Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-07, 13:35
Medlem
Jag lyckades få tag på 20 mg Oxynorm igår för hjälp mot smärta i ländryggen.

Jag har tagit 10 mg men känner bara en liten förbättring. Skall 10 mg räcka eller borde jag ta de resterande 10 också?
Citera
2008-09-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Jag lyckades få tag på 20 mg Oxynorm igår för hjälp mot smärta i ländryggen.

Jag har tagit 10 mg men känner bara en liten förbättring. Skall 10 mg räcka eller borde jag ta de resterande 10 också?

EDIT: Jag tog de första 10 för ca två timmar sedan, borde kanske nämnas.
Citera
2008-09-07, 14:45
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkap
Skaffa er barn så får ni livets värsta kickar å hela tiden utan riskera eran hälsa å erat liv.... De va ett helt gratis tips ifrån mig...ps det lindrar också smärta kan ja säga för man hinner inte känna efter så mycke me en illbatting springandes runt benen ds

Citat:
ja ve de där inlägget yrt så visst....men du förstod rätt...som smärtlindring e de ju bra men som ett tidsfördriv för att man inte har nå vettigare för sig så e de ju ganska dumt....men de va väl kanske här man ska hylla droger å inte tvärtom....
Vill man ha kickar i livet så finns de massor av bättre saker som man dessutom kan styra ödet me själv....barn....hojar....kärlek...

Citat:
Ja förlåt mig....lite fel forum kanske å få någon å förstå något i sin helhet....om man inte är otroligt tydlig då vill säga,för då kanske men bara kanske...
Så självklart.....fortsätt pumpa i er....varför inte, de e ju så bra...

Det finns ingenting naturligt i livet, bortsett från en orgasm, som kan mäta sig med de kickar man får av kraftiga drogrus. Det finns många idioter till missbrukare både här på flashback och på andra ställen, men många intelligenta personer också. Klarar du inte att ta en diskussion utan att börja gråta för att din ståndpunkt inte är hållbar så ja - byt forum.
Citera
2008-09-07, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Det finns ingenting naturligt i livet, bortsett från en orgasm, som kan mäta sig med de kickar man får av kraftiga drogrus. Det finns många idioter till missbrukare både här på flashback och på andra ställen, men många intelligenta personer också. Klarar du inte att ta en diskussion utan att börja gråta för att din ståndpunkt inte är hållbar så ja - byt forum.

Nu har jag ju inte upplevt de "stora" sakerna i livet men jag kan tänka mig att se sitt förstfödda barn födas lär spöa skiten ur det mesta man kan uppleva. Jag har inte heller tagit de tyngsta drogerna men jag har haft tillfällen, när jag har tränat bland annat, då jag har upplevt en känsla som spöar skiten ur både cannabis och lättare opiater.

Men detta är ju ytterst individuellt, mycket med tanke på vilka prioriteringar man har och hur man är både känslomässigt och fysiskt.

BTW, jag tog de sista 10 mg också. Det funkade skitbra mot smärtan men jag mådde illa som fan och kallsvettades.
Citera
2008-09-07, 16:30
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Nu har jag ju inte upplevt de "stora" sakerna i livet men jag kan tänka mig att se sitt förstfödda barn födas lär spöa skiten ur det mesta man kan uppleva. Jag har inte heller tagit de tyngsta drogerna men jag har haft tillfällen, när jag har tränat bland annat, då jag har upplevt en känsla som spöar skiten ur både cannabis och lättare opiater.

Men detta är ju ytterst individuellt, mycket med tanke på vilka prioriteringar man har och hur man är både känslomässigt och fysiskt.

BTW, jag tog de sista 10 mg också. Det funkade skitbra mot smärtan men jag mådde illa som fan och kallsvettades.

Jag får endorfinkickar när jag varit ute och sprungit (det är därför jag springer i princip), serotoninkickar då jag gjort mål i fotboll eller vunnit ett minimarathon i skolan. Håller med om att bådadera bajsar på cannabis (som jag inte gillar alls längre) och även de opioider (endast oralt och nasalt) jag testat. Däremot så är det en fjutt i rymden jämfört med ett MDMA-rus och, med största sannolikhet, att skjuta en tung opiat. Metamfetamin, MDMA och förmodligen även heroin- och DMT IV är fysiologiskt de största kickarna en människa kan uppleva i sig. Det finns emellertid andra fördelar med naturliga kickar, så som att de håller i sig längre och inte är direkt skadliga på samma sätt.
Citera
2008-09-07, 17:23
Medlem
Citat:
Jag får endorfinkickar när jag varit ute och sprungit (det är därför jag springer i princip), serotoninkickar då jag gjort mål i fotboll eller vunnit ett minimarathon i skolan. Håller med om att bådadera bajsar på cannabis (som jag inte gillar alls längre) och även de opioider (endast oralt och nasalt) jag testat. Däremot så är det en fjutt i rymden jämfört med ett MDMA-rus och, med största sannolikhet, att skjuta en tung opiat. Metamfetamin, MDMA och förmodligen även heroin- och DMT IV är fysiologiskt de största kickarna en människa kan uppleva i sig. Det finns emellertid andra fördelar med naturliga kickar, så som att de håller i sig längre och inte är direkt skadliga på samma sätt.

Jo, jag har också testat MDMA och håller med dig om att det är ett av de trevligaste rus jag har haft och att det faktiskt slår ett rus av träning.
Citera
2008-09-12, 16:47
Medlem
Rille_Rulls avatar
Japp oxycontinet slår på bra.. men tyvärr så är det inte det lättaste att få tag på nuförtiden ..

