Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Jadu, enligt egna erfarenheter den senaste veckan så har jag fått ge allt mellan 2.5kr/mg till 5kr/mg.

Alright, tack så mycket. Antar att 60:- st var helt ok då.
Citera
2015-01-10, 16:31
Medlem
Anark89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Om du blivit mysigt på Ketogan så skulle jag rekommendera +40mg _krossad_ OxyContin.

OC skall rökas och inte krossas. ruset blir mer intensiv och du får ett starkare eufori. lägg tabletten i hörnet på ett fyrkantigt folie, elda underifrpn och inhalera med ett pappersrör eller liknande och lt tabletten glida ner på foliet. spåret som därefter blir brunt kan rökas igen.
Citera
2015-01-10, 16:36
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anark89
OC skall rökas och inte krossas. ruset blir mer intensiv och du får ett starkare eufori. lägg tabletten i hörnet på ett fyrkantigt folie, elda underifrpn och inhalera med ett pappersrör eller liknande och lt tabletten glida ner på foliet. spåret som därefter blir brunt kan rökas igen.
Slöseri, vill man ha intensivare rus så skjuter man dom. Då får man ju något på köpet som kallas skjuts/kick. Vissa tycker den känslan är ganska mysig, det kan jag hålla med dom om.
Är det för pundigt att vilja ha intensivare rus? Knapra dom då.
Citera
2015-01-10, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Slöseri, vill man ha intensivare rus så skjuter man dom. Då får man ju något på köpet som kallas skjuts/kick. Vissa tycker den känslan är ganska mysig, det kan jag hålla med dom om.
Är det för pundigt att vilja ha intensivare rus? Knapra dom då.

Rusena varierar för min beroende på intagningssätt. Att ta ett gäng krossa dem och käka dem ger en typ av rus. Att snorta är snabbare och ger en fysisk påverkan på i näsan och gör mitt huvud tjockt. Att röka ger en annan typ som är ännu bättre och ruset är som en gas som sprider sig fort i kroppen. Det är inte konstigt då du fyller lungorna, håller och håller.
Att skjuta är ett fjärde som är ännu mer speciellt då du tittar på när kolven skjuts in och sekunder efter träffar hjärnan helt och hållet. "a direct hit" som militärerna säger. Det säger allt.

Röka har en tjusning, men är oekonomiskt om man jämför med de andra.
Citera
2015-01-11, 19:49
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Är det någon fara att landa på 30mg oxy efter ett tjack & kola race?.
Citera
2015-01-12, 04:19
Medlem
Zicks avatar
Stämmer det med ruslängd på bara ca 3 timmar? :/ drog i mig 40mg oxycontin med depå o allt kände inte så mycket men ville ju känna längre än 3 timmar. Om jag drar i mig 60mg med en jäkla massa grapefrukt innan, når jag målet att må bra en hel dag då? Dvs 10-12 timmar?
Citera
2015-01-12, 06:55
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Stämmer det med ruslängd på bara ca 3 timmar? :/ drog i mig 40mg oxycontin med depå o allt kände inte så mycket men ville ju känna längre än 3 timmar. Om jag drar i mig 60mg med en jäkla massa grapefrukt innan, når jag målet att må bra en hel dag då? Dvs 10-12 timmar?
Skrev lite luddigt, vad jag menade va att förra gången jag tog oxy åt jag 40mg oxycontin otuggade just får att få en långvarig effekt. Detta gjorde inte riktigt jobbet för mig, hade "opat-känsla" till och från med någon kick va det inte att tala om och jag får långt mycket mer på tex 400mg tramadol depot, och då även om jag inte är "påverkad" mår jag även prima halva dagen efter. Räcker 60mg oxycontin otuggade för att få en skön effekt under dagen? Behöver inte toknodda men lite stångad vill jag allt bli. Och finns det något jag kan göra för att boosta, grapen ska ju förlänga ruset men inte göra de starkare.

Ska jag tugga 40mg och sedan tugga ytterligare 20mg ca 4-6 timmar senare för att få mer utav det?
Citera
2015-01-12, 14:38
Bannlyst
Prövade jag att röka acino oxycontin. Den är ju usel att snorta då det inte går att mala ner pillerna till fint "mjöl", utan blir små vita kulor. Man får effekt vid snortning, men betydligt sämre än t.ex. Sandoz "mjöl"´(men skala innan "skalet" - bort filmdrageringen).

Att röka acino fungerade mycket bättre. Men inte som tablett! Provad dock inte utan skal på.
Men de här "småkulorna" gick skitbra att röka, dvs hackad och krossad tablett. Alltsdå inte på det konventionella sättet, att tabletten rinner.

Utan vad jag gjorde var mer av att som att röka meth. Jag värmde pulvet under blecket och sög i mig ångorna bara. Sen kom ihåg att efter att du suger löpande och släpper, så kommer pulvet att ge en sista puff av rök: se till att fånga in den också. Sen kan du lite pause, typ 20 sek eller något, eftersom pulvret också har "pausat". Och så fortsätter du med tabletten till den inte ger mer rök. Men kom ihåg att hålla, hålla, och sen suga in ännu mer och sen hålla en sista gång, innan du släpper ut röken. I princip så länge du kan hålla.

Prövad även att röka en tablett av märket lannacher. Ahhh, dessvärre. Så var det ett failure, måste jag säga. Har inte prova att röka skalad lannacher, eller krossad lannacher.

Både acino och är lannacher är antagligen de sämsta tabletterna.Så dessa märken ska ni alltid undvika om ni kan välja. Orginalet är bäst. Mundipharma. Sandoz är bra också, och Actavis.

För de som vill pröva att röka oxycontin på enklaste och effektivaste sättet, kanske skulle prova att röka med en meth-pipe, var man nu får tag i en sådan. För det försvinner ju lite rök alltid när man röker på bleck.

Alltså tvärtemot vad många experter säger. Så går det utmärkt att röka oxy-pulver/kross. Men gör inte en sån stor hög så det fattar eld. Det gjorde det för mig när högen var för stor och hög. Den ska helst vara "utspridd" på blecket, "platt". Påslaget är ju så kraftigt att man får jättesmå pupiller inom 45 sekunder och man tittar sig i spegeln: alltså att även röka acino kross a la meth style. Det går inte att jämföra med att snorta.

Lannacher är en omständlig tablett så den har jag inte för att röka med. Den grundar jag med. Och det är ju bra då "dalarna" inte blir så akuta och plågsamma. Att grunda varje dag med typ 20mg av de tabletterna är perfekt. Sen skapar man fina toppar med att röka.

Nu ska jag faktiskt röka acino... ja, jag har fått återfall.
Citera
2015-01-12, 22:06
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Går ju fan inte att njuta för att det kliar hela jävla tiden, pissdrog.
Citera
2015-01-12, 22:17
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull

Själv är Oxy den enda opiat som inte ger mig klåda konstigt nog.. Klåda är ju ändå en del av charmen.
Citera
2015-01-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Rusena varierar för min beroende på intagningssätt. Att ta ett gäng krossa dem och käka dem ger en typ av rus. Att snorta är snabbare och ger en fysisk påverkan på i näsan och gör mitt huvud tjockt. Att röka ger en annan typ som är ännu bättre och ruset är som en gas som sprider sig fort i kroppen. Det är inte konstigt då du fyller lungorna, håller och håller.
Att skjuta är ett fjärde som är ännu mer speciellt då du tittar på när kolven skjuts in och sekunder efter träffar hjärnan helt och hållet. "a direct hit" som militärerna säger. Det säger allt.

Röka har en tjusning, men är oekonomiskt om man jämför med de andra.

Mycket bra beskrivet.
När jag var aktiv oxy missbrukare under många år så hände det ofta att jag varierade intagning sett just för att det ger så olika rus beroende på hur man tar det.

Enligt mig så är helt klart bästa sättet att ta dom är nasalt.
Citera
2015-01-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull

Det är ju en del av tjusningen!
Jag har dock aldrig haft några massiva problem med just det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in