Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-13, 16:32
Medlem
furis avatar
Hur mkt brukar en 80 mg Oxy kosta ?

/// furi
Citera
2007-08-13, 16:48
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Hur mkt brukar en 80 mg Oxy kosta ?

/// furi

2 kr mg:et.
Citera
2007-09-02, 01:12
Medlem
Unoerros avatar
Shu! Jag har stoppat i mig 3st 20mg oxynorm nu och har en kvar. Det känns lugnt nu, jag är bra påverkad men skulle absolut kunna klara av att bli lite till. Känner att det klart finns en chans att jag kan decka efter ett tag, men skulle jag behöva oroa mig för det? Det vill säga att jag slutar andas. Har inte tagit det förut så det är mycket därför jag undrar. Nu hinner säkert ingen svara innan jag har gjort mitt val men är tacksam för svar iallafall!

/Unoerro!
Citera
2007-09-02, 01:14
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Shu! Jag har stoppat i mig 3st 20mg oxynorm nu och har en kvar. Det känns lugnt nu, jag är bra påverkad men skulle absolut kunna klara av att bli lite till. Känner att det klart finns en chans att jag kan decka efter ett tag, men skulle jag behöva oroa mig för det? Det vill säga att jag slutar andas. Har inte tagit det förut så det är mycket därför jag undrar. Nu hinner säkert ingen svara innan jag har gjort mitt val men är tacksam för svar iallafall!

/Unoerro!
Är du orolig över andningen så är det väl onödigt att chansa.. 60mg lär ju ha gjort dig väldigt mysig ändå, så spara de resterande 20mgen tills imorgon så får du det lite chill då också.
Citera
2007-09-02, 02:07
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Är du orolig över andningen så är det väl onödigt att chansa.. 60mg lär ju ha gjort dig väldigt mysig ändå, så spara de resterande 20mgen tills imorgon så får du det lite chill då också.

Jag undrar bara var gränsen går. Och helt enkelt om det är okej att decka när man väl gör det, kanske en dum fråga Jag känner inte alls mig så nämnvärt starkt påverkad.
Citera
2007-09-05, 16:43
Bannlyst
Min kran sa att en nybörjare behövde runt 100mg?

Vad skulle hända med mig (som aldrig har testat opioider förr) om jag tog 100mg första gången?

Skulle det bli för mycket tror ni? Eller skulle jag bara må ännu bättre?
Citera
2007-09-05, 17:20
Medlem
tycker 100mg låter jävligt mkt. blev rätt soft på 10mg som jag snortade.
Citera
2007-09-05, 17:42
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Min kran sa att en nybörjare behövde runt 100mg?

Vad skulle hända med mig (som aldrig har testat opioider förr) om jag tog 100mg första gången?

Skulle det bli för mycket tror ni? Eller skulle jag bara må ännu bättre?

100mg är oerhört mycket. Min maxdos(med ingen eller minimal tolerans) är 60mg, 20mg per timme ungefär på 3 timmar, det var nästan för mycket, spydde en del, men mådde som en gud iaf.
Citera
2007-09-11, 02:37
Medlem
vad kan man räkna som dödlig dos för en som inte är van vid opiater? 150mg? 200?
Citera
2007-09-11, 02:40
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
vad kan man räkna som dödlig dos för en som inte är van vid opiater? 150mg? 200?

100mg borde räcka för att få en att sluta andas
Citera
2007-09-11, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
100mg borde räcka för att få en att sluta andas

ok. blir tämligen påverkad av 10mg. frågan är vad som kommer först. illamående och kräkningar eller om man däckar av bara?
Citera
2007-09-11, 09:07
Medlem
stenpeders avatar
Det här kanske är en dum fråga men jag har läst hela tråden utan att hitta ett tillfredställande svar.

Jag har kört på tramadol i några år och ligger på 1,5g per dygn. Hur påverkar detta ett eventuellt intag av oxy? Behöver jag tokmycket mer än en normal person?
Kommer ihåg att jag testade oxy för ett halvår sedan och mitt minne var att det inte slog alls.
Körde då främst oralt men testade en liten dos nasalt oxå.
Tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in