Citat:
Ursprungligen postat av tobbeflobbe
Ni som vill ha morfinbaserat läkemedel så kan jag tipsa om dessa 2 Oxycontin 5 - 80 mg depå, Oxynorm 5 - 20 mg kapslar.
Det e dom bästa man kan få utskrivet på recept. Glöm Ketogan mm.
Satsa på dom här. Har dom själv mot rygg smärta. Ger ett mycket bra rus som liknar morfin/heroin starkt.
Verksamt ämne - Oxykodon
Citera
2008-09-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ha ha..... ja precis så känner jag av att föra en diskusion här....eller föra var väl å ta i......sorry om ja på nå vis störde er i eran verklighet..... skulle jag få nå verkliga problem här i livet så vet ja ju vart å vilka som har svaren... å ja...jag ska lämna denna del av fb, var bara nyfiken på vad jag hade stoppat i mig på läkarens ordination å kan lugnt konstatera att kickarna ni pratar om fick jag inte å att sluta ta det när jag vart bättre i smärtan var inga som helst problem....men nu är inte jag som alla andra heller för jag får kickar hela tiden utan att stoppa i mig några prepparat å de va nog dumt av mig att tala om de för de retade tydligen folk här att jag inte förespråkar smärtlindring i annat syfte än till just de de e avsett till....så nu ska jag gråta i kudden över att jag vart totalt överkörd här på de forum som är så avgörande för mitt liv...... man lär väl för i helvete få säga något som inte går i alla andras led utan att folk ska ta så jävla illa vid sig .....punda på ni å glöm att jag sa något....å du som skickade pm till mig å frågade om jag var intresserad av att köpa nå franskt skit...jag har de jag behöver om de skulle behövas så....näe....tack å hej
Citera
2008-09-13, 11:36
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ha ha..... ja precis så känner jag av att föra en diskusion här....eller föra var väl å ta i......sorry om ja på nå vis störde er i eran verklighet..... skulle jag få nå verkliga problem här i livet så vet ja ju vart å vilka som har svaren... å ja...jag ska lämna denna del av fb, var bara nyfiken på vad jag hade stoppat i mig på läkarens ordination å kan lugnt konstatera att kickarna ni pratar om fick jag inte å att sluta ta det när jag vart bättre i smärtan var inga som helst problem....men nu är inte jag som alla andra heller för jag får kickar hela tiden utan att stoppa i mig några prepparat å de va nog dumt av mig att tala om de för de retade tydligen folk här att jag inte förespråkar smärtlindring i annat syfte än till just de de e avsett till....så nu ska jag gråta i kudden över att jag vart totalt överkörd här på de forum som är så avgörande för mitt liv...... man lär väl för i helvete få säga något som inte går i alla andras led utan att folk ska ta så jävla illa vid sig .....punda på ni å glöm att jag sa något....å du som skickade pm till mig å frågade om jag var intresserad av att köpa nå franskt skit...jag har de jag behöver om de skulle behövas så....näe....tack å hej

Personligen finner jag inte opioider så fantastiskt, inte ännu iaf, men det finns många som gör det, framför allt vid IV bruk. Hur mycket mer sunt det är med naturliga kickar, så kommer de hur som helst inte i närheten av de man får av droger. Det är min enda poäng här, att rättfärdiga missbruk lägger jag mig inte i. Man kan väl säga att någonting är på ett visst vis, när det är sant, utan att man behöver leva efter det?

Du gör bort dig.
Citera
2008-09-13, 16:31
Medlem
Citat:
Personligen finner jag inte opioider så fantastiskt, inte ännu iaf, men det finns många som gör det, framför allt vid IV bruk. Hur mycket mer sunt det är med naturliga kickar, så kommer de hur som helst inte i närheten av de man får av droger. Det är min enda poäng här, att rättfärdiga missbruk lägger jag mig inte i. Man kan väl säga att någonting är på ett visst vis, när det är sant, utan att man behöver leva efter det?

Du gör bort dig.
Ja gör jag bort mig så bjuder jag på de.....inget jag tänker fundera nå mycke på om jag ska va ärlig.... knapra,spruta eller sniffa bäst ni vill ni som gillar de,ja bryr mig inte nämnvärt i de så länge drogerna orsakar något för mina kära....då bryr jag mig å de gör väl varje sund å intelegent människa antar jag...bryr sig då menar jag...
Citera
2008-09-16, 09:42
Bannlyst
Citat:
Nu har jag ju inte upplevt de "stora" sakerna i livet men jag kan tänka mig att se sitt förstfödda barn födas lär spöa skiten ur det mesta man kan uppleva.
Jag vill bara inflika.... jag läste om nån snubbe som skulle lägga ner alla droger, eftersom han skulle bli pappa. Innan han la av ville han testa det "ultimata" inom drogvärlden, dvs heroin IV. Han gjorde det, och fick en väldigt bra upplevelse. Han fastnade inte eller så, men han upplevde att han tappat något. När hans son föddes var den känslan inte ens i närheten av vad han upplevde under heroinruset. Han ångrade att han testat, eftersom han nu upplevt den ultimata vällustkänslan och därmed inte längre hade något att se fram emot.

Det är en av anledningarna till varför jag aldrig vill prova horse, ens en enda gång.
Citera
2008-09-20, 16:05
Medlem
Nazipolizeis avatar
varför i sjuttongubbar känner jag (utan tolerans) i princip nada på 90mg?!
va iofs jäkligt bakis imorse så har vart tvungen att spy medans jämna mellan rum så är säker på att jag iaf spytt ut två, men har tagit nasalt också, minst 3 den senaste timman, vad är kruxet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in