Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-04-29, 09:28
Medlem
Evolution!s avatar
Tack!
Citera
2011-04-29, 21:51
Medlem
Har ett gäng 10mg oxycontin som jag är lite sugen på. Hur gör jag för att få bort skalet lättast på dessa? Doppa snabbt i vatten och sen låta torka en stund?

Eller är det lättast att krossa på något sätt? När man krossar är det viktigt att man får bort alla skalrester för bästa effekt?
Citera
2011-04-29, 22:08
Medlem
MBPpundarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjihmjih
Har ett gäng 10mg oxycontin som jag är lite sugen på. Hur gör jag för att få bort skalet lättast på dessa? Doppa snabbt i vatten och sen låta torka en stund?

Eller är det lättast att krossa på något sätt? När man krossar är det viktigt att man får bort alla skalrester för bästa effekt?

Mina 10mg oxycontin tyckte jag det inte var nått skal på, dock kan jag ju ha fel! Men jag krossade iallafall mina direkt och fick till ett fint pullver annars brukar man väl torka dom med en blöt trasa så brukar skalet glida av ganska lätt.
Citera
2011-04-30, 03:29
Medlem
kek123s avatar
Citat:

Vet inte hur det är på tior, men på mina 40or brukare jag lägga dom i munnen och suga på dom några sekunder innan jag tog hushållspapper och torkade av dom.
Citera
2011-04-30, 08:15
Medlem
Muffincakes avatar
Passa er för att röka oxykodon, slutar med att man röker ett halvt gram om dagen 80mgare...
Citera
2011-04-30, 08:45
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffincake
Passa er för att röka oxykodon, slutar med att man röker ett halvt gram om dagen 80mgare...

Jag håller med där. Det är nåt speciellt med att röka dom!

Det var ingen billig vana du har nu... det är sjukt vad fort man går upp i doserna, och allra helst då man röker de.
Citera
2011-04-30, 10:38
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:

Fukta och torka... som andra redan skrivit. Du behöver inte vara snabb när det gäller "doppningen" för det tar lång tid innan tabletten smälter sönder/bort. Nu är det oftast 40 mg jag brukar torka men de funkar ju lika allihop.

För att det ska gå snabbare att torka många så brukar jag lägga typ 3-4 st i en liten skål med vatten (eller blöta dem och lägga på diskbänken i en liten vattenpöl) och så tar jag upp en och en, sköljer bort geggan under kranen och torkar dem rena med en kökshandduk. "Skalet" blir upplöst ganska direkt efter några sekunder i vatten medan tabletten håller sig. Lägger jag dem inte i vatten så sköljer jag dem en och en under kranen, gnuggar lite för att sedan torka torrt med kökshandduken.

Många suger ju av skalet också men beroende på hur de ska tas så kan det ju vara mindre bra, t. ex. vid injicering. Andra krossar tabletten innan de plockar bort skalbitarna men det tar ju mycket längre tid än att skölja av dem... tar ju typ 3 sekunder att ta bort skalet med vatten.

Citat:
Ursprungligen postat av MBPpundarn
Mina 10mg oxycontin tyckte jag det inte var nått skal på, dock kan jag ju ha fel! Men jag krossade iallafall mina direkt och fick till ett fint pullver annars brukar man väl torka dom med en blöt trasa så brukar skalet glida av ganska lätt.

Jo, det är ett skal men det är ju vitt... så man ser det inte förrän man torkar. Syns på trasan då... Man känner det också när man blött tabletten, den blir som halkig.
Citera
2011-04-30, 14:57
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Jag håller med där. Det är nåt speciellt med att röka dom!

Det var ingen billig vana du har nu... det är sjukt vad fort man går upp i doserna, och allra helst då man röker de.

Väldigt gott, röker man dom länge så börjar man hosta upp tjära/slem som smakar oxi.

Verkligen inte billigt och toleransens ökar ju som sagt exponentiellt, 98p 80mg tog slut på under en månad, köpte dock mer sen ... Nu är det bara lite frossa kvar plus att jag lyckats spara en som jag ska röka vid nåt speciellt tillfälle eftersom det inte finns mer.
Citera
2011-04-30, 19:35
Medlem
har 10mg=2x5mg oxynorm, om jag sväljer en kapsel och snortar en kommer jag då få ett litet rus? har aldrig tidigare testat något liknande
Citera
2011-04-30, 21:21
Medlem
Efter 10mg nasalt så har jag samma känsla som efter ett härligt löp-pass. Känns riktigt skönt, förstås att folk fastnar för det här, och jag har ändå tagit en riktigt låg dos haha. Har en 5a till, ska ta den om en timme, nasalt eller svälja?
Citera
2011-05-01, 02:50
Medlem
ögna igenom ganska snabbt här, tänkte snorta lite är det lugnt med en sschysst fylla? + en zoppe och "tantbenzon"(oxazepam) ?
Senast redigerad av FlumMode 2011-05-01 kl. 03:02.
Citera
2011-05-02, 20:30
Medlem
masterior26s avatar
Vad ligger priserna på oxycontin 80mg nu för tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in