Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-07-31, 19:16
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Hur mycket vågar man ta nasalt utan tolerans? På erowid står det "strong: 5-10 mg" men jag tycker att 10 mg är för lite.
Citera
2014-07-31, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Hur mycket vågar man ta nasalt utan tolerans? På erowid står det "strong: 5-10 mg" men jag tycker att 10 mg är för lite.
15-20mg 25mg kan funka, men kan oxå sluta i spykalas om du har otur.
Citera
2014-08-01, 00:21
Medlem
exades avatar
Har gått op AT, hade gått på avvärjning i 2 dagar sen dum nog tog jag 20mg... har jag förstört hela processen nu och behöver börja om från början?
Citera
2014-08-01, 03:02
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Har gått op AT, hade gått på avvärjning i 2 dagar sen dum nog tog jag 20mg... har jag förstört hela processen nu och behöver börja om från början?

editJag har kört oxy varje dag kanske 2-3 månader innan den tram halvt som halvt varje dag kanske 4-5 ggr i veckan 2-3månader. och före det sub varje helg i 1 år
Senast redigerad av exade 2014-08-01 kl. 03:06.
Citera
2014-08-01, 03:05
Medlem
exades avatar
tagit roppar för att sova tillsammans med imovane kan ändå inte somna.. får restless legs x100 på at så kan inte sitta still för 5 öre, fetaste ångesten jag någonsin haft och så jävla nära på att bara köra igen men när i helvete ska det ta slut annars, bara att man up egentligen.. behövde bara skriva av mig lite.
Citera
2014-08-01, 14:36
Medlem
coktcools avatar
Kommit över några oxycodone teva 5mg och några oxynorm 5mg kaps, oxynorm har jag full koll på då jag både läst och knaprat förut, däremot oxycodone teva? Är det oxytocin fast engelsk namn eller är det något helt annat? Och just Teva? Har inte tagit ut någon tablett än men kartan har 12 stycken och ser ut som dom flesta kartor med överdrivna mellanrum mellan tabletterna osv, men undrar då hur dom funkar (glömde säga att det är depot) sväljer man dom små rackarna hela eller krossar man dom och kör nasalt? Och hur många skulle man behöva för att få sig ett gottigt rus? Är väl ganska erfaren med opiater så vet ruset ungefär men det var ca 6 månader sedan sist(kan va längre) och har väl inte så stor tolerans längre.

Tack för visat intresse!
Citera
2014-08-01, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coktcool
Kommit över några oxycodone teva 5mg och några oxynorm 5mg kaps, oxynorm har jag full koll på då jag både läst och knaprat förut, däremot oxycodone teva? Är det oxytocin fast engelsk namn eller är det något helt annat? Och just Teva? Har inte tagit ut någon tablett än men kartan har 12 stycken och ser ut som dom flesta kartor med överdrivna mellanrum mellan tabletterna osv, men undrar då hur dom funkar (glömde säga att det är depot) sväljer man dom små rackarna hela eller krossar man dom och kör nasalt? Och hur många skulle man behöva för att få sig ett gottigt rus? Är väl ganska erfaren med opiater så vet ruset ungefär men det var ca 6 månader sedan sist(kan va längre) och har väl inte så stor tolerans längre.

Tack för visat intresse!
Oxycodone är depottablett (https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20100903000016)
Precis som Oxycontin alltså. Oxikodon i båda preparaten. Oxynorm är snabbverkande och innehåller också Oxikodon.

Du kan ta dina Oxynorm som de är för instant effekt eller om du vill snorta dem. Oxycodone är som sagt depot och tar flera timmar för full effekt (men sitter i längre) om du tar de oralt, okrossade.

Du kan snorta samtliga preparat för snabbare effekt, framförallt hade jag krossat och snortat Oxycodonen, 15 mg.
Citera
2014-08-01, 16:34
Medlem
coktcools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Oxycodone är depottablett ( https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20100903000016)
Precis som Oxycontin alltså. Oxikodon i båda preparaten. Oxynorm är snabbverkande och innehåller också Oxikodon.

Du kan ta dina Oxynorm som de är för instant effekt eller om du vill snorta dem. Oxycodone är som sagt depot och tar flera timmar för full effekt (men sitter i längre) om du tar de oralt, okrossade.

Du kan snorta samtliga preparat för snabbare effekt, framförallt hade jag krossat och snortat Oxycodonen, 15 mg.

Okej tack!
Hur tror du det blir om man klickar i sig typ 10mg oxycodone och sen efter ca en timma så drar man i sig 1-2 oxynorm oralt eventuellt nasalt? för att få lite snabbare till det långvariga från oxycodone?
Citera
2014-08-02, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coktcool
Okej tack!
Hur tror du det blir om man klickar i sig typ 10mg oxycodone och sen efter ca en timma så drar man i sig 1-2 oxynorm oralt eventuellt nasalt? för att få lite snabbare till det långvariga från oxycodone?
Låter schysst.
Citera
2014-08-04, 15:18
Medlem
Hur i helvete köper ni Oxyt så billigt? 40kr för en 80's mm? Själv får man betala 3-4kr/mg och jag tycker det är ett sjysst pris för en så potent drog! Att sälja för 0.50-2kr/mg är som att ge bort skiten! Hade jag sålt Oxy vill man ju inte ha skitpengar med tanke på straffet om man åker dit. Om någon erbjudit mig att jag fått köpa för 0.50kr/mg hade jag köpt pallvis med piller utan att blinka.
Citera
2014-08-04, 15:51
Medlem
Har tillgång till 30mg oxynorm och jag har tänkt ta dessa idag. Har endast prövat ett fåtal gånger innan och detta var ca 6-7 månader sedan. Kommer ihåg att jag blev väldig illamående (ännu mer när jag var uppe och rörde på mig). Vet att man kan ta åksjuketabletter, men detta är inget jag har tillgängligt. Så jag undrar hur jag ska göra för bästa möjliga upplevelse. Käkade tre mackor kl 14.00, när kan jag börja? Är det en bra idé att glo film under ruset? Kommer att ta dessa godingar oralt.
Citera
2014-08-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Har tillgång till 30mg oxynorm och jag har tänkt ta dessa idag. Har endast prövat ett fåtal gånger innan och detta var ca 6-7 månader sedan. Kommer ihåg att jag blev väldig illamående (ännu mer när jag var uppe och rörde på mig). Vet att man kan ta åksjuketabletter, men detta är inget jag har tillgängligt. Så jag undrar hur jag ska göra för bästa möjliga upplevelse. Käkade tre mackor kl 14.00, när kan jag börja? Är det en bra idé att glo film under ruset? Kommer att ta dessa godingar oralt.
Orkade inte vänta längre på svar så jag tog dem nu Får hoppas att film och tom mage gör susen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in