Citat:
Ursprungligen postat av N0RRL4ND
Är det någon som är vetande om läkaren (ska på återbesök) ser vad jag har plockat ut på apoteket? typ har en logg? Skulle inte vara så kul om "ja jag ser att du har hämtat ut blablabla".
OM dom tar upp sånt på återbesök.
menar om jag har plockat ut en sorts tablett som jag egentligen inte behöver och långt tid efter operation.
Du menar om du fått recept på annat sätt än det läkaren har gett och rekommenderat dig? vet inte riktigt om det är med i databasen men om det är så kan de nog kolla upp det, aina har en gång kollat upp om jag hade fått en viss medicin utskriven för att se om jag inte hade fixat den olagligt.
Men jag vet att de brukar inte kolla på återbesök om vad man har köpt på apoteket, jag har gått på många återbesök för har massa problem med kroppen och aldrig har de frågat om saker jag fått utskrivet eller nått. De brukar mest bara kolla din hälsa om du kanske nyligen opererat dig så ser de hur din rehab går osv. Men det är såklart om du skulle kanske komma in väldigt påverkad och ge dem anledning att kolla så kanske de gör det, om de har rättighet att göra det.
on topic, har nu snortat 10 mg och bombat 10 mg av en Oxy, började för ungefär 2 timmar sen men måste säga att jag inte känner av det så mycket även om erowid säger att det är en rätt bra dos för folk som inte har någon tolerans, men är rädd för att ODa så tänkte vänta innan jag tar med någon timme men när jag gör vad tycker ni är bäst, bomba eller snorta det?