Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-08-06, 01:28
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Hur i helvete köper ni Oxyt så billigt? 40kr för en 80's mm? Själv får man betala 3-4kr/mg och jag tycker det är ett sjysst pris för en så potent drog! Att sälja för 0.50-2kr/mg är som att ge bort skiten! Hade jag sålt Oxy vill man ju inte ha skitpengar med tanke på straffet om man åker dit. Om någon erbjudit mig att jag fått köpa för 0.50kr/mg hade jag köpt pallvis med piller utan att blinka.
Spoken like a true user!

Håller med, jag hade också tagit in fullt lager.
Använder själv periodvis och då blir det ganska stora mängder och jävligt dyrt.
Planerar just nu en resa för inköp men vet inte vad bästa land skulle vara. Behöver bunkra upp oxy, benzo och stilnoct. Ser att mycket av det på Flugsvamp är från Rumänien men hur säljarna har kommit över sina lager vet jag ju inte.
Citera
2014-08-06, 01:29
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Orkade inte vänta längre på svar så jag tog dem nu Får hoppas att film och tom mage gör susen!
Slapp du illamåendet/kräkningar?
Citera
2014-08-06, 03:05
Bannlyst
Vart fasen hittar man oxycontin nuförtiden?
Citera
2014-08-06, 05:34
Medlem
Oxycofin/Onynorm ar d9ietbwekandetaabletter som peaker eftergier umgefar en timma. Jag har sett 0xu 19mg, 1 enda rablett tioo wqou20 gram pa e almd svmeks omeolefaf
Citera
2014-08-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenRödRäv
Slapp du illamåendet/kräkningar?
Till viss del. Under ruset mådde jag super, dock ingen eufori (för liten dos?), men nån timma efter ruset började illamåendet komma och jag var riktigt nära på att spy ett flertal gånger.
Citera
2014-08-07, 10:21
Medlem
slaines avatar
Har en fråga till er som tar oxy iv.

Är det någon annan därute som tycker kicken på 40mg är lika skön som t.ex 80mg!?
så det känns lika lönt att ta 40 som 80 enligt mig.
går man över 120 kan det bli intensivare, men brukar alltid bli nöjd med 40/60 fast jag gått på det och det mesta i opiat världen nonstop sedan 3 år tillbaka.
Citera
2014-08-07, 10:33
Medlem
elmerengues avatar
Låt oss hypotetiskt säga att jag har några oxy 40s som ska sänkas de kommande två tre dagarna. När jag var naiv blev jag störtskön på 20mg men har kört sub varannan vecka det senaste halvåret så då har toleransen höjts lite generellt, även om jag idag inte kört sub på nio dygn. Blir 25-30mg lagom att ta ikväll för att göra mig nöjd? När jag kört mina veckorace på sub så har jag dag ett startat med ca 1-1.2mg för att de sista dagarna ligga uppe i ca 3mg. Om jag dragit sub idag hade 1.2mg garanterat gjort susen.

Har sub hemma också men det är väl bättre att jag tar den efter jag kört slut på oxyn om två tre dygn? Om jag kör tvärtom lär ju suben blockera oxyn om jag kliver över dagen efter. Tänkte bara höra om det är okej att gå på sub dagen efter jag kört slut på mina oxy. Är inte fysiskt beroende.

Kommer endast boosta med gräs som jag har en sorgligt stor tolerans mot, men som boost kommer det till sin rätt.
Citera
2014-08-07, 11:13
Medlem
slaines avatar
Det läskiga med byta från sub till oxy kontra oxy till sub. så kan du åka på en rejäl AT med just oxy sedan sub, så har det blivit för mig iaf, måste vänta minst 24 timmar efter sista intag sub.
Citera
2014-08-08, 02:14
Medlem
Helt fuckad men har ett gult piller men den är helt rund och ingen inprint . så tänkte kolla om det kan vara Percocet eller liknande ?
Citera
2014-08-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenRödRäv
Spoken like a true user!

Håller med, jag hade också tagit in fullt lager.
Använder själv periodvis och då blir det ganska stora mängder och jävligt dyrt.
Planerar just nu en resa för inköp men vet inte vad bästa land skulle vara. Behöver bunkra upp oxy, benzo och stilnoct. Ser att mycket av det på Flugsvamp är från Rumänien men hur säljarna har kommit över sina lager vet jag ju inte.
Benzo och Stilnoct går att köpa i thailand billigt på apoteken. Oxy däremot(vad jag hört/läst)är dom inte lika villiga att sälja...
Citera
2014-08-09, 03:26
Medlem
Geeggans avatar
Försöker bli flummig på Oxynorm här... Tog 5mg för lite mer än 1 timme sen o känner typ ingenting. Ska jag ta 5mg till ? Eller vänta o se om effekten ökar?
Aldrig tagit piller innan i detta syfte så är nog inte vidare tolerant ..
Citera
2014-08-09, 03:38
Medlem
Geeggans avatar
Ingen som kan svara på min fråga? Känner mig lite yr o gått kanske 1 1/2 timme nu sen dom första 5mg. Är det bara onödigt att ta 5mg nu eller får jag kanske önskad effekt då?
Man på 64kg om det nu spelar någon roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in