Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-23, 18:15
Medlem
lowerCases avatar
Jag har en liten snabb fråga som jag tyckte passade här. Har käkat ~20(lite mindre) direktverkade oxykodon och 2mg alprazolam(har käkat 3-5mg/dag dom senaste dagarna så har lite tokerans). Det jag undrar är om jag skulle kunna slänga i mig en 2mg's flunis-stav senare under kvällen utan att oroa mig?

Har god kunskap om både alpra och oxy men inte lika mycket när det gäller flunisar.

Tack på förhand
Citera
2009-07-23, 18:41
Medlem
Deja-Vus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Jag har en liten snabb fråga som jag tyckte passade här. Har käkat ~20(lite mindre) direktverkade oxykodon och 2mg alprazolam(har käkat 3-5mg/dag dom senaste dagarna så har lite tokerans). Det jag undrar är om jag skulle kunna slänga i mig en 2mg's flunis-stav senare under kvällen utan att oroa mig?

Har god kunskap om både alpra och oxy men inte lika mycket när det gäller flunisar.

Tack på förhand
Nu har inte jag heller allt för stor erfarenhet av flunisar, men varför inte börja med halva dosen? Känns logiskt.. Nu vet jag inte vad du har för fysiska förutsättningar (tolerans på oxy t.ex.), men varken alpra eller oxy-doserna verkar vara särskilt höga.. Mitt råd är att börja med 1mg flunitrazepam

Hoppas det går bra ha så kul
Citera
2009-07-23, 18:45
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deja-Vu
Nu har inte jag heller allt för stor erfarenhet av flunisar, men varför inte börja med halva dosen? Känns logiskt.. Nu vet jag inte vad du har för fysiska förutsättningar (tolerans på oxy t.ex.), men varken alpra eller oxy-doserna verkar vara särskilt höga.. Mitt råd är att börja med 1mg flunitrazepam

Hoppas det går bra ha så kul

Tack för så snabbt svar!

Har ingen opiat-tolerans men den känns inte så stark som 20mg brukar kännas(tror lite av det kan ha varit kvar i depå-form då jag bombade krossade ocyxontin-tior). Har bra koll på alprazolamen så den oroar jag mig inte för, har tolerans så att 2mg knappt känns av för tillfället.

Följer ditt råd och provar med 1mg först och känner av hur det blandar sig, lika bra att vara på den säkra sidan
Citera
2009-07-23, 18:59
Medlem
Deja-Vus avatar
Citat:
Tack för så snabbt svar!

Har ingen opiat-tolerans men den känns inte så stark som 20mg brukar kännas(tror lite av det kan ha varit kvar i depå-form då jag bombade krossade ocyxontin-tior). Har bra koll på alprazolamen så den oroar jag mig inte för, har tolerans så att 2mg knappt känns av för tillfället.

Följer ditt råd och provar med 1mg först och känner av hur det blandar sig, lika bra att vara på den säkra sidan
Det låter ju som att det värsta som kan hända av att börja med en halva är ju att det inte känns eller íaf för lite, men då är det ju bara att fylla på :P Det där kommer nog gå fint..
Citera
2009-07-25, 20:28
Medlem
Ophidians avatar
Fick 2 burkar med 50st 20mg oxycontin och 4 kartor oxynorm utskrivet från ortoped rehabiliteringen när ja blev hemskickad förra hösten. Sen fick jag mera när de tog slut, sug på den!
Citera
2009-07-25, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ophidian
Fick 2 burkar med 50st 20mg oxycontin och 4 kartor oxynorm utskrivet från ortoped rehabiliteringen när ja blev hemskickad förra hösten. Sen fick jag mera när de tog slut, sug på den!

Har 294 st oxycontin, 126 st oxynorm, 112 st lyrica, 30 st zopiklon och drygt 50 durogesicplåster över sen morsan gick bort - du menar att man kan ha kul med dem eller?
Citera
2009-07-26, 01:05
Medlem
Influmsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Har 294 st oxycontin, 126 st oxynorm, 112 st lyrica, 30 st zopiklon och drygt 50 durogesicplåster över sen morsan gick bort - du menar att man kan ha kul med dem eller?
Tjaa... kul är väl inte direkt den första beskrivningen jag skulle kalla det, snarare mysigt och skönt iaf i början, du kan må jättemysigt med hjälp av dem.
Men akta dig! Toleransen stiger löjligt fort och om du tar ofta så är det stor beroendevarning på dessa piller.

Om du nu ska testa och är ovan med opioider så borde 15-20mg OxyNorm räcka gott.

Som sagt, var försiktig! Dessa är bra mycket starkare än vanliga Citodon t.ex.

Btw, tråkigt att höra att din mamma gått bort, beklagar sorgen.
Senast redigerad av Influmsan 2009-07-26 kl. 01:30.
Citera
2009-07-26, 05:30
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:

Tack på förhand

what?
Citera
2009-07-26, 11:27
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
what?

Det var en flöddrar-kompis som fattade fel och trodde han skulle få en hundraburk flunitrazepam-2or. Visade vara sig en hundraburk 2mg's alprazolam(dom där som det står xanax på och är uppdelade i 4 bitar med brytskåra). Den har heller inte anlänt än

Jag väntar fortfarande
Citera
2009-08-23, 20:22
Medlem
lowerCases avatar
Nån som har några erfarenheter att genomgå föreläsningar och liknande på oxycontin. Säg att jag tänkte ta en 20mg contin innan föreläsning eller liknande, tror ni det blir något noddande?
Citera
2009-08-23, 20:59
Medlem
Reds avatar
verkligen inte
Citera
2009-08-24, 03:29
Medlem
bioweapons avatar
Det är såhär att jag har kört på OxyContin cirka 200mg/dagen i två-tre veckor nu och på sistonde IV.. Jag undrar om detta kommer att påverka någonting när jag går "tillbaka" till Buprenorfinet, alltså om jag kommer få någon form av AT.. Sub är ju lite speciellt och jag har läst om folk som tar Sub + andra opiater för tätt ihop och har blivit dåliga! hur mycket påverkar det vad man tagit innan man går över till sub igen?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in