg i näsan.

Tog och gjorde tabletten till pulver men tog närmare en tredjedel istället och jävlar vad det slog på alltså! Nu har man skön eufori i alla fall och kroppen börjar sjunka ner i soffan, riktigt skön känsla

Detta kan jag lätt se mig njuta utav i princip varje dag resten av mitt liv
Citera
2023-04-02, 18:54
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Tog och gjorde tabletten till pulver men tog närmare en tredjedel istället och jävlar vad det slog på alltså! Nu har man skön eufori i alla fall och kroppen börjar sjunka ner i soffan, riktigt skön känsla

Detta kan jag lätt se mig njuta utav i princip varje dag resten av mitt liv
Förstår känslan, men just pga att du känner så ska du vara jävligt uppmärksam. Det är för oss som känner så, som opioider är ödesdigert 😕
Citera
2023-04-02, 19:36
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Förstår känslan, men just pga att du känner så ska du vara jävligt uppmärksam. Det är för oss som känner så, som opioider är ödesdigert 😕

Uppskattar din oro, och ja jag ska inte ljuga jag mår sinnessjukt bra så här bra har jag nog aldrig mått i hela mitt liv ingenting känns jobbigt nu alla problem är borta med vinden total eufori Men jag förstår folk som fastnar lätt i detta alltså det gör jag verkligen.

Jag har så galet mycket Oxy kvar och alltid haft en stark beroende personlighet, så vart det här slutar efter dom 4st 80mg tabletterna jag har kvar det återstår att se. Just vill jag bara nodda kanske fylla på lite ytterligare och ligga så här i en dvala hela natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in