Prövade oxycontin idag, tyckte inte det var någon höjdare tog över en fjärdel av en 80mg:are nasalt, skulle tippa på runt 25mg, det slog på rätt snabbt, peaken dröjjde dock ett tag, under peaken så fick jag svårt att andas och stå och gå rakt men peaken gick över rätt fort noddade bara ett tag, sänn blev jag mest grinig å jobbig

kanske berodde på att jag borde legat hemma i min säng men dom 2 andra som tog samtidigt (dom ivade dock.) tyckte att det var rätt klent dem med, dem är iåförsej lite mer åt heroinist hållet då dem iv:ar heroin rätt ofta, men dem hadde varit rena i ungefär 2 veckor, jag hadde inte tagit någon opiat eller opiod på fett länge(typ några månader) tyckte jag borde fått bättre effekt hadde rätt höga förväntningar, har svårt att tänka mig att det berodde på mitt tidigare rätt flitiga subutex brukande, i och med att jag vart ren från opiater skitlänge...
Oxy var enligt mig rätt klent, subutex är skönare då är man iaf zonkad en stund, dock så är tolleransen på subutex inte så kul, efter någon vecka så känner man knappt av doserna man började med, men opiater är något man får spara till speciella tillfällen annars blire bara tråkigt tillslut.