Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-23, 22:20
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Ny när de gäller oxy men vad ligger priser på?
och var är lättast få tag på de?

1.50-2kr/mg var det oftast när jag köpte. Verkar som det är rätt vanligt pris.
Citera
2010-08-23, 22:35
Bannlyst
Jag brukar ta oxy ibland, det är jäkligt nice. Min favorit är att svälja 30-40mg krossat. Sen krosssar man 20-30mg väldigt fint och sniffar det. Då brukar man börja känna hur ruset sprider. För att få en kick så tar jag 20-30mg och röker, långa djupa andetag, ibland andas jag ut i en plastpåse för att sedan dra in en extra gång. Efter detta så brukar ruset sjunga på rätt rejält

Har iofs nästan aldrig bara kört oralt, det kanske funkar lika bra. Ofast vill man få en "kick" och det är svårt att få genom att bara svälja.

Synd man har slut på oxy. Skulle suttit fint med lite 40-80mgare...
Citera
2010-08-23, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
1.50-2kr/mg var det oftast när jag köpte. Verkar som det är rätt vanligt pris.

Vart kan man köpa de lättast? omöjligt få ut av läkare eller?
Citera
2010-08-23, 22:49
Medlem
Bean-Doodles avatar
Beställde några oxycontin ett tag sen då jag mådde jättebra.
Igår blev jag dock otroligt nedstämd och jag misstänker att jag är på väg in i en depression
Oxyn borde komma imorn (om jag blivit fetingscammad dvs.)

Borde jag avvakta tills jag mår bättre igen? Är oxy såpass jävligt som folk säger så att jag riskerar att bli fast nu när jag mår little sämre?
Senast redigerad av Bean-Doodle 2010-08-23 kl. 22:59.
Citera
2010-08-23, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Igår blev jag dock otroligt nedstämd och jag misstänker att jag är på väg in i en depression

Borde jag avvakta tills jag mår bättre igen? Är oxy såpass jävligt som folk säger så att jag riskerar att bli fast nu när jag mår little sämre?

kan du pm'a vilken sida du beställde ifrån?
Citera
2010-08-23, 23:31
Medlem
Fick ta Oxynorm efter en operation som var mycket smärtsam. Hade epidural direkt efter operationen som gav mig någon blandning av morfin och lokalbedövning. När jag sedan skulle gå över till Oxynorm tabletter (låg fortfarande på sjukhuset) så fick jag ta en tablett och de minskade smärtstillandet via epidural. Började få riktigt jävla ont så de gav mig en tablett till, men den verkade inte tillräckligt snabbt. Smärtan var enorm så de var tvungna att öka smärtstillandet via epidural igen.

En liten stund efter så började den andra tabletten få effekt och de hade ju ökat mängden morfin via epiduralen, då började det hända saker. Väldigt svårt att förklara, jag hade liksom små drömmar om saker som hände i rummet jag var i, fast att jag var vaken. Jag minns att jag drömde att en sköterska kom fram till min säng och sa något t ex, men "drömmarna" varade bara i några sekunder. Sen efter ett tag så spydde jag en jädra massa. Någon som varit med om något liknande? Det är väl inte hallucinationer? När jag "vaknade" så fattade man ju ändå att det inte var på riktigt.

Sen när jag väl hade gått över till Oxynorm på tablett helt så hade jag en natt svåra mardrömmar. Vaknade bland annat av att jag satt upp i sängen och hade slitit bort alla lakan, de låg lite överallt på golvet (grejen var den att jag hade så otroligt ont då också så annars under dagarna kunde jag inte ta mig ur sängen själv). Någon annan som varit med om mardrömmar?

Jag tog Oxynorm drygt en månad efter jag fått åka hem också, tror nog att jag utvecklade ett litet psykiskt beroende. Det var så otroligt skön känsla när man hade tagit, men det var väl till stor del pga att man slapp den svåra smärtan.

För övrigt så fick jag något lugnande precis innan operationen, det var en riktigt skön känsla man fick efter att ha tagit en sån. Ett litet vitt piller, undrar vad det var för något.
Citera
2010-08-23, 23:59
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle

Du riskerar att bli fast om du tar det flera gånger på rad. Försök hålla avbrott emellan.
Citera
2010-08-24, 01:21
Bannlyst
Tog oxycontin första gången igår ! Sjukt härligt blev kär direkt synd att jag har så svårt att få tag på det bara
Citera
2010-08-25, 15:29
Medlem
Lethals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0RRL4ND
Är det någon som är vetande om läkaren (ska på återbesök) ser vad jag har plockat ut på apoteket? typ har en logg? Skulle inte vara så kul om "ja jag ser att du har hämtat ut blablabla".

OM dom tar upp sånt på återbesök.

menar om jag har plockat ut en sorts tablett som jag egentligen inte behöver och långt tid efter operation.

Du menar om du fått recept på annat sätt än det läkaren har gett och rekommenderat dig? vet inte riktigt om det är med i databasen men om det är så kan de nog kolla upp det, aina har en gång kollat upp om jag hade fått en viss medicin utskriven för att se om jag inte hade fixat den olagligt.

Men jag vet att de brukar inte kolla på återbesök om vad man har köpt på apoteket, jag har gått på många återbesök för har massa problem med kroppen och aldrig har de frågat om saker jag fått utskrivet eller nått. De brukar mest bara kolla din hälsa om du kanske nyligen opererat dig så ser de hur din rehab går osv. Men det är såklart om du skulle kanske komma in väldigt påverkad och ge dem anledning att kolla så kanske de gör det, om de har rättighet att göra det.

on topic, har nu snortat 10 mg och bombat 10 mg av en Oxy, började för ungefär 2 timmar sen men måste säga att jag inte känner av det så mycket även om erowid säger att det är en rätt bra dos för folk som inte har någon tolerans, men är rädd för att ODa så tänkte vänta innan jag tar med någon timme men när jag gör vad tycker ni är bäst, bomba eller snorta det?
Citera
2010-08-25, 17:18
Medlem
Robbadobbs avatar
Jag har tre st oxyontin. De är gula/orangea tefatsformade och det står DL på ena sidan. Ska vara 30mg depå. Stämmer detta? blir man bäng på oralt intag. Har nästan ingen tolerans men en förmåga att kunna ta mycket droger utan att kunna känna något.
Tugga dessa eller?

Har också två vita runda tabletter som ska vara morfin, skåra på ena sidan och det står MO eller OW på andra sidan (tippar på MO som i morfin). Ska vara 10 mg.
Ska jag slänga i mej även dessa.
Senast redigerad av Robbadobb 2010-08-25 kl. 17:47.
Citera
2010-08-25, 17:58
Medlem
Lethals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag har tre st oxyontin. De är gula/orangea tefatsformade och det står DL på ena sidan. Ska vara 30mg depå. Stämmer detta? blir man bäng på oralt intag. Har nästan ingen tolerans men en förmåga att kunna ta mycket droger utan att kunna känna något.
Tugga dessa eller?

Har också två vita runda tabletter som ska vara morfin, skåra på ena sidan och det står MO eller OW på andra sidan (tippar på MO som i morfin). Ska vara 10 mg.
Ska jag slänga i mej även dessa.

Bättre å slå Moffe tabletterna, oralt så kommer du nog inte känna av dem, väldigt låg biotillgänglighet
så inte ens 1 eller 2st 60 mg'are känns knappt något alls!
Citera
2010-08-25, 20:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lethal
Bättre å slå Moffe tabletterna, oralt så kommer du nog inte känna av dem, väldigt låg biotillgänglighet
så inte ens 1 eller 2st 60 mg'are känns knappt något alls!

Det var dolcontin jag hade tydligen. Har käkat 2 st 20mg å en moffe.
Blev rätt till mej faktiskt. Inget fan av att slå i mej så jag skippar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in