Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-06, 19:05
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag hade köpt på mig en del oxy som blev liggandes och nu då jag gått av ghb'n i ska försöka stå utan i typ 2 veckor så var det perfekt att hitta , men som du säger dyrt (betalade 2kr/mg) för ett kort rus och nu märkt den snabba tillvänjningen också.. så får se vad det blir som substitut för gobben nu, har en del benso hemma också men opi's tar bort det enorma suget efter kork bättre.

Hittar jag metadon till hyfsat pris kör jag på det annars finns ju sub alltid billigt, är bara lite tamt och tråkigt rus på det tycker jag.

ca 50-60mg oxy svårt och veta exakt då man bryter av 80 milligramare sen 3 starkpilsner, 5mg nitrazepam och 2mg ikto på det... så nu mår jag jävulskt gött. tänkte se american pie filmerna i ett maraton och käka glass, har redan sett 1an och 2an, inte igår man såg dom kan jag ju säga haha

Ni som iv:ar oxy måste väl få toleransökning som är ännu jävligare? och bara typ 2 timmars rus? jag orkade aldrig ens börja iv:a dom eftersom jag behöver så lång effekt som möjligt för så fort det börjar gå ur så kommer suget efter en kork direkt.

Du har PM min vän
Citera
2012-05-08, 16:13
Medlem
tja!

jag undrar om det är någon som vet hur oxy och concerta påverkar varandra? för att jag har tagit oxy sen september 2010 för ryggvärk och concerta längre och jag ligger på dosen 90mg oxy om dagen och 108mg concerta sen så har jag benso och annat men jag känner ju av 20mg oxy fortfarande vilket för mej är nice men jag undrar hur? för att dagligen bruka oxy i drygt 1,5års tid så borde min tolerans vara sjukt hög men det är den inte..
Citera
2012-05-08, 16:44
Medlem
Har inte möjlighet att iv:a Oxy så efter en veckas race kan det bli
rövpannor på 100-150mg 2ggr/dygn... Fan va gött å klia på med
en rotborste... Kryper i hela kroppen...
Citera
2012-05-08, 20:48
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Har slutat med OxyContin höll ungefär på ett halvår , slutade nu i söndags asså ATn är inte o leka med. Skulle råda er alla att aldrig prova eller fastna för denna drog. Visst jag kärade ner mig totalt men kom endå till en punkt i livet där de gällde droger eller livet och nu väljer jag livet.

PZ

Mvh/ Smoketheherb
tjena! Long time no see hur går det? Är du fortfarande ren eller?
Jag har varit ren i snart två månader,Jag börja med opiater när jag var runt 14-15 (inte helt säker på åldern då jag började,mitt minne sviker mig lite) och nu är jag mellan 18-25 (vill inte outa min exakta ålder)
Hoppas du håller dig på banan,haha du och jag har ju haft våra samtal här på PM mycket trevligt! Ser fram emot ännu ett samtal,kanske bara peppa varandra lite för att hålla oss rena och cleana!!

HA det bäst!!
Citera
2012-05-08, 23:34
Medlem
tja!

jag har tagit oxy sen 2010 men nu är det så att jag slängde nyss i mej 2 xanor 0,5mg+60mg oxy och jag har ingen direkt erfarenhet av benso och jag undrar om det kommer bli någon fara att röka en fet och senare ta en flunitrazepam för att sova? juste det var inte xanor depot och det är en 1mg flunitrazepam men det borde vara ganska lugnt va?
Citera
2012-05-09, 09:37
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekfan
tja!

jag har tagit oxy sen 2010 men nu är det så att jag slängde nyss i mej 2 xanor 0,5mg+60mg oxy och jag har ingen direkt erfarenhet av benso och jag undrar om det kommer bli någon fara att röka en fet och senare ta en flunitrazepam för att sova? juste det var inte xanor depot och det är en 1mg flunitrazepam men det borde vara ganska lugnt va?

Om du tog det oralt och inte känner dig noddig efter 1-2timmar ska det vara lungt att ta en flunnis till natten, men undra om du behöver den alls, man brukar sova rätt gött på opi+benso iaf...
Citera
2012-05-09, 13:41
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Ahh.. 100mg oxynorm rakt in in venen igårkväll, måste säga att nodda på spårvagnen hem är hur nice som helst folk måste ju ha undrat vad jag var för en
Citera
2012-05-10, 08:59
Medlem
Eller så tänkte de att det var en pundare som tagit för mkt pund...
Citera
2012-05-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Om du tog det oralt och inte känner dig noddig efter 1-2timmar ska det vara lungt att ta en flunnis till natten, men undra om du behöver den alls, man brukar sova rätt gött på opi+benso iaf...

jag var vaken till runt 6 och då tog jag 30mg oxy med 3 xanor och då somna jag och när jag vakna tog jag 40mg oxy ,2 xanor0,5mg, 1 stess 10mg och 1 flunis 1 mg och 40mg ritalin och nyss rökte jag en ganska stor joint med bra gräs. och mår väldigt bra då smärtan jag har i ryggen är mindre än tidigare och sen är jag väck som fan
Citera
2012-05-11, 17:21
Medlem
smoketheherbs avatar
Oxy , Weed , Stesolid kör jag på kanon bombination 80MEGARNA härligaste!!
Citera
2012-05-12, 05:04
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
tjena! Long time no see hur går det? Är du fortfarande ren eller?
Jag har varit ren i snart två månader,Jag börja med opiater när jag var runt 14-15 (inte helt säker på åldern då jag började,mitt minne sviker mig lite) och nu är jag mellan 18-25 (vill inte outa min exakta ålder)
Hoppas du håller dig på banan,haha du och jag har ju haft våra samtal här på PM mycket trevligt! Ser fram emot ännu ett samtal,kanske bara peppa varandra lite för att hålla oss rena och cleana!!

HA det bäst!!

Lite åtrerfall mannen kämpar på! hur är det med dig som sagt var ett tag sedan
Citera
2012-05-12, 10:25
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Lite åtrerfall mannen kämpar på! hur är det med dig som sagt var ett tag sedan
Det är bara bra,lite nollställd i huvudet bara haha,Vart lite för mycket Ritalin och Röka igår hehe
Kämpa på! Jag har inte tagit nåt återfall än iallafall
Mvh!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in