Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-25, 01:30
  #7609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Under dom tre månader jag fick oxynorm mot smärta så ökade inte min tolerans nämnvärt.
10mg två gånger om dagen räckte för smärtlindring plus att jag satt i soffan och noddade efter en timme.

Jag blir förundrad över hur många det är som aktivt söker ett missbruk.......varför?

Noddar ni på de doserna, jag tycker det ger ett uppåtrus även i doser om 20-30mg.och är inte intresserad av att nodda. Jag bli förundrad över folk som söker att nodda.
Citera
2016-02-25, 01:53
  #7610
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Noddar ni på de doserna, jag tycker det ger ett uppåtrus även i doser om 20-30mg.och är inte intresserad av att nodda. Jag bli förundrad över folk som söker att nodda.

Håller med, men alla är vi olika. Har stött på folk som reagerar väldigt starkt på opiater.
Citera
2016-02-25, 17:09
  #7611
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Noddar ni på de doserna, jag tycker det ger ett uppåtrus även i doser om 20-30mg.och är inte intresserad av att nodda. Jag bli förundrad över folk som söker att nodda.

Personligen sökte jag smärtlindring, noddandet var en bieffekt jag inte kom undan.
Citera
2016-02-25, 21:20
  #7612
Avstängd
Kan nån hjälpa mig här inne lite..Köpte både 5mg 10mg och 40mg oxy från a-grossisten.net och fått det nu tog 2st 5mg igår utan att känna någon märkbar effekt är det för lite ?

Har cirka 40st 10mg och 5st 40mg hemma, hört att 40mg är högt så ska man våga sig på tex 2st 10mg och en 40mg för en kväll ?

Har velat testa köra intravenöst en gång bara för att det sägs vara sån rusch, men det sitter väl något kladd plast över tabletterna om jag inte mins fel? Har hört det på dom som är depo, men är 10mg depo eller inte det är det jag försöker hitta men hittar inte svar? 5mg kapslarna kan jag tex bara öppna kapslarna och så är det klart men tänkte istället för flera 5mg kapslar att ta några 10mg eller kanske. Men behöver ju veta om det är depo? Enligt andra vänner är 10mg snabbverkande men enligt andra trådar är det depo
Citera
2016-02-25, 21:32
  #7613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Snabbt som fan.
Vi snackar redan efter 2-3 tillfället du berusar får börja öka doseringen. Det förutsatt att du tar någon dags uppehåll..
Kör du varje dag kan du behöva höja dosen redan andra tillfället dvs dag 2.
Toleransen är sjuk på oxy.

Med miljoner eller ej så inte värt o bli torsk.
Visserligen kul att flumma till det med opis då och då men det kräver en förbannat bra disciplin för att faktiskt hålla det till få tillfällen i längden..

Varför vill du bli torsk för att du blivit miljonär?
Hur njuter du av pengarna om du ska gå omkring med AT? För som jag förstått det så når man en nivå på opi där man bara tar det för att slippa bli sjuk dvs glädjen i ruset är borta.

Jag njuter inte av livet alls. Jag har bara lovat att inte avsluta det så länge mina föräldrar lever.

Får nog köra ett schema MDMA någon dag varannan vecka, benzo och lyrica vardagar och oxynorm på helger. Cb när jag anar tolerans.

När humöret är ok så MXE ketamin eller något psykadeliskt.

Jag äter sover jobbar. Givetvis kommer detta ske när jag inte har jobb.

Jag har inga vänner, ingen tjej vill ha mig. Så jag kommer när jag tröttnat på karriären sitta på cash, en billig lya och inget att göra.

Med försäkringar fallskärm etc kommer jag klara mig ekonomiskt men har inte velat leva på åratal. Nu sköter jag jobbet och käkar benzo för att stå ut och hobbyknarkar.

Men trots de miljoner jag dragit in till mitt företag kommer de göra sig av mig inom ett två år. Lika bra att planera hur man minimerar lidandet.

Lider av kronisk smärta så det finns inget ljus i tunneln, jag vet att när jag inte längre kan gå till jobbet utan kryckor kommer jag förlora jobbet förr eller senare. Innan dess kommer jag ha cash men som sagt, inget att göra och vården skiter på mig.
Citera
2016-02-25, 23:24
  #7614
Medlem
abasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Kan nån hjälpa mig här inne lite..Köpte både 5mg 10mg och 40mg oxy från a-grossisten.net och fått det nu tog 2st 5mg igår utan att känna någon märkbar effekt är det för lite ?

Har cirka 40st 10mg och 5st 40mg hemma, hört att 40mg är högt så ska man våga sig på tex 2st 10mg och en 40mg för en kväll ?

Har velat testa köra intravenöst en gång bara för att det sägs vara sån rusch, men det sitter väl något kladd plast över tabletterna om jag inte mins fel? Har hört det på dom som är depo, men är 10mg depo eller inte det är det jag försöker hitta men hittar inte svar? 5mg kapslarna kan jag tex bara öppna kapslarna och så är det klart men tänkte istället för flera 5mg kapslar att ta några 10mg eller kanske. Men behöver ju veta om det är depo? Enligt andra vänner är 10mg snabbverkande men enligt andra trådar är det depo

Vilken färg har dina 10mg tabs?
Citera
2016-02-26, 00:05
  #7615
Medlem
ArgKavajs avatar
Är novis på piller, fått utskrivet p.g.a. diverse omständigherter.

Har under kvällen suttit framför datorn och druckit bärs och slösurfat. Brukar aldrig piller i vanliga fall, men under rådande omständighet så... Druckit öl under kvällen och lider av tillfällig depression & ångest - Fått i mig 8 bärs, 7 st Sobril 5mg för ångesten och alldeles nyss tog jag en 10mg Oxynorm. Ej rört dessa smärtstillande på minst 2 år.. Men med alkoholen och Sobril i kroppen så fick jag denna idé..

Bör detta ses som en risk om jag går och lägger mig? Var inte det minsta nojig innan jag tog Oxynormen...

Edit: Lade till en 8'a whisky...
__________________
Senast redigerad av ArgKavaj 2016-02-26 kl. 00:56.
Citera
2016-02-26, 10:22
  #7616
Medlem
Har fått tag på ett 40 mg piller och vill nu ha en skön kväll. Jag är helt ovan vad det gäller opiater, jag har bara testat att äta opium en gång, så hur mycket bör jag ta för att nå det här nod-stadiet? 20? 40?
Borde jag snorta eller svälja?
Citera
2016-02-26, 10:40
  #7617
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torshk
Har fått tag på ett 40 mg piller och vill nu ha en skön kväll. Jag är helt ovan vad det gäller opiater, jag har bara testat att äta opium en gång, så hur mycket bör jag ta för att nå det här nod-stadiet? 20? 40?
Borde jag snorta eller svälja?
Bara att svälja, eftersom du är helt grön hade jag delat upp det på 2 tillfällen, nån vecka emellan. Men du kommer ju inte dö av 40mg heller
Citera
2016-02-26, 13:59
  #7618
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingmicke
Krossa och bomba 40-50mg, vänta en timme innan du fyller på om skulle behövas men det borde vara en lagom dos för dig

Edit: iv är såklart bästa sättet för att få ut mest effekt men oxy funkar bra oralt med

AA gjorde typ exakt så som du skrev, snorta dock någon mer. Skit soft rus men om det vart värt priset.. hmm det vet jag inte haha.. 130mg oxycontin dem blåa 5mg för 500KR!!!! OCh det räcker ju till typ 2 rus, alla som testat jag snacka med hypa upp det som fan men aja ska nog ta det imorgon eller så igen o ta typ 70mg för o hamna i det underbara tillståndet alla snackar om Hade bäst btw en sista fråga skulle det va lungt o blanda 3-4mg xaNAX tillsammans med oxy eller är det livsfarligt?
Citera
2016-02-26, 16:42
  #7619
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
AA gjorde typ exakt så som du skrev, snorta dock någon mer. Skit soft rus men om det vart värt priset.. hmm det vet jag inte haha.. 130mg oxycontin dem blåa 5mg för 500KR!!!! OCh det räcker ju till typ 2 rus, alla som testat jag snacka med hypa upp det som fan men aja ska nog ta det imorgon eller så igen o ta typ 70mg för o hamna i det underbara tillståndet alla snackar om Hade bäst btw en sista fråga skulle det va lungt o blanda 3-4mg xaNAX tillsammans med oxy eller är det livsfarligt?


Går bra att blanda med xanax. Jag har dock aldrig pallat mer än 2 mg i samband med att jag tagit oxy men jag antar att du har högre tolerans än mig
Citera
2016-02-26, 17:33
  #7620
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av abasin
Vilken färg har dina 10mg tabs?

Dom är vita runda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